Konkrétně jde o kupé E92, tedy pátou generaci trojkové řady, která se vyráběla v letech 2005 až 2013. Výrobce nabídne dva "bavorácké" motory: slabší přeplňovaný třílitrový šestiválec (známý z BMW 335i) dává výkon 305 koní, silnější atmosférický plněný čtyřlitrový osmiválec z BMW M3 pak poskytuje 420 koňských sil.

Dynamickými schopnostmi se Bilenkin nepochlubil, ale jistě nebudou ani trochu marné. V obou případech.

Bilenkin Vintage.

Prvky známé z BMW najdeme i uvnitř, všimnout si můžeme například typických ovladačů směrovek či stěračů, do přepracované palubní desky se pak povedl zabudovat i displej multimediálního systému iDrive.

Jinak ale interiér prošel výraznou změnou. Výrobce samozřejmě nabízí široké možnosti individualizace, jak ostatně dokládají i fotografie vozu s kabinou s brokátovým čalouněním sedadel a typicky východoveropskými vzory.

Bilenkin Vintage.

Bilenkin se chlubí i použitím hodnotných materiálů, jakými jsou kvalitní kůže, pravé dřevo či dokonce křištál.

Design ruského kupé se inspiroval u starších modelů značky Volha, jistou podobnost lze najít i s ikonickým Volvem P1800. 

Vzhledem k ruční výrobě dílů karoserie i interiéru nepřekvapí vyšší cena. V tomto případě je ale opravdu hodně vysoká. Základní provedení se slabším šestiválcem stojí 130 000 eur (asi 3,5 mil. Kč), s osmiválcem dokonce 250 000 eur (6,76 mil. Kč).