Šéf Lamborghini Stefano Domenicali prozradil, že pod kapotou bude čtyřlitrový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly. A produkovat bude 650 koní (485 kW).

Tyto údaje tak podporují tvrzení automobilky, že Urus bude nejrychlejším sériově vyráběným SUV na světě.

Ke všemu jsme se dozvěděli, že v druhé polovině roku 2019 by měla dorazit plug-in hybridní varianta. Je velice pravděpodobné, že Urus si toto pohonné ústrojí vypůjčí ze současného Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Ta díky osmiválci a elektromotorům nabízí až 671 koní (500 kW).

BMW řady 8 (E31).
BMW oživí řadu 8. Původní velké kupé bylo výkladní skříň mnichovského pokroku

Klasické benzinové verze bychom se měli dočkat už v příštím roce.

Lamborghini vkládá do Urusu velká očekávání. V roce 2018 plánuje vyrobit na tisícovku kusů, přičemž o další rok později už chce mít prodaných celkem 3500 vozů. Tímto by Urus ročně představoval celou polovinu vyrobených modelů Lamborghini.

Alfa Romeo Stelvio.
Řídili jsme Alfu Romeo Stelvio, první SUV značky. Jako SUV ale nejezdí...

Ceny luxusního SUV samozřejmě ještě nebyly zveřejněny, podle odhadů ale některé zdroje uvádí částku v přepočtu okolo pěti milionů korun.

Další zajímavou informací je zmínka o tom, že Lamborghini nechce Urus vyrobit jako nejrychlejší SUV na Nürburgringu, naopak má jít o rychlý rodinný model, který přiláká rozdílnější sortu zákazníků než u dosavadních supersportů.