VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Alfa Romeo Giulia pomalu míří do prodeje. Zatím sází hlavně na diesely

Zájemci o nový sedan z dílen italské automobilky Alfy Romeo už si mohou hrát s konfigurátorem a novou Giulii si následně i objednat. Tedy alespoň ve vybraných evropských zemích, mezi nimiž Česká republika bohužel není. Zahájení prodeje však prozrazuje další informace o dlouho očekávané novince.

11.5.2016
SDÍLEJ:

Alfa Romeo Giulia.Foto: Alfa Romeo

Ukazuje se například, že Giulia bude zpočátku k dispozici jen se třemi motory. Milovníci benzinu zatím mohou sáhnout jen po vrcholném provedení Quadrifoglio, které pohánění 2,9litrový šestiválec se dvěma turby o výkonu 510 koní (375 kW). Vybírat mohou mezi šestistupňovou manuální převodovkou a osmistupňovým manuálem.

Sluší se připomenout, že ostrá Giulia zrychlí z klidu na stovku za pouhé 3,9 sekundy a dokáže se rozjet až na 307 km/h. Díky využití hliníku a uhlíkových kompozitů v konstrukci toto provedení váží jen 1580 kilogramů.

Představení Alfy Romeo Giulia Quadrifoglio najdete zde.

Základní naftová varianta je však ještě lehčí, váží 1374 kg. Za nízkou hmotností můžeme opět hledat hliník (byl použit na kapotu, blatníky, dveře i zavěšení), ale také několik zajímavých detailů. Giulia například dostala karbonový kloubový hřídel.

Alfa Romeo Giulia.

Alfa Romeo se kromě toho snažila hmotnost také co nejlépe rozložit a nejtěžší prvky proto uložila mezi nápravy.

Z hliníku je i naftový 2,2litrový turbodiesel. Automobilka jej nabídne ve dvou verzích: základní má 150 koní (110 kW), silnější pak 180 koňských sil (132 kW). Čtyřválec lze v obou případech spojit nejen s šestistupňovou řučně řazenou převodovkou, ale také s osmistupňovým automatem.

V závislosti na převodovce se mění maximum točivého momentu. Zatímco s manuálem 2,2litrový "nafťák" dává až 380 Nm, s automatem je to až 450 Nm.

Alfa Romeo Giulia.

Základní diesel akceleruje z klidu na stovku za 8,4 sekundy (8,2 sekundy se samočinnou převodovkou), výkonnější provedení za 7,2 sekundy (7,1 s automatem). Zajímavé je, že pro všechny naftové varianty udává Alfa Romeo stejnou normovanou spotřebu v kombinovaném cyklu - 4,2 l/100 km.

Později by se měla paleta motorů rozšířit, a to přinejmenším o přeplňovaný zážehový dvoulitr s výkonem 200 koní (147 kW).

Giulia se bude prodávat ve třech stupních výbavy: základní linií je Giulia, následují Super a vrcholné Quadrifoglio. Základní výbava zahrnuje například dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém s 6,5palcovým displejem a řadu elektronických asistentů.

Dostupnost nové Alfy Romeo Giulia v České republice zatím neznáme.

Autor: Redakce

11.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Zdeňka Procházková.
4 6

Děti na internetu prodávají své nahé fotky a nabízí i sex, říká policistka

Ilustrační foto.
8

Účet koaličních náletů na Islámský stát: za tři roky zemřelo už 352 civilistů

Hokejisté padli s Ruskem po nájezdech. Přesto budějovický turnaj ovládli

Ve svém závěrečném vystoupení na Carlson Hockey Games prohráli hokejisté České republiky bez svých největších hvězd s Ruskem 3:4 po samostatných nájezdech, i tak potvrdili prvenství v turnaji.

AKTUALIZOVÁNO

Finanční zpráva prověřuje v Agrofertu nezdaněné Babišovy dluhopisy

Specializovaný finanční úřad si vyžádal od společnosti Agrofert podklady k veškerým dluhopisům, které firma vydala, řekl mluvčí podniku Karel Hanzelka. Prověřuje tak i dluhopisy, které od firmy koupil ministr financí Andrej Babiš (ANO).

Ukrajina zahájila stavbu obří hráze. Na Krym dál nepoteče voda

Úřady Chersonské oblasti na Ukrajině zahájily stavbu velké hráze, která by měla uzavřít přítok vody z Donu dál do Severokrymského kanálu a dál na Krym, který byl po volbách v roce 2014 připojen k Rusku. Kvůli okupaci této oblasti byly proti Rusku zavedeny ekonomické sankce.

Glyfosát? Povolujeme jej, sdělila Unie. Zemědělce to potěšilo

Herbicidní látka glyfosát, která se používá například na hubení plevele, není rakovinotvorná a zemědělci ji mohou dál používat. Definitivně to potvrdila Evropská agentura pro chemické látky.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies