VYBERTE SI REGION

Continental GT3-R je nejrychlejší silniční Bentley všech dob. Vznikne 300 kusů

Crewe/Praha /FOTOGALERIE/ - Automobilka Bentley představila silniční verzi závodního modelu Continental GT3. Pohání ji dvěma turbodmychadly dopovaný osmiválec o výkonu 580 koní, díky němuž stovku pokoří za 3,8 sekundy. A nemá zadní sedačky. 

18.6.2014
SDÍLEJ:

Bentley Continental GT3-R.Foto: Bentley

I když nové Bentley Continental GT3-R vzhledem připomíná už zmíněná závodní speciál, technicky vychází z "obyčejného" GT V8 S. 

K dispozici bude výhradně v bílém provedení, které doplňují kontrastní zelené pruhy a černé prvky. Sportovní vzhled podtrhují přední "lízátko" a zadní křídlo - obojí z uhlíkových vláken. Ta najdeme i v interiéru, v němž dále nechybí kůže a Alcantara.

Bentley Continental GT3-R.

O absenci zadních sedadlech už byla řeč. Bentley lavici vyndalo kvůli úspoře hmotnosti, ani s dalšími úpravami však výsledek není zrovna omračující. Continental GT3-R je ve srovnání s GT V8 S lehčí jen o 100 kilogramů a stále váží přes dvě tuny.

Vůz pohání čtyřlitrový osmiválec se dvěma turby, který poskytuje výkon 580 koní a točivý moment až 700 N.m. Osmistupňový automat má kratší převody. Kvůli tomu se snížila maximální rychlost: zatímco GT V8 S dosáhne 309 km/h, GT3-R umí "jen" 273 km/h. Na druhou stranu se zlepšila akcelerace, stovku vůz pokoří za 3,8 sekundy.

Bentley Continental GT3-R.

Lepší jízdní vlastnosti má zaručit upravený pohon všech kol, přepracovaný podvozek a systém, který dokáže lépe přerozdělit výkon mezi zadními koly. Samozřejmostí jsou výkonné brzdy. Údajně zvládnou pohltit energii 10 megajoulů - pro srovnání, tolik energie spotřebuje průměrný rodinný dům za celých šest hodin.

Bentley plánuje výrobu pouhých 300 kusů, první vozy doputují k šťastným majitelům ještě letos.

Autor: Redakce

18.6.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Babiš: Jsem manažer obyvatel této země a mám co nabídnout

Spuštění první fáze EET i snahy o zavedení různých výjimek udaly tón veřejné debatě končícího týdne. Kromě toho byl přijat zákon o střetu zájmů, který bude mít pro Andreje Babiše dalekosáhlé důsledky. Není divu, že během rozhovoru občas křičel, odbíhal pro různé materiály a maily od občanů, kroutil hlavou, ale také se srdečně smál. I když tvrdí, že je naštvaný, hlavně na Bohuslava Sobotku, evidentně je odhodlaný poprat se o vítězství ve volbách a další čtyři roky vést zemi.  

Martin Svoboda: Za jedovatý alkohol má být potrestán výrobce, ne prodejce

/ROZHOVOR/ Když v září 2012 pacient havířovské nemocnice řekl lékařům, že oslepl po vypití alkoholu, který koupil jeho bratr ve stánku pod náměstím TGM v Havířově-Šumbarku, byl to stánek, kde byl provozní Martin Svoboda a kde šťárou policie, hygieniků a celníků začala metylová kauza, která zasáhla celou republiku a dokonce překročila její hranice.

Muž, který postupně přestává ovládat své nohy a ruce: Chci žít naplno

Pracuje jako právník a každý den několik hodin cvičí, aby kvůli své nemoci neskončil nehybný na lůžku. Bojuje, a přes všechny obtíže s postupující ztrátou hybnosti rukou a nohou, které mu způsobuje nemoc nazvaná Charcot-Marie-Tooth (C-M-T), považuje svůj život za šťastný.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies