VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Drobek DS 3 dostal novou tvář. A vrací se i ve sportovní verzi

DS Automotive, prémiová značka automobilky Citroën, omladila svůj nejmenší model. DS 3 dostalo novou masku chladiče, lehce modernizovaný interiér a nové technologie.

21.1.2016 1
SDÍLEJ:

Nová příď se vzhledově přiblížila ostatním modelům značky, dominuje jí tedy šestiúhelníková maska chladiče s bohatým chromováním, kterou doplňuje upravený nárazník. DS 3 nabídne světlomety DS LED Vision, které využívají xenonové výbojky a diodové moduly.

Také se opět o něco rozšířily možnosti individualizace, přibyly totiž nové barvy karoserie. Nyní zákazníci mohou vybírat ze 78 kombinací barev karoserie a střechy, k nimž je potřeba přičíst ještě nekolik střešních polepů, 15 designů kol či různě zbarvená zpětná zrcátka. Verze se stahovací plátěnou střechou navíc nabídne hned pět odstínů plátna.

DS 3.

V kabině se objevuje nový multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem, což výrobci umožnilo snížit počet tlačítek na středovém panelu. Díky funkci Mirror Screen lze na obrazovce zobrazit informace z chytrého mobilního telefonu - tedy pokud pracuje s operačními systémy od společností Apple (iOS) a Google (Android). Dále přibylo nové čalounění, nově je k dispozici zpětná kamera a parkovací senzory či funkce nouzového brzdění.

Paleta motorů bude zahrnovat pět benzinových agregátů a tři nafťáky. V případě zážehových jednotek půjde o atmosférické i přeplňované tříválce o objemu 1,2 litru a čtyřválcové turbomotory 1.6 THP. Diesely pak zastoupí agregáty 1.6 BlueHDi.

DS 3.

V závislosti na motoru DS nabídne klasický manuál, robotizovanou převodovku nebo šestistupňový automat.

Modernizované DS 3 by se mělo začít prodávat už v únoru, a to v obou karosářských variantách - tedy jako klasický třídveřový hatchback i "skorokabriolet" s plátěnou střechou.

Kromě toho později dorazí také sportovní verze Performance, která naváže na model DS 3 Racing. Těšit se můžeme na motor 1.6 THP naladěný na 211 koní (153 kW) a 300 Nm, který bude spojen s šestistupňovou ručně řazenou převodovkou s kratšími převody. Vůz také dostane sportovnější bodykit, přepracovaný a o 15 milimetrů snížený podvozek, širší rozchod kol, výkonnější brzdy a samosvorný diferenciál na přední nápravě.

Autor: Redakce

21.1.2016 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Citroën C3
Volkswagen Up
Škoda Rapid
Škoda Citigo
Prezident Miloš Zeman se ve druhém dni návštěvy Jihomoravského kraje zastavil na Hodonínsku. V Jihomoravské armaturce se setkal s vedením firmy a zaměstnanci.
AKTUALIZUJEME / AKTUALIZOVÁNO
28

Prezident Zeman dostal v Hodoníně lavičku. Doufám, že mě přežije, řekl

Ilustrační foto
28

Loni vzniklo rekordní množství hospod. Ale jen účelově kvůli EET

AKTUALIZUJEME / AUTOMIX.CZ

Drahý policejní sporťák BMW měl nehodu. V autě seděl prezidentův protokolář

Jsou to teprve necelé tři týdny, co dopravní policisté převzali do služby hybridní supersport BMW i8. Auto ale vydrželo jen chvíli, už je nabourané.

Strach o peníze? Nové Město vzdalo lyžařský Světový pohár

Závodit na domácí půdě (sněhu)? Běžcům na lyžích se to v příští sezoně nepoštěstí. Světový pohár, který se měl konat v Novém Městě na Moravě, byl zrušen.

Pro dvouleté děti je pobyt ve školkách problematický, varuje psycholog

Umisťování dvouletých dětí do mateřských škol bude vždy problematické a z hlediska jejich vývoje nevhodné. Prohlásil to psycholog Václav Mertin. Školka jako instituce podle něj nemůže nahradit rodinné prostředí, které děti ve dvou letech potřebují. Pokud už rodiče musí dítě do školky dát, neměli by ho tam nechávat celý den, řekl.

Vznikne nový superregulátor v Ostravě? Nápad vzbuzuje rozpaky

Vláda si stále pohrává s myšlenkou sjednocení všech regulačních úřadů do jednoho. Návrh, podle kterého v roce 2023 vznikne Národní regulační úřad, mají nyní na stole dotčená ministerstva. Šéfka Energetického regulačního úřadu (ERÚ) Alena Vitásková přišla s nápadem, aby bylo sídlo nového superregulátora v Ostravě.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies