VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Citroën představil studii Cactus M. Hravé vozítko se dokáže proměnit ve stan

Jedním z taháků stánku automobilky Citroën na frankfurtském autosalonu bude koncept Cactus M. Hravá studie otevřeného vozu odkazuje na legendární vozítko Méhari.

3.9.2015 2
SDÍLEJ:

Koncept Citroën Cactus M.Foto: Citroën

Koncept, jak už napovídá i jeho jméno, vychází z modelu C4 Cactus. Toto auto s "chrániči" je zajímavé už samo o sobě, nová studie však jde v nápaditosti ještě dál.

Odkazy na Méhari jsou na pohled patrné, všimněte si například jediného páru dveří či chybějícího prostředního sloupku karoserie. Přístup na zadní sedadla usnadní nenápadný schůdek před zadním kolem.

Koncept Citroën Cactus M.

Citroën si vyhrál i s interiérem. Zvlášť sedadla s květinovým vzorem nemůže nikdo považovat za všední. Mimochodem, čalounění je z neoprenu, což společně se "špunty" v podlaze, po jejichž uvolnění vznikne v podlaze díra k odvodu vody, umožňuje vnitřek vozu snadno umýt hadicí.

Hezkým detailem je možnost proměnit zadní sedadla v lehátka a k zádi auta snadno připevnit stan. Z vozu se tak po přidělání plátěné střechy stane prý plnohodnotné místo k přespání, které odolá i horšímu počasí.

Koncept Citroën Cactus M.

Studii Cactus M pohání přeplňovaný benzinový tříválec s výkonem 110 koní, který spolupracuje s šestistupňovou automatickou převodovkou.

Frankfurtský autosalon začíná novinářskými dny 15. září.

Autor: Redakce

3.9.2015 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Hyundai Elantra
Mercedes-Benz A 180
Volkswagen Golf
Mercedes-Benz A 160
Záchranáři pomáhají běžcům na olomouckém půlmaratonu 2017
25

Na půlmaratonu v Olomouci ošetřili přes 50 lidí, pět skončilo na urgentu

Ilustrační fotografie.
3 30

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky přidělávají vrásky myslivcům

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

Ohnivé peklo v Pákistánu, nejméně 120 lidí uhořelo po vzplanutí cisterny

/VIDEO/ K tragédii došlo v Pákistánu, kde se převrátila cisterna s palivem. Následně ji zachvátil požár, který se rychle rozšířil na okolní automobily a motorky. Podle posledních informací na místě zemřelo nejméně 125 lidí. Další desítky byly s vážnými popáleninami převezeny do nemocnic. Podle záchranářů tak mohou počty obětí nadále stoupat.

Týdenní zkrat: Milionová milost

Paroubek to zkusil, Zaorálek mu to zarazil, Klaus slavil a dostal milion. I další zprávy měly katastrofický rozměr.

Na kolapsech se podílí horko, ale i alkohol. Lékaři: Omezte pobyt na slunci

Horké a dusné počasí se podepisuje i na zdravotním stavu lidí. Dopad horkých dnů na lidský organismus zaznamenávají hlavně kardiaci a "plicaři".

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies