VYBERTE SI REGION

Jágrův Favorit je pořád na prodej. Stojí už více než milion

Loni v červnu se na internetu objevil inzerát nabízející ke koupi modrou Škodu Favorit. Na obvykle vcelku všedním autě byla zajímavá jeho historie. Kdysi totiž patřilo legendárnímu hokejistovi Jaromíru Jágrovi. Vůz tehdy kupce nenašel a je na prodej znovu.

20.1.2016 2
SDÍLEJ:
Fotogalerie
9 fotografií
První auto Jaromíra Jágra je stále na prodej.

První auto Jaromíra Jágra je stále na prodej.Foto: Petr Pokorný

Petr Pokorný, který Jágrův první automobil nabízí, prý loni v červnu sice dostal zajímavé nabídky, ale prodej z administrativních důvodů musel zastavit. "Auto totiž bylo v polopřevodu a hrozilo jeho vyřazení z provozu, což jsme chtěli ještě před prodejem sami vyřešit," vysvětluje Pokorný.

Nyní je tedy zajímavý Favorit na prodej znovu. Na britském serveru Car and Classic je k dispozici za 33 tisíc liber, tedy za zhruba 1,16 milionu korun.

První auto Jaromíra Jágra je stále na prodej.

Prodejce přitom bývalého slavného majitele dokládá zápisem v technickém průkazu. Auto má také původní kladenskou "espézetkou". 

Favorit byl do provozu přihlášen 15. června 1989 a hokejistu prý tehdy stál 85 tisíc československých korun. V současnosti má vůz najeto 143 000 kilometrů.

Původně byl šedý, ale poté, co jej Jágr věnoval svému otci, bylo auto přestříkáno (v roce 2009) na aktuální modrou barvu. Škodovka také někdy v minulosti - možná po nějakém "ťukanci" - dostala jinou masku chladiče. Tato pochází z modernizované verze.

První auto Jaromíra Jágra je stále na prodej.

Jaromír Jágr starší pak "fávo" řadu let používal ve firmě Energie – stavební a báňská. A právě odtud ho před časem získal současný majitel.

Podle něj je škodovka pojízdná a v poměrně dobrém stavu. Není ale dokonalá, všimnout si můžeme především koroze (například zadních lemů), což je obecně typická bolístka tohoto modelu.

Autor: Redakce

20.1.2016 VSTUP DO DISKUSE 2
SDÍLEJ:

Aston Martin postaví 25 nových exemplářů modelu DB4 GT. Cena je astronomická

Britská automobilka Aston Martin se vrátí k výrobě vozu, jehož život byl původně vymezen lety 1959 až 1963. Příští rok totiž obnoví produkci slavného modelu DB4 GT, v plánu je stavba 25 kusů.

Loučení s tratí do Koutů: končí barevné motoráky i soukromník

Údolí Desné – Největší změna za devatenáctiletou historii nastala v noci ze soboty 10. na neděli 11. prosince na Železnici Desná. Osobní vlaky zde přestala provozovat soukromá firma, nahradily ji České dráhy.

Žloutenka stále řádí. Chybí vakcíny, hlásí nejen lékárny

Vyškov – Jde o agresivní infekci, člověka může zabít za pár hodin od prvních příznaků. Mnoho nakažených se i po vyléčení po celý život potýká s následky, jako jsou třeba amputace končetin nebo hluchota. K nejohroženějším patří děti. Přestože je možné se proti meningokokovi typu B očkovat, vakcíny chybí. Na Vyškovsku podle dětské lékařky Anežky Bahníkové z Vyškova už zhruba čtyři až pět měsíců.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies