Podle Gerryho se celý designový tým snaží seč může, aby nový Defender dostál svému originálu. Třeba hranatá příď by měla připomenout Defendera na první pohled, přestože její kulaté světlomety dostanou do vínku novodobé LED technologie.

Na druhou stranu se ovšem tradiční design místy snoubí s tím moderním, takže nový vůz dostane i pár oblin nebo třeba modernější zadní světla. Každopádně se ovšem Defender bude soustředit na úplně jiné pojetí, než modelové řady Discovery a Range Rover.

A když už jsme u modelových řad, i Defender bude pravděpodobně představovat celou rodinu aut. Kromě tradiční verze totiž zřejmě dorazí i dvoudveřové provedení nebo pick-up.

Range Rover Sport SVR.
Range Rover Sport má po faceliftu. Vrcholná verze dostala 575 koní

Teď už ale k otázce, proč vlastně nemůžeme nakouknout pod pokličku připravovaného designu. Bohužel jsou zde na vině plagiátoři z Číny. Britská značka zkrátka nechce odhalovat svoje designy před tím, než bude mít v ruce hotový produkční model připravený do výroby. Je zde totiž vcelku slušná pravděpodobnost, že by některá čínská automobilka Land Rover předběhla a dodala plagiát na trh ještě před originálním vozem.

Vezměme například v potaz známou aféru „Landwind X7“.

Drze okopírovaný Range Rover Evoque pobouřil britskou automobilku dokonce natolik, že se rozhodla žalovat výrobce u čínského soudu. Úspěch se nicméně dostavil pouze poloviční a od té doby si Land Rover hodně dobře promýšlí, co ukáže dopředu.

Landwind X7.
Tak přece. Land Rover žaluje čínskou automobilku kvůli kopírování

Vysoké investice do vývoje je prostě potřeba chránit a třeba takový Range Rover Velar byl k vidění teprve coby hotový produkční vůz, bez předchozích konceptů. Ani nová generace Defenderu s největší pravděpodobností žádný koncept nedostane a musíme si proto počkat až na hotový model, naplánovaný pravděpodobně na rok 2019.