Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Do Evropy míří nová značka aut. Nabídne techniku Volva a doživotní záruku

Už za dva roky by do Evropy měla dorazit nová automobilka. Jmenuje se Lynk & Co, patří čínské skupině Zhejiang Geely Holding Group a o úspěch se pokusí s vozy, které využívají techniku Volva. A aby nová značka opravdu zaujala zákazníky, nabídne prý na svoje auta doživotní záruku.

21.4.2017 12
SDÍLEJ:

Lynk & Co 01.Foto: Lynk & Co

Zdá se tedy, že Lynk & Co zvolí poměrně agresivní přístup. Firmě ale vlastně nic jiného nezbývá, jakožto úplně nová značka bez historie musí udělat všechno pro to, aby přesvědčila potenciální kupce, že se nemusejí bát její vozy koupit.

Jak přesně bude doživotní záruka vypadat a na co všechno se bude vztahovat, zatím není jasné, bližší podrobnosti Lynk & Co zveřejní později. Součástí poprodejních služeb ale má být také asistenční služba.

Kromě toho se automobilka chystá nabídnout různé internetové služby zdarma. Právě konektivita má totiž být jednou z předností modelů nové značky - její auta prý budou neustále připojena k internetu.

Lynk & Co by však měl také přijít s obecně nižšími cenami, než má konkurence.

První auto se testuje i v Praze

A jaká auto od mladé společnosti čekat? Jako první zamíří do prodeje SUV s prostým označením 01. Automobilka aktuálně na autosalonu v Šanghaji vystavuje jeho produkční verzi, která těží ze spolupráce s Volvem, které také patří skupině Geely.

Auto tedy stojí na modulární platformě CMA, kterou Volvo navrhlo speciálně pro menší auta "čtyřicítkové řady". Očekávat tak můžeme nasazení známých motorů, kterými jsou 1,5litrový zážehový přeplňovaný tříválec a taktéž přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec. Očekává se i příjezd plug-in hybridní varianty.

Vzhled je přitom poměrně specifický, a to zejména díky zajímavě tvarovaným světlometům či zadní linii střechy. Na délku Lynk & Co 01 měří 4530 milimetrů, vysoký je 1654 mm, široký 1855 mm a jeho rozvor dosahuje 2730 mm.

Zajímavé je, že automobilka svoje SUV testuje také v Česku, nedávno byl totiž maskovaný prototyp přistižen v ulicích Prahy.

Lynk & Co 01 se začne prodávat v posledním čtvrtletí letošního roku, nejprve ale jen v Číně, do Evropy se dostane zřejmě až v roce 2019. A přestože se novinka bude vyrábět v Čině, celé auto bylo údajně navrženo ve Švédsku. Včetně techniky, interiéru i designu.

Kromě modelu 01 automobilka na šanghajském autosalonu představila také koncept (vypadající přitom sériově) sedanu s označením 03. Jeho technika by měla být shodná s SUV 01, design a interiér si můžete prohlédnout v galerii.

Autor: Jan Zajíc

21.4.2017 VSTUP DO DISKUSE 12
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Volkswagen Passat
Škoda Citigo
Dacia Sandero
Renault Clio
Aukční síň tvrdí, že hodinky, které prodala za více než milion eur, ruskému prezidentovi nepatřily.
8

Putinovy hodinky za milion eur? Nebyly prý jeho, dementoval Kreml

Sean Spicer
AKTUALIZOVÁNO
4

Trumpův mluvčí Spicer rezignoval, novou mluvčí bude Sarah Sandersová

Seznamte se: Alanya, perla Turecké riviéry

/FOTOGALERIE/ Opomíjená, možná i lehce zatracovaná. Taková je pro většinu české veřejnosti Turecká riviéra. Ale ne náhodou se říká, že kdo jednou objeví zdejší kouzlo, už nebude chtít domů. Že, egyptská královno Kleopatro?

Veselnická, která se sešla s Trumpem mladším, dělala i pro FSB

Ruská právnička Natalia Veselnická, která se před americkými prezidentskými volbami sešla s Donaldem Trumpem juniorem, má mezi svými klienty i ruskou tajnou policii FSB. Uvádí to agentura Reuters s odkazem na dokumenty, které získala k dispozici. 

Potvrzeno, jihočeskou kandidátku ČSSD povede Ondřej Veselý

Volebním lídrem sociální demokracie v jižních Čechách bude právník a bývalý starosta Písku Ondřej Veselý.

Víc než na vojenské misi se bojím na D1, říká armádní lékař

Vidět mladé americké kluky, jak přichází třeba i o obě nohy, je těžké, říká armádní lékař Radek Uher. Pětatřicetiletý rodák z Břeclavi se v červnu po více než šesti měsících vrátil se svým týmem z polní nemocnice v Iráku. „Člověk musí být srdcař, aby tam jezdil,“ říká lékař.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení