VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Do Evropy míří nová značka aut. Nabídne techniku Volva a doživotní záruku

Už za dva roky by do Evropy měla dorazit nová automobilka. Jmenuje se Lynk & Co, patří čínské skupině Zhejiang Geely Holding Group a o úspěch se pokusí s vozy, které využívají techniku Volva. A aby nová značka opravdu zaujala zákazníky, nabídne prý na svoje auta doživotní záruku.

21.4.2017 12
SDÍLEJ:

Lynk & Co 01.Foto: Lynk & Co

Zdá se tedy, že Lynk & Co zvolí poměrně agresivní přístup. Firmě ale vlastně nic jiného nezbývá, jakožto úplně nová značka bez historie musí udělat všechno pro to, aby přesvědčila potenciální kupce, že se nemusejí bát její vozy koupit.

Jak přesně bude doživotní záruka vypadat a na co všechno se bude vztahovat, zatím není jasné, bližší podrobnosti Lynk & Co zveřejní později. Součástí poprodejních služeb ale má být také asistenční služba.

Kromě toho se automobilka chystá nabídnout různé internetové služby zdarma. Právě konektivita má totiž být jednou z předností modelů nové značky - její auta prý budou neustále připojena k internetu.

Lynk & Co by však měl také přijít s obecně nižšími cenami, než má konkurence.

První auto se testuje i v Praze

A jaká auto od mladé společnosti čekat? Jako první zamíří do prodeje SUV s prostým označením 01. Automobilka aktuálně na autosalonu v Šanghaji vystavuje jeho produkční verzi, která těží ze spolupráce s Volvem, které také patří skupině Geely.

Auto tedy stojí na modulární platformě CMA, kterou Volvo navrhlo speciálně pro menší auta "čtyřicítkové řady". Očekávat tak můžeme nasazení známých motorů, kterými jsou 1,5litrový zážehový přeplňovaný tříválec a taktéž přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec. Očekává se i příjezd plug-in hybridní varianty.

Vzhled je přitom poměrně specifický, a to zejména díky zajímavě tvarovaným světlometům či zadní linii střechy. Na délku Lynk & Co 01 měří 4530 milimetrů, vysoký je 1654 mm, široký 1855 mm a jeho rozvor dosahuje 2730 mm.

Zajímavé je, že automobilka svoje SUV testuje také v Česku, nedávno byl totiž maskovaný prototyp přistižen v ulicích Prahy.

Lynk & Co 01 se začne prodávat v posledním čtvrtletí letošního roku, nejprve ale jen v Číně, do Evropy se dostane zřejmě až v roce 2019. A přestože se novinka bude vyrábět v Čině, celé auto bylo údajně navrženo ve Švédsku. Včetně techniky, interiéru i designu.

Kromě modelu 01 automobilka na šanghajském autosalonu představila také koncept (vypadající přitom sériově) sedanu s označením 03. Jeho technika by měla být shodná s SUV 01, design a interiér si můžete prohlédnout v galerii.

Autor: Jan Zajíc

21.4.2017 VSTUP DO DISKUSE 12
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Hyundai Elantra
Mercedes-Benz A 180
Mercedes-Benz A 160
Honda Civic
Zaměstnanci slovenského Volkswagenu stávkují za vyšší mzdy.
2 5

Stávka v bratislavském VW končí, zaměstnanci se dočkají vyšších mezd

Mumie.
1 14

Nová fakta o buchlovské mumii. Nejde o tělo muže

Maketa Německého domu v Brně stojí načerno. Nemá stavební povolení

Brno porušuje skrz své turistické centrum zákon, obvinil šéf brněnských občanských demokratů Robert Kerndl současné vedení magistrátu. Problém vidí v maketě Německého domu na Moravském náměstí. „Musí mít stavební povolení a územní rozhodnutí, které nemá. Jde o černou stavbu," uvedl Kerndl.

Další mezinárodní úspěch. Vína z Česka bodovala mezi elitou

Tuzemští vinaři si z letošního ročníku soutěže vín Oenoforum odvážejí hned několik ocenění. Cenu za nejlepší kolekci získalo vinařství Mikrosvín Mikulov.

AKTUALIZUJEME

V Kolumbii se potopila loď se 170 turisty na palubě

/VIDEO/ Ve vodní nádrži Guatapé na severovýchodě Kolumbie se potopila čtyřpatrová turistická loď Almirante se 170 pasažéry. Úřady zatím potvrdily devět obětí, 28 lidí se stále pohřešuje.

Hurá do plavek! Ale do jakých? Hitem jsou jednodílné, radí ostravský stylista

Léto. Rtuť teploměru šplhá výš a výš. Oblékáme se do koupacího oděvu, jehož historie sahá až do antického Řecka. Po jakém typu plavek ale letos mají ženy sáhnout? Co zrovna letí?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies