VYBERTE SI REGION

BMW vystřídalo Toyotu jako nejcennější značka aut

Německo – Poslední čtyři roky opanovala žebříček BrandZ 100 nejcennějších značek automobilů japonská Toyota, teď se tam vrací německé BMW.

25.5.2012
SDÍLEJ:

BMW 5 Grand TurismoFoto: REUTERS

Pořadí zveřejňované společností Millward Brown bylo stejně jako v minulých letech soubojem Němců s Japonci. „Značka BMW je úspěšná v dlouhodobém horizontu a od konkurence se hodně odlišuje," prozradil Peter Walshe z Millwardu.

Významnou značkou je samozřejmě také Toyota, ta ale bohužel doplatila na krizi způsobenou přírodními katastrofami, které v minulém roce Japonsko postihly. Stejně tak dopadly i další japonské automobilky jako Honda, Lexus a Nissan.

Naopak Němcům se dařilo. Mercedes, Volkswagen i Audi si v žebříčku Millwardu oproti minulému roku polepšily.

Do první desítky nejcennějších automobilových značek se poprvé letos poprvé podařilo proniknout automobilce Hyundai, která obsadila devátou příčku.

Vůbec nejcennější značkou na světě je podle žebříčku BrandZ v roce 2012 Apple, jejíž hodnota byla vyčíslena na 182,9 miliardy dolarů. BMW patří v celkovém pořadí 23. příčka.

Autor: Redakce

25.5.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

POHLEDEM DENÍKU: Zeman a jeho lidé. Co se děje na Hradě?

Odchod vrchního protokoláře Jindřicha Forejta spustil lavinu otázek ohledně toho, jak to vlastně na Pražském hradě chodí.

Kapra na Vánoce koupíte on-line

Orlickoústecko, Svitavsko – Kapr s bramborovým salátem je vánoční klasika. Na kolik letos štědrovečerní večeře vyjde? Kilo šupináče v regionu koupíte pod 90 korun. Ulovit si ho můžete dokonce v „on-line rybníku", Plundrovo rybářství z Dlouhoňovic totiž nabízí on-line objednávku.

Polská medvědice rozbila skrytou kameru, která ji natáčela

Varšava - Se zjevným potěšením se medvědice válela v čerstvě napadlém sněhu v pohoří Bieszczady na jihovýchodě Polska - než si všimla, že ji při dovádění natáčí skrytá kamera. Fotopast vzápětí rozbila.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies