VYBERTE SI REGION

Aston Martin opět spojil síly s karosárnou Zagato. Vzniklo další jedinečné kupé

Anglická automobilka Aston Martin opět spojila síly s italskou karosárnou Zagato. Výsledkem aktuální spolupráce je zajímavě tvarované kupé vytvořené na základě modelu Vanquish.

21.5.2016
SDÍLEJ:
Fotogalerie
10 fotografií
Aston Martin Vanquish Zagato.

Aston Martin Vanquish Zagato.Foto: Aston Martin

Firmy Aston Martin a Zagato poprvé spolupracovaly už v roce 1960, tehdy vzniklo pohledné "gétéčko" Aston Martin DB4 GT Zagato. Po něm vznikly i další vozy, nejnověji právě Vanquish Zagato.

Změny designu, který měli na starost šéfdesignér automobilky Marek Reichmann a šéf karosárny Andrea Zagato, jsou patrné na první pohled. Platí to především při pohledu na boční a zadní partie.

Příď je totiž v podstatě klasická, příslušnost ke značce Aston Martin prozrazují především maska chladiče a světlomety. Nové jsou ale kruhové světlomety z LED diod.

Aston Martin Vanquish Zagato.

Boční partie a záď se ale proměnily výrazně. Vzadu se objevují netradičně tvarované reflektory, které překrývá aktivní výsuvné křídlo. Zajímavě pak vypadá i obrovský difuzor, přehlédnout nejdou ani čtyři koncovky výfuku.

Nechybí specialitka v podobě vypouklé střechy, kterou zdobí "dvojité bubliny". Celá karoserie je vyrobena z uhlíkových vláken.

Neměnil se ale jen vzhled, sáhlo se také na techniku. Atmosféricky plněný šestilitrový dvanáctiválec dává rovných 600 koní (442 kW), tedy o 25 koňských sil více než v případě klasického kupé Vanquish.

Aston Martin Vanquish Zagato.

Aston Martin Vanquish Zagato se poprvé veřejně představí o tomto víkendu na tradiční přehlídce elegance Concorso d'Eleganza Villa d'Este u Komského jezera na severu Itálie.

Spolupracující firmy vůz zatím prezentují jako koncept, proto není jasné, zda podobně jako v případě předchozích společných produktů vznikne alespoň několik kusů pro movité zájemce. Dá se to však předpokládat.

Autor: Redakce

21.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Ve Švýcarsku byl plně zprovozněn nejdelší železniční tunel světa

Erstfeld (Švýcarsko) - Nejdelší a nejhlubší železniční tunel na světě, vybudovaný ve Švýcarsku pod Alpami, byl dnes otevřen pro plný dopravní provoz. Gotthardský tunel, přezdívaný podle francouzské zkratky GBT, je dlouhý 57,1 kilometru a v některých místech je až 2,3 kilometru pod povrchem.

Loučení s tratí do Koutů: končí barevné motoráky i soukromník

Údolí Desné – Největší změna za devatenáctiletou historii nastala v noci ze soboty 10. na neděli 11. prosince na Železnici Desná. Osobní vlaky zde přestala provozovat soukromá firma, nahradily ji České dráhy.

Sobotka: Přes návrhy změn by se měly firmy na EET nadále chystat

Praha - Přes návrhy změn v elektronické evidenci tržeb (EET), které projednává Poslanecká sněmovna, by se měli podnikatelé na její zavedení připravovat podle platného zákona. Norma jasně uvádí, koho se evidence tržeb týká. V pořadu Otázky Václava Moravce České televize to dnes uvedl premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD). Podle něj se zdá, že návrhy z dílny ministerstva financí i koaličních lidovců nebudou schváleny. Byla by to nejlepší varianta, dodal premiér.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies