VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Jaguar ve Frankfurtu odhalil designovou studii crossoveru C-X17

Frankfurt nad Mohanem /FOTOGALERIE/ - Automobilka Jaguar na frankfurtském autosalonu představila svůj nejnovější koncept s názvem C-X17. Studie typu SUV má podle výrobce především demonstrovat možnosti nové modulární hliníkové platformy, na které bude Jaguar stavět svoje budoucí vozy.

10.9.2013
SDÍLEJ:
Fotogalerie
11 fotografií

Koncept Jaguar C-X17.Foto: Jaguar

Jejími hlavními výhodami mají být vysoká odolnost, lehkost, extrémní tuhost a inovativní technologie. První vůz vyrobený na této platformě bude patřit do střední třídy prémiového segmentu C/D. Tyto sedany budou v prodeji v roce 2015.

Samotný koncept C-X17 je 4 718 mm dlouhý a 1 649 mm vysoký a jeho vzhled zřetelně odráží současný designový jazyk značky. Uvnitř najdeme čtyři samostatné, luxusně vyhlížející, sedačky, další dvě sedadla jsou zabudovaná v podlaze. Vtipné je přiložené příslušenství - užitečné věci, jako jsou baterka a fotoaparát, jsou umístěny v úložných prostorech v zavazadelníku. A zajímavě vypadá i panoramatická střecha, která je vytvarovaná do elipsy.

Koncept Jaguar C-X17.

Interiér je samozřejmě vybaven prémiovými materiály, nabízí kombinaci sedlové kůže na přístrojové desce, sedadlech, loketních opěrkách, dveřích, podlaze a v zavazadlovém prostoru. Jemný vrstvený efekt je vytvořen vysekávaným vzorem, který má efekt kožených záplat a je použit na všech kožených částech. Středový tunel vedený po celé délce vozu, od přístrojové desky až po zadní sedadla, zahrnuje i interaktivní povrch konzole ‒ multifunkční vybavení s řadou dotykových obrazovek. Volný prostor vyplňuje průhledné akrylátové sklo, které ve spojení se zabezpečenou wi-fi sítí, umožňuje cestujícím ve voze se připojit a komunikovat s ostatními cestujícími a vnějším světem prostřednictvím sociálních sítí. Digitální audio systém ve voze C-X17 byl vyvinut speciálně pro vozidla Jaguar britskou firmou Meridian.

O pohonném ústrojí Jaguar nic neprozradil, chlubí se však, že crossover C-X17 by mohl nabídnout jízdní vlastnosti sedanu. Přispět k tomu má chytrý pohon všech kol a dynamický přenos točivého momentu při brzdění. Vůz totiž využívá brzdový systém a vyvažuje tak rozdělení točivého momentu motoru na kola při zatáčení, což má mít za následek snížení nedotáčivosti vozidla a maximální přilnavost.

Autor: Redakce

10.9.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Zdravotní sestra. Ilustrační snímek
4

Nemocnice jako farmy na bakterie. Nakazí se v nich desetitisíce Čechů

A skuteční vítězové - film Moonlight.
AKTUALIZOVÁNO
2 15

Předávání Oscarů: Nejlepším filmem je La La Land. Ne! Je to Moonlight

AUTOMIX.CZ

Řadit při parkování jedničku, nebo zpátečku? A je dobré vždy zatahovat „ručku"?

Kdo jezdí s manuální převodovkou, má většinou svůj zažitý proces, kterým zabezpečuje auto po zaparkování proti rozjetí. Mnoho z nás to dělá už zcela podvědomě. Ale když budeme nad tímto zdánlivě jednoduchým úkonem více přemýšlet, můžeme se vyvarovat nechtěných nákladů.

Bezpečnostní agentura se ohradila proti tvrzením ředitele Národní galerie

Bezpečnostní agentura ABAS IPS Management, která vypověděla smlouvu Národní galerii (NG) v Praze, se ohradila proti tvrzením jejího ředitele Jiřího Fajta, že při její ostraze galerijních budov byla poškozena vystavená díla a ostraha měla fyzické konflikty s návštěvníky. Agentura v pondělí sdělila, že uvedené výroky ji poškodily, chce se proto proti nim bránit právními kroky a od Fajta požaduje veřejnou omluvu.

Věra Jourová: Na prezidenta by měl kandidovat Martin Stropnický

Na sněmu ANO sklidili velký potlesk zástupci hnutí v evropských strukturách, eurokomisařka Věra Jourová, místopředseda Evropského parlamentu Pavel Telička a europoslankyně Dita Charanzová. Vystupovali jako kompetentní zastánci českých zájmů v EU, kterou vnímají coby jediné možné řešení pro Česko. Deník hovořil se zakládající členkou ANO Věrou Jourovou, jež má v hnutí stále silnou pozici.

HMD Global po 17 letech vzkřísila legendární Nokii 3310

Finská společnost HMD Global, která vyrábí telefony značky Nokia, uvede ve druhém čtvrtletí na trh pokračovatele legendárního tlačítkového modelu 3310. Telefon bez operačního systému přichází na trh téměř 17 let po svém předchůdci a má stát 49 eur, tedy asi 1350 korun. HMD to dnes oznámila před zahájením veletrhu MWC v Barceloně.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies