První informace o novince, jejíž uvedení na trh je naplánováno na rok 2017, přitom vypadají velice slibně. Giulietta by totiž měla dostat zkrácenou platformu modelu Giulia, což znamená, že by tento kompaktní hatchback mohl v nové generaci nabídnout pohon zadních kol. Stejně jako zmíněný nový sedan.

Pokud by se tak stalo, měla by Alfa Romeo hatchback, který by se od konkurence výrazně lišil. V současnosti kompakt s pohonem zadních kol nabízí pouze BMW, jenže to už zřejmě nepotrvá dlouho. V příští generaci totiž řada 1 s velkou pravděpodobností využije platformu z Mini - a tedy i pohon přední nápravy.

Mnichovská automobilka BMW je přitom jedním z výrobců, které by Alfa Romeo ráda připravila o zákazníky. Mezi další patří Audi a Mercedes-Benz.

Prémiový nádech nové Giulietta by pak měla podtrhnout i možná verze s pohonem všech kol. I tu Alfa nabídne u sedanu Giulia, takže stejná architektura čtyřkolku technicky umožní i u menšího sourozence. Kromě toho už se mluví také o ostré variantě s výkonem přesahujícím 300 koní.

Běžná provedení pak dostanou klasické přeplňované benzínové i naftové motory. Příliš přívětivě zatím nevypadá odhadovaná cena. Základní provedení by totiž podle britského magazínu Auto Express mohlo stát více než 700 tisíc korun.

Za to prý ale Alfa Romeo nabídne auto, které nebude "jen dobré", ale bude údajně "lepší než všechno ostatní".