VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Boleslavská Škodovka stále nejvíce prodává oblíbenou Octavii

Mladá Boleslav, Praha - Nejprodávanější Škodovkou je stále octavia, jen loni si jich lidé koupili 390 tisíc. Zájem rostl ale také o fabie.

23.3.2012
SDÍLEJ:

Škoda Octavia Combi Scout s novou tváří.Foto: Škoda Auto/media

Za pozitivním vývojem odbytu značky Škoda, který automobilka představila ve středu na výroční tiskové konferenci v Praze, stojí především atraktivní modelová paleta.

„Naše vozy splňují nároky na kvalitní design, velkorysou nabídku prostoru, vysokou kvalitu, praktičnost, stejně jako požadavky na rodinnou přepravu a vynikající poměr ceny a nabízené hodnoty," řekl šéf mladoboleslavské automobilky Winfried Vahland.

Rostoucí poptávce se modely značky Škoda podle Vahlanda těší nejen mezi rodinami, ale také mezi podnikateli. V rámci fleetových zakázek prodala společnost v uplynulém roce více než 239 000 vozů, to představuje nárůst o 26,7 %.

Nejprodávanějším modelem značky ŠKODA byla i v roce 2011 Octavia. Modely Octavia jsou stabilní „páteří" prodejů značky – jejich odbyt loni vzrostl o 10,7 % na téměř 390 000 vozů. Na druhém místě žebříčku se umístila Fabia s 267 000 prodanými kusy (plus 16,5 %).

„Řada Superb v uplynulém roce poprvé prolomila hranici 100 000 vozů. Odbyt vlajkové lodi značky vzrostl o 18,1 % na téměř 117 000 vozů. Jen v Číně bylo prodáno 48 000 automobilů nejvyšší modelové řady Škoda,“ uvedl mluvčí firmy Jozef Baláž.

Největší růst mezi všemi modely značky ŠKODA zaznamenalo kompaktní SUV Yeti: více než 70 000 prodaných vozů v roce 2011 představovalo nárůst o 33,7 %. Automobilka pro příští léta u tohoto modelu počítá s ročním odbytovým potenciálem přes 100 000 vozů, v neposlední řadě i s ohledem na zahájení výroby modelů Yeti v Číně a Rusku v roce 2013.

O 11,4 % se zvýšil prodej modelu Roomster. Prodáno bylo zhruba 36 000 vozů.

Vynikající start zažily šestá a sedmá modelová řada značky ŠKODA: malý vůz Citigo a indický kompaktní sedan Rapid. Model Citigo měl svou prodejní premiéru koncem roku 2011 na domácím českém trhu, od května letošního roku bude uváděn v jednotlivých evropských zemích. ŠKODA Rapid, nabízená v Indii také od konce roku 2011, dobývá pro českou značku druhý největší segment indického trhu. Krátce po svém uvedení byl Rapid na subkontinentu oceněn titulem „Rodinné auto roku 2011“.

Autor: Pavel Svačina

23.3.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Volební sněm hnutí ANO probíhal 26. února v Praze. Andrej Babiš
1 10

Volby by vyhrálo ANO. Lidovci se STAN by se do Sněmovny nedostali

Na křižovatce ulic Boleslavská a V Kolonii došlo ke střetu Škody Fabia a policejního vozu, který pod houkačkami spěchal k jinému případu.
AKTUALIZOVÁNO
13

Jako z akčního filmu: houkající policejní vůz k případu nedojel

DOTYK.CZ

Technologie mění sport. Video by měla být povinnost

Fotbal je nejoblíbenější světový sport. Ale taky jeden z nejkonzervativnějších. I při světově nejsledovanějších zápasech rozhoduje většinou chybující lidský faktor. V jiných sportech už přitom byly začleněny do rozhodování moderní technologie. Přinést mají zpřesnění i zatraktivnění hry.

Babišovy dluhopisy? Sobotka označil jeho zprávu za politický pamflet

Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) není spokojen s informacemi, které dnes dostala vláda od ministra financí Andreje Babiše (ANO) o postupu Finanční správy v záležitosti jednokorunových dluhopisů. 

Francouzi žijící v Česku Le Penové nevěří. Do druhého kola by ji neposlali

Francouzi, kteří v prvním kole francouzských prezidentských voleb volili v Česku, by do finálního souboje poslali středového kandidáta Emmanuela Macrona a republikána Françoise Fillona. Plyne to z výsledků voleb na webu francouzské ambasády v Praze. 

Babišovy dluhopisy? Sobotka označil jeho zprávu za politický pamflet

Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) není spokojen s informacemi, které dnes dostala vláda od ministra financí Andreje Babiše (ANO) o postupu Finanční správy v záležitosti jednokorunových dluhopisů. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies