VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Audi představilo novou A4 Allroad. "Terénní" kombík se začne prodávat v létě

Německá automobilka Audi na autosalonu v Detroitu představila novou A4 v provedení Allroad. To sází na klasický postup: kombík dostal větší světlou výšku, dodatečné oplastování a pohon všech kol.

12.1.2016
SDÍLEJ:
Fotogalerie
18 fotografií

Audi A4 Allroad.Foto: Audi

Proti běžnému kombi se Allroad liší několika zvláštními designovými prvky. Zaujmou například rozšířené podběhy kol či výrazný zadní nárazník. Tyto díly mohou být vyvedeny v matně šedé nebo v barvě karoserie. Ochranný panel spodní části vozu, navazující na přední nárazník, a zadní difuzor jsou ve stříbrném odstínu. Maska chladiče pak má na rozdíl od běžné verze lamely orientované vertikálně.

Kombinací o 23 milimetrů zvýšeného podvozku a kol s větším průměrem bylo dosaženo celkového zvýšení světlé výšky o 34 milimetrů v porovnání se standardním modelem A4 Avant.

Audi A4 Allroad.

A4 Allroad v základu jezdí na 17palcových kolech, vůz však lze vybavit koly s průměrem ráfku až 19 palců. Podvozek využívá pětiprvkovou nápravu vpředu, vzadu byla náprava s lichoběžníkovými rameny předchozího modelu nahrazena také pětiprvkovou konstrukcí.

Jako alternativu k základnímu sériovému podvozku nabízí Audi podvozek s adaptivními tlumiči, jehož nastavení může řidič měnit prostřednictvím systému Audi drive select.

Tento systém byl navíc v A4 Allroad rozšířen, nově nabídne režim offroad pro jízdu mimo zpevněné cesty.

Audi A4 Allroad.

K dispozici je šest motorů, z nichž pět spaluje naftu. Dvoulitrový turbodiesel má tři verze (110 kW/150 koní, 120 kW/163 k, 140 kW/190 k), které doplňují dvě varianty třílitrového šestiválce (160 kW/218 k), 200 kW/272 k). Benzín polyká jen přeplňovaný dvoulitr s výkonem 252 koní (185 kW).

Přenos hnací síly zajišťuje v závislosti na zvoleném motoru buď šestistupňová manuální převodovka, nová sedmistupňová dvouspojková převodovka S tronic nebo zdokonalená osmistupňová samočinná převodovka tiptronic. Pohon všech kol quattro je součástí sériové výbavy.

Zavazadlový prostor nabízí objem až 505 litrů, při sklopených opěradlech zadních sedadel a využití celé výšky interiéru je k dispozici objem 1510 litrů. Elektricky ovládaný kryt zavazadlového prostoru a elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru patří k sériové výbavě, zadní víko může být za příplatek ovládáno senzorem pohybu. Zákazníci si mohou objednat sklopné tažné zařízení, které se vysouvá elektricky na povel tlačítka.

Audi A4 Allroad.

Nové Audi A4 Allroad se začne prodávat v létě. Česká cena zatím nebyla oznámena, v Německu vůz bude stát nejméně 44 750 eur, tedy asi 1,2 milionu korun.

Autor: Redakce

12.1.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
EET ilustrační foto

Zmatení řezníci či pekaři. Nevědí, zda mají povinně dávat účtenky

Donald Trump
2 4

USA rozšířily možnosti pro deportace migrantů

Pohledem Realistů: Naše ambice jsou realistické

V minulých dnech jsme začali s představováním naší strany. Máme za sebou Prahu, Ostravu a Brno, další místa nás čekají. Svým příznivcům i široké veřejnosti podrobně vysvětlujeme svá východiska, plány i cíle. I naše ambice. 

Zrychlíme převody peněz, plánují banky

Místo pár sekund trvá platba na účet v jiném finančním ústavu až dny. Rýsuje se změna.

ODS půjde do sněmovních voleb s podporou Strany soukromníků

Opoziční ODS se dohodla na spolupráci se Stranou soukromníků před letošními volbami do Poslanecké sněmovny. Předseda ODS Petr Fiala o tom informoval poté, co dnes odpoledne spolupráci podpořila výkonná rada strany. Soukromníci by měli obsadit zhruba 40 míst na kandidátkách ODS, a to ve všech krajích. Podle Fialy svazek zabrání tříštění sil na pravicové straně politického spektra a posílí pozici obou stran do voleb.

Zákaz vjezdu starým autům. Brno zvažuje nízkoemisní zónu uvnitř velkého okruhu

Brno /INFOGRAFIKA, ANKETA/ – Změnit trasu při cestování po Brně budou muset řidiči starých automobilů pokud magistrát zavede nízkoemisní zóny. Jejich studii v úterý brněnští radní schválili. Auta s vysokým množstvím škodlivin ve výfukových plynech podle plánu čeká zákaz vjezdu do významné části města.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies