Ten pohání ústrojí tvořené zážehovým tříválcem s výkonem 231 koní a elektromotorem o výkonu 131 koní. Celkový výkon činí 362 koňských sil.

Ostrá verze však dostane větší benzínovou jednotku. BMW uvažuje o zástavbě dvakrát přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce s výkonem přes 320 koní, ve hře je ale také foukaný třílitrový šestiválec se 480 koňskými silami. Větší pohonná jednotka si vyžádá zrušení zadní řady sedadel, novinka tedy bude pouze dvoumístná.

Spalovací motor samozřejmě bude pohánět zadní kola, přední má na starost elektromotor. Ani o něm zatím není jasno, BMW uvažuje o slabší variantě s výkonem 110 koní a výkonnější s 200 koňskými silami.

Ať už se výrobce rozhodne jakkoli, jeho cílem je celkový výkon přes 500 koní a zrychlení z nuly na stovku pod čtyři sekundy.

Novinka by mohla nést označení i8S, mluví se však také o i9. Vzhled bude pochopitelně podobný aktuálnímu modelu i8, ostré provedení však dostane dravější tvář a několik sportovních doplňků.