VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Mercedes ukázal S 65 AMG. Má 630 koní a bude stát přes 6 milionů korun

Affalterbach/Praha /FOTOGALERIE/ - Mimořádně rychlý, velkoryse luxusní a hodně drahý. Nový Mercedes-Benz S 65 AMG, vrchol nabídky aktuální třídy S, je přesně takový, jaký by měl být. Do prodeje se dostane v březnu příštího roku.

9.11.2013
SDÍLEJ:

Mercedes-Benz S 65 AMG.Foto: Mercedes-Benz

I třetí generace se drží osvědčeného receptu svých předchůdců: vzhledově se příliš neliší od běžné "S-Klasse" a docela úspešně maskuje obrovskou sílu pod kapotou. Přesto si všimnete zřetelných nápověd, například v podobě výraznějšího předního nárazníku či kol se specifickým a trochu retro designem.

S 65 AMG stojí na kolech s průměrem 20 palců, přední pár obouvá pneumatiky v rozměru 255/40R20, zadní kola pak 285/35R20.

Mercedes-Benz S 65 AMG.

Standardně má auto ocelové brzdy, ale za příplatek lze zvolit i karbon-keramické.

Nejsilnější "esko" pohání šestilitrový dvanáctiválec dopovaný dvěma turbodmychadly, který produkuje výkon 630 koní a na zadní kola posílá masivní točivý moment - rovných 1000 N.m. Toto maximum je navíc k dispozici už od 2300 otáček. Motor je spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Zajímají vás jízdní výkony? Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h (AMG však jistě za příplatek nabídne možnost omezení zrušit) a zrychlení z klidu na stovku je otázkou pouhých 4,3 sekundy.

Kromě těchto obdivuhodných hodnot se ale Mercedes chlubí také spotřebou. Jednotka v S 65 AMG má být díky kombinované spotřebě 11,9 l/100 km nejúspornějším dvanáctiválcem na světě.

Mercedes-Benz S 65 AMG.

Na palubě samozřejmě nechybí celá řada nejnovějších technologií, například systém Magic Body Control, který pomocí kamer vyhodnocuje situaci před vozem, a dokáže tak s předstihem připravit tlumiče například na změnu povrchu. Ve standardu najdeme také třeba audiosystém Burmester, parfémování vzduchu Air Balance, bezklíčový přístup a startování či elektricky nastavitelná zadní sedadla. S 65 AMG bude k dispozici pouze ve verzi s dlouhým rozvorem.

Oficiální premiéra je naplánována na blížící se autosalony v Tokiu a v Los Angeles a už v březnu se tato splašená limuzína objeví i v prodeji. A cena bude samozřejmě odpovídat exkluzivitě. V Německu byla stanovena 232 050 Eur, tedy v přepočtu na zhruba 6,3 milionu korun.

Autor: Redakce

9.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Citroën C3
Mercedes-Benz A 180
Škoda Citigo
Škoda Fabia

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pomněnkový den. Ilustrační foto.
5

Policie pátrá po dvou stovkách ztracených dětí

Generální tajemník NATO Jens  Stoltenberg a Donald Trump
7

Trump přijel do Bruselu. Ten čekají protesty

Plochodrážní „obojživelník“ Franc úspěšně střídá starty na krátké a dlouhé dráze

/ROZHOVOR/ Závody na ploché dráze mají i jiné podoby, než jsou souboje na zhruba čtyřsetmetrových oválech na pražské Markétě nebo v Pardubicích. Hlavně v západní Evropě, ale i u nás v Mariánských Lázních, existují delší dráhy. Nejznámějším českým účastníkem MS na dlouhé dráze, které startuje dnes v německém Herxheimu, je jezdec z Markéty Josef Franc.

Otec doufá, že ústavní soudci zachrání jeho syna před sektou

Sedmiletý chlapec zatím nic netuší, ale o jeho dalším osudu dnes rozhodne Ústavní soud.

Zatajit dech a vydržet. Nová metoda lépe cílí na nádory

/FOTOGALERIE/- Nikdo neumí léčit rakovinu šetrněji než my, hlásí odborníci z pražského Protonového centra. Našli unikátní metodu, díky které dokážou sežehnout jen skutečně nemocnou tkáň. Jenomže další lékaři se k protonům staví rezervovaně. Podle šéfa odborné společnosti, která radioterapii zastřešuje, není tato léčba stále dostatečně ověřená. Její cena je navíc příliš vysoká.

AUTOMIX.CZ

Až budete prodávat auto: 10 rad, jak snadno a rychle zvýšit jeho cenu

Chystáte se prodat svoje auto? Potom se jistě snažíte dostat za svůj vůz co možná nejvyšší finanční sumu. Samozřejmě, že o ceně auta rozhoduje zejména model, jeho rok výroby, počet najetých kilometrů a především technický stav, ovšem jsou tu i detaily, které mohou cenu vozu zvýšit.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies