Jestli se vám toto řešení se zvláštně pojatou zádí líbí, necháme na vás. Jinak design zřetelně navazuje na aktuální směr značky, Accord totiž trochu připomíná přerostlý Civic. Přesné rozměry nového sedanu střední třídy zatím neznáme, ale podle výrobce je ve srovnání s předchůdcem o chloupek kratší, širší a nižší. Zato narostl rozvor, což by se mělo projevit bohatší nabídkou vnitřního prostoru.

Kromě toho je díky většímu využití hliníku a vysokopevnostní oceli novinka o desítky kilogramů lehčí.

Honda zatím potvrdila jen tři motorizace, z nichž jedna je hybridní a zbylé dvě spalují benzín a mají jen čtyři válce. Základem bude přeplňovaná patnáctistovka o výkonu 194 koní (143 kW), kterou lze kombinovat s šestistupňovou manuální převodovkou, nebo bezestupňovým automatem CVT.

Renault Megane R.S.
Tohle je nový Renault Megane R.S. Prohlédněte si ho ještě před premiérou

Přeplňovaný dvoulitr pak dává 254 koní (187 kW) a kromě ručně řazené převodovky bude k dispozici s novým desetistupňovým automatem. Poslední možností je hybrid, o němž toho moc nevíme. Honda zatím jen prozradila, že soustavu tvoří atmosférický dvoulitr běžící v Atkinsonově cyklu a dva elektromotory.

Zmínit pak můžeme také podvozek s víceprkovým zavěšením vzadu a adaptivními tlumiči.

Nový Accord se začne prodávat už na podzim, nejprve jej dostanou zákazníci v USA. Uvedení v Evropě je zatím s otazníkem. Osmá generace se totiž na starém kontinentu neprodávala dobře, takže Honda model Accord z Evropy stáhla a devátou generaci tu už nenabídla.

V případě té nové, desáté, se ale hovoří o návratu. Uvidíme.