VYBERTE SI REGION

Levný model Volkswagenu přijde na trh nejdříve v roce 2016

Sao Paulo – Německý automobilový koncern Volkswagen uvede na trh levný model určený pro rozvíjející se trhy nejdříve v roce 2016. V rozhovoru pro německý list Automobilwoche to uvedl šéf výzkumu a vývoje VW Ulrich Hackenberg. Nový vůz by měl stát 5500 až 8000 eur (137.000 až 199.000 Kč). Hlavním cílovým trhem nového modelu je Čína.

29.10.2012
SDÍLEJ:

Nový VW GolfFoto: Volkswagen

„Velký potenciál ale vidíme také v Indii, Jižní Americe a Rusku," uvedl šéf projektu Hans Demant. „Také v samotné Evropě bychom mohli podobné auto potřebovat rychleji, než by se nám líbilo," dodal. Poukázal tak na pokles poptávky po automobilech v Řecku, Španělsku či Portugalsku, napsal Automobilwoche na svých internetových stránkách.

Německý časopis Auto Bild tento měsíc uvedl, že Volkswagen chce uvést na trh novou značku pro levné modely v polovině roku 2015. Podle řady odborníků na automobilový průmysl je levný vůz přesně tím, co koncernu zatím chybí. Skupina Volkswagen po letošním převzetí automobilky Porsche zahrnuje celkem 12 značek.

Volkswagen, jehož součástí je rovněž Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. V loňském roce prodal rekordních 8,3 milionu vozů.

Autor: ČTK

29.10.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
1

Zvěř kromě hladu trápí i psi. Myslivci se snaží pomoct i zakládáním políček

Likvidační a dezinfekční práce v ohnisku nákazy ptačí chřipkou.
17

Poláci utratili drůbež. Ptačí chřipka je v sousedství

Eiffelovu věž čeká „plastika". Za osm miliard

Nepřehlédnutelný symbol Paříže čeká dlouhá a nákladná rekonstrukce. Trvat by měla až do roku 2025 a stát 300 milionů eur, v přepočtu tedy přes osm miliard korun.

Dokumentaristka Třeštíková: Realitu nemůžete zotročit

Po deseti letech se jedna z nejvýraznějších osobností českého dokumentu Helena Třeštíková opět vrací k Manželským etudám. Její snímek Strnadovi vstoupí 19. ledna i na plátna kin. V příběhu soužití netradiční rodiny se zrcadlí jak nevyhnutelnost změn ve světe mezilidských vztahů, tak pětatřicet let vývoje celé české společnosti.

Šéf lékáren Dr.Max: Reklama spojená s léky u nás existuje historicky

Největší tuzemská lékárenská síť Dr.Max atakuje hranici 400 poboček. Tento měsíc otevíráme lékárny v Jaroměři a Stříbře, přírůstky představují v drtivé části úplně nově zřizované provozovny, podotýká generální ředitel Daniel Horák, který se vyjádřil k dotazům čtenářů Deníku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies