VYBERTE SI REGION

Elektrický Volkswagen Golf dorazil do Česka. Levný zrovna není

Praha /FOTOGALERIE/ - Volkswagen uvádí na český trh už druhý elektromobil. Po malém modelu e-up! k nám dorazil také elektrický Golf, který s plně nabitými akumulátory slibuje dojezd až 190 kilometrů. 

11.6.2014
SDÍLEJ:
Fotogalerie
10 fotografií
Volkswagen e-Golf.

Volkswagen e-Golf.Foto: Volkswagen

Nový Volkswagen e-Golf lze objednávat u prodejců Auto Jarov a Porsche Brno. Základní cena byla stanovena na 899 900 korun a kromě samotného vozu zahrnuje i balíček zákaznických služeb.

Pod kapotou najdeme elektromotor o výkonu 115 koní, díky němuž vůz zrychlí z 0 na 60 km/h za pouhých 4,2 sekundy. Nejvyšší rychlost činí 140 km/h. S plně nabitou sadou akumulátorů má mít e-Golf díky průměrné spotřebě energie 12,7 kWh/100 km akční rádius až 190 kilometrů. Palubní počítač s barevným multifunkčním ukazatelem poskytuje řidiči důležité provozní informace včetně aktuální a průměrné spotřeby energie, stupně rekuperace, zbývajícího dojezdu a úrovně nabití akumulátoru.

Volkswagen e-Golf.

Při rychlonabíjení na veřejných nabíjecích stanicích se na 80 procent kapacity akumulátoru dostanete za 30 minut, nástěnná nabíječka z nabídky příslušenství pro Volkswagen e-Golf pak zajistí plné nabití akumulátorů přibližně za osm hodin. Z běžné domácí elektrické zásuvky trvá nabíjecí proces na 100 procent kapacity přibližně třináct hodin. Součástí sériové výbavy jsou samozřejmě všechny potřebné nabíjecí kabely. Za jízdy je sada akumulátorů nabíjena rekuperací kinetické energie během setrvačné jízdy a brzdění.

Efektivitu využívání dostupné elektrické energie může řidič ovlivnit volbou jízdního režimu ECO nebo ECO+. V módu ECO+ se sníží výkon elektromotoru a vypne se klimatizace s cílem maximalizovat dojezd. Méně dramatický kompromis mezi dojezdem, pohodlím a dynamikou představuje režim ECO, u něhož je nejvyšší rychlost snížena na 115 km/h a klimatizace pracuje se sníženým výkonem. Řidič má ovšem i v těchto režimech kdykoli k dispozici maximální dynamiku, pokud potřebuje například předjet pomalejší vozidlo.

Volkswagen e-Golf.

Sériová výbava zahrnuje automatickou klimatizaci, tempomat, palubní počítač, navigační systém či mobilní informační služby. V ceně jsou obsaženy také dodatečné služby, které zákazníkovi zajišťují mobilitu i nad rámec dojezdu modelu e-Golf. Dojde-li například na cestě k vybití akumulátoru, postará se Volkswagen o odtah vozu k nejbližší nabíjecí stanici – bezplatně až třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Na delší cesty si může zákazník po dobu dvou let zdarma vypůjčit vůz do velikosti Golfu s konvenčním pohonem na benzin nebo naftu na 10 dní ročně.

Autor: Redakce

11.6.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Mrazy v letošní zimě ještě zdaleka neskončily.
AKTUALIZOVÁNO
7

Česko svírá silný mráz. Noční teploty klesnou až k minus 20 stupňům

Zlatan Ibrahimovic z Manchesteru United se raduje z gólu.
10

Miliardové dostihy. Real už není nejbohatším klubem. Kdo ho zastínil?

Lada chystá novou generaci legendární Nivy. Zůstane klasickým teréňákem?

Ruská terénní ikona pomalu spěje ke konci svého života. Podle nových zpráv bychom se totiž mohli zanedlouho dočkat zcela nové generace. Po více než 40 letech.

Světoznámé muzeum muselo narychlo vyrobit Trumpa, počítalo s Clintonovou

Pařížské muzeum voskových figurín Grévin dnes rozšířilo expozici o příštího amerického prezidenta Donalda Trumpa. Muselo jej ale vytvořit v rekordním čase, pod vlivem průzkumů před listopadovými prezidentskými volbami v USA totiž s Trumpovým vítězstvím nepočítalo. Muzeum tehdy připravovalo figurínu jeho favorizované soupeřky Hillary Clintonové.

AKTUALIZOVÁNO

V zasypaném hotelu našli italští záchranáři už čtyři mrtvé

Už čtyři mrtvé nalezli dnes záchranáři v italském hotelu Rigopiano na úpatí pohoří Gran Sasso, který zasypala lavina stržená středečním zemětřesením. Tři těla se podařilo vyprostit, čtvrté zůstává v troskách, informovala s odvoláním na policii agentura ANSA. Zkázu přežili nejméně dva lidé.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies