Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Audi ukázalo studii Prologue Avant. Může být předobrazem nové A6 kombi

Vypadá to, že jednu z nejpohlednějších novinek na blížícím se autosalonu v Ženevě představí Audi. Německý výrobce luxusních vozů totiž přiveze studii Prologue Avant, která naznačuje, jak budou vypadat budoucí kombíky značky.

26.2.2015
SDÍLEJ:

Audi Prologue Avant.Foto: Audi

Koncept by tak mohl být předobrazem nové A6 Avant, stejně tak ale může jít o budoucího konkurenta pro stylový Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Audi Prologue Avant je pořádný kus auta. Jeho délka dosahuje 5,11 metru, šířka 1,97 metru a výška 1,4 metru. Mezi nápravami bychom naměřili vzdálenost 2,99 metru.

Audi Prologue Avant.

Vzhled navazuje na listopadovou studii velkého kupé s názvem Audi Prologue, přibyl však pochopitelně pár dveří a kombíková záď - byť ta se v tomto případě hodně rychle svažuje k zadním světlometům.

Jinak samozřejmě nechybí typická maska chladiče, přední světla využívají laserovou technologii Matrix, ta zadní zase diodové svítilny s 3D efektem. Vůz stojí na 22palcových kolech, za nimiž vykukují karbon-keramické brzdy.

Audi Prologue Avant.

Všimněte si absence klik - dveře se otevírají automaticky, "radí" jim senzory umístěné v rámech oken.

Kabina vypadá podle očekávání luxusně a podobně jako starší koncept kupé sází na minimalismus. Zajímavostí je přítomnost hned několika displejů - jeden je dokonce určen i pro spolujezdce. Dvě obrazovky před sebou najdou i cestující na zadních sedadlech.

Audi Prologue Avant.

A technika? Vůz pohání plug-in hybridní soustava složená ze vznětového třílitrového šestiválce o výkonu 354 koní (260 kW), elektromotoru (100 kW/136 k) a baterií s kapacitou 14,1 kWh. Celkový výkon činí 455 koní (335 kW) a točivý moment dosahuje 750 N.m. Samozřejmostí je pohon všech kol.

Zrychlení z klidu na stovku pak zabere jen 5,1 sekundy, normovaná průměrná spotřeba činí 1,6 l/100 km. Druhý uvedený údaj naznačuje, že Prologue Avant umí jet jen na elektřinu, zvládne prý až 54 kilometrů.

Audi Prologue Avant.

Podvozek je vybaven novým pětiprvkovým zavěšením na přední i zadní nápravě, vzduchovým pérováním a aktivním řízením zadních kol. Natáčejí se v rozsahu až pěti stupňů, aby autu pomohla do zatáčky.

Autor: Redakce

26.2.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Volkswagen Passat
Škoda Citigo
Ford Mondeo
Ford Fiesta
Dílčí výsledky houbařských výprav Jiřího Laštůvky z uplynulého týdne.
1 4

Hlinecký houbař nanosil za týden z lesa přes tisíc hřibů

Školačka pochází údajně z městečka Pulsnitz u Drážďan
15

Mezi džihádistkami chycenými v Mosulu je i šestnáctiletá Němka od Drážďan

Zeman bude do krajů nadále jezdit, podle Ovčáčka to není kampaň

/ANKETA/ Prezident Miloš Zeman bude v návštěvách krajů od září pokračovat, nejsou součástí předvolební kampaně, míní prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček. Zvážit cesty, případně zahrnout náklady na ně jako bezúplatné plnění do volebního limitu, by měl Zeman podle člena Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a politických hnutí Jana Outlého. Zeman bude v přímé volbě usilovat o znovuzvolení, limit nákladů pro každého kandidáta je 50 milionů korun.

AUTOMIX.CZ

Tohle nám nedělejte. 10 věcí, které spolehlivě naštvou každého nadšence do aut

Jste automobilový nadšenec? Potom jistě nemůžete vystát některé návyky, zlozvyky a názory, se kterými se občas setkáváte ze strany „neautařů“. V mnoha případech se sice jedná o malicherné drobnosti, ale sami víme, že pokud jde o naše plechové miláčky, není žádná drobnost dostatečně malá.

Parašutistka spadla na rodinný dům

Žena se zranila, ale byla při vědomí. K nehodě došlo v Nové Vsi na Plzeňsku.

Kláštery nabízejí poznání, odpočinek, ubytování i nové zážitky

Kláštery jako cíl výletů, seznámení s historií i nalezení chvíle klidu v uspěchaném světě prezentuje web Klášterní stezky. Vytvořili ho učitelé a studenti pražské pedagogické fakulty a zahrnuje podrobné informace o více než dvacítce klášterů v Čechách a na Moravě. Seznamuje s řeholním životem i s tím, jak církev postupně staleté objekty renovuje. Kláštery jsou stále více objevovanou skupinou památek, která láká zájemce o kulturu i milovníky technických či přírodních památek.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení