Obě novinky jsou poháněny bivalentním motorem 2.0 TFSI o výkonu 170 koní (125 kW; točivý moment vrcholí hodnotou 270 Nm; zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,5 s) a k jejich provozu lze používat palivo Audi e-gas (syntetické palivo, které se vyrábí s využitím energie z obnovitelných zdrojů z vody a CO2 nebo z biologického odpadu, jako je sláma a posekaná tráva), běžný stlačený zemní plyn (CNG) nebo benzin.

Pro oba modely je k dispozici šestistupňová manuální převodovka i automat. Se samočinnou převodovkou má A4 Avant g-tron spotřebovat v kombinovaném režimu 3,8 kilogramu zemního plynu na 100 kilometrů, případně 5,5 litru benzínu na 100 kilometrů.

Neoficiální grafická ilustrace konceptu Audi Type C8.
Audi zvažuje výrobu hypersportu. Prozatím si ale počkáme, prioritou jsou SUV

A5 Sportback g-tron s automatem při provozu na zemní plyn spotřebuje rovněž 3,8 kilogramu CNG na 100 kilometrů, při provozu na benzin platí hodnota 5,6 litru na 100 kilometrů. Audi také dodává, že oba modely ujedou na zemní plyn až 500 kilometrů a na benzin asi 450 km. A pokud bude řidič využívat jen CNG, mohou se náklady držet pod hranicí jedné koruny na ujetý kilometr.

Zemní plyn je uchován v nádržích z kompozitů vyztužených uhlíkovými a skelnými vlákny, které jsou uloženy pod podlahou v zadní části vozu. Při tlaku 200 barů pojmou 19 kilogramů zemního plynu. Oba modely nabízejí plnohodnotný zavazadlový prostor, který má v modelu A4 Avant g-tron objem 415 litrů, v modelu A5 Sportback g-tron je to 390 litrů.

Koncept Kia pro_cee’d.
Koncept Kia Proceed se ukazuje na dalších fotkách. Je to vize nového cee´du

Cena modelu A4 Avant g-tron na českém trhu byla stanovena na 1 113 900 Kč, model A5 Sportback g-tron má základní cenu 1 118 900 Kč.

Modely g-tron mají v České republice, jako všechny vozy Audi, standardně prodlouženou záruku 4 roky s nájezdem 120 000 kilometrů.

Kompletní ceník Audi A4 Avant g-tron najdete zde, Audi A5 Sportback g-tron pak tady.