VYBERTE SI REGION

Jaguar ve Frankfurtu odhalil designovou studii crossoveru C-X17

Frankfurt nad Mohanem /FOTOGALERIE/ - Automobilka Jaguar na frankfurtském autosalonu představila svůj nejnovější koncept s názvem C-X17. Studie typu SUV má podle výrobce především demonstrovat možnosti nové modulární hliníkové platformy, na které bude Jaguar stavět svoje budoucí vozy.

10.9.2013
SDÍLEJ:
Fotogalerie
11 fotografií
Koncept Jaguar C-X17.

Koncept Jaguar C-X17.Foto: Jaguar

Jejími hlavními výhodami mají být vysoká odolnost, lehkost, extrémní tuhost a inovativní technologie. První vůz vyrobený na této platformě bude patřit do střední třídy prémiového segmentu C/D. Tyto sedany budou v prodeji v roce 2015.

Samotný koncept C-X17 je 4 718 mm dlouhý a 1 649 mm vysoký a jeho vzhled zřetelně odráží současný designový jazyk značky. Uvnitř najdeme čtyři samostatné, luxusně vyhlížející, sedačky, další dvě sedadla jsou zabudovaná v podlaze. Vtipné je přiložené příslušenství - užitečné věci, jako jsou baterka a fotoaparát, jsou umístěny v úložných prostorech v zavazadelníku. A zajímavě vypadá i panoramatická střecha, která je vytvarovaná do elipsy.

Koncept Jaguar C-X17.

Interiér je samozřejmě vybaven prémiovými materiály, nabízí kombinaci sedlové kůže na přístrojové desce, sedadlech, loketních opěrkách, dveřích, podlaze a v zavazadlovém prostoru. Jemný vrstvený efekt je vytvořen vysekávaným vzorem, který má efekt kožených záplat a je použit na všech kožených částech. Středový tunel vedený po celé délce vozu, od přístrojové desky až po zadní sedadla, zahrnuje i interaktivní povrch konzole ‒ multifunkční vybavení s řadou dotykových obrazovek. Volný prostor vyplňuje průhledné akrylátové sklo, které ve spojení se zabezpečenou wi-fi sítí, umožňuje cestujícím ve voze se připojit a komunikovat s ostatními cestujícími a vnějším světem prostřednictvím sociálních sítí. Digitální audio systém ve voze C-X17 byl vyvinut speciálně pro vozidla Jaguar britskou firmou Meridian.

O pohonném ústrojí Jaguar nic neprozradil, chlubí se však, že crossover C-X17 by mohl nabídnout jízdní vlastnosti sedanu. Přispět k tomu má chytrý pohon všech kol a dynamický přenos točivého momentu při brzdění. Vůz totiž využívá brzdový systém a vyvažuje tak rozdělení točivého momentu motoru na kola při zatáčení, což má mít za následek snížení nedotáčivosti vozidla a maximální přilnavost.

Autor: Redakce

10.9.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Donald Trump.
AKTUALIZOVÁNO
17 22

S Trumpem začínají nebezpečné roky, píše polský list

Advokát Miroslav Jansta

Vlivný advokát Jansta se v Zemanově kampani angažovat nehodlá

Déčko může mít ze začátku jen dvě stanice. Sousedící

Praha /INFOGRAFIKA/ - Problémy s výkupem pozemků komplikují stavbu metra D. Dopravní podnik nyní vypracovává analýzu, v jakém pořadí by se měly stanice trasy budovat. V úvahu přichází i varianty, které nepočítají s tím, že by vozy z počátku jezdily až do Písnice.

AKTUALIZOVÁNO

Le Penová: Každá země musí mít možnost opustit euro

Vůdkyně francouzské krajní pravice Marine Le Penová prohlásila, že každá země musí mít možnost opustit euro, pokud si to bude přát. Vyjádřila se tak na konferenci evropské krajní pravice v Koblenci, jíž se účastní také nizozemský nacionalista Geert Wilders a vedoucí představitelé Alternativy pro Německo (AfD). Ve všech třech zemích se letos konají volby a zástupci tamějších krajně pravicových proudů tak den po inauguraci nového amerického prezidenta Donalda Trumpa, s nímž sympatizují, využili příležitosti, jak se sami rovněž zviditelnit. Proti konferenci demonstrovalo ve městě podle německé policie asi 3000 lidí.

AKTUALIZOVÁNO

Ze zavaleného hotelu v Itálii se zachránilo 11 lidí, pět zahynulo

Z trosek lavinou zasypaného hotelu ve střední Itálii záchranáři v noci na dnešek vyprostili další čtyři živé lidi. Podle čerstvé bilance se tak zachránilo 11 lidí, potvrzeno je pět mrtvých. Úřady provincie Pescara dnes oznámily, že nejméně 23 lidí se stále pohřešuje.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies