VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ministerstvo zastaví kampaň Nemyslíš, zaplatíš!

Praha – Ministerstvo dopravy zastaví dopravněbezpeč­nostní kampaň Nemyslíš, zaplatíš!. Příští rok tak ušetří 45 milionů korun.

31.10.2010 1
SDÍLEJ:

Kampaň Nemyslíš, zaplatíš! končí, na program nejsou peníze.Foto: MDČR

Informovaly o tom televize Prima a Nova. Na milionový projekt nejsou peníze, proto bylo výběrové řízení na jeho pokračování zastaveno. Navíc koncem roku vyprší licence na vysílání klipů, napsala nedávno Mladá fronta Dnes. Ministerstvo je přesvědčeno, že kampaň, která byla nejdražší v jeho historii, zabrala, protože nehod se smrtelnými následky ubylo.

„Končí k poslednímu prosinci letošního roku. Je doba úspor, takže se ten záměr přehodnotil,“ řekl mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka. Slogan Nemyslíš, zaplatíš! však prý bude ministerstvo při svých akcích používat i nadále.

Kampaň, která trvala tři roky, stála 150 milionů korun. „Z našeho pohledu byla předražená,“ prohlásil ministr dopravy Vít Bárta (VV).

Tvůrci klipů v čele s režisérem Filipem Renčem dostanou za svou práci namísto plánovaných 3,5 milionu korun, jen 500.000 korun. „To je pro mě uzavřená kapitola,“ řekl Renč.

Vyprší licence na klipy

Mladá fronta Dnes navíc nedávno napsala, že na konci roku vyprší ke spotům licence a podle vedení ministerstva dopravy jsou smlouvy s dodavatelskou agenturou tak nevýhodné, že neobsahují delší autorská práva. „Pokud bychom chtěli klipy nadále používat, museli bychom za ně zase draze zaplatit. A to nechceme,“ řekl deníku náměstek ministra dopravy Radek Šmerda.

Ministerstvo dopravy v polovině července uvedlo, že kampaň zachránila v loňském roce 160 životů. Úřad si ke kampani navíc nechal zpracovat průzkum, z něhož vyplývá, že pokračování kampaně si přeje 94 procent dotázaných.

Spoty vysílají celostátní i regionální televizní stanice, rádia i kina. Logo kampaně s drastickými záběry z nehod lze vidět na billboardech, v klubech a na diskotékách. Kampaň je i na internetu, na sociální síti Facebook má přes 410.000 příznivců. Získala také několik ocenění, například za spot Blázinec Zlatou pecku.

Autor: ČTK

31.10.2010 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Citroën C3
Renault Megane
Chevrolet Aveo
Suzuki SX4

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Nedaleko ústeckého sportovního letiště v Podhoří spadlo v úterý krátce po sedmé hodině ranní ultralehké letadlo.
AKTUALIZUJEME
3

Bolí mě záda. Pád ultralightu nedaleko letiště Podhoří pilot přežil.

Sále populárnější lev Fufi žije ve Zděchově.
12

Chovatel lva: Úřady mě chtějí finančně zlikvidovat

Poslední den kouření v hospodách: Protesty? Třeba vysypání nedopalků na ulici

/ANKETA, INFOGRAFIKA/ Poslední možnost zakouřit si v restauraci nebo baru mají v úterý lidé po celé republice. Pak už jim to nedovolí takzvaný protikuřácký zákon, který začne platit od středy 31. května.

Jarolím sáhl do nominace: Šural i Fillo se omluvili

Omluvenky, změny a potíže s logistikou. Karel Jarolím před nadcházejícím srazem fotbalové reprezentace rozhodně neodpočívá.

AUTOMIX.CZ

Garáž 10 motoristů: Tahle parta stavěla fascinující auta, socialismu navzdory

Sedmdesátá léta minulého století československým automobilovým nadšencům příliš nepřála. Nabídka aut byla samozřejmě úzká a když už jste si vybrali, ani samotné pořízení nemuselo být snadné. Našli se ale tací, kteří se s takovou situací odmítli smířit a i v náročných podmínkách si plnili svoje automobilové sny. Takoví byli i nadšenci, kteří stáli za projektem s podivuhodným názvem GIOM.

Michal Klíma: Stát má podporovat nezávislá média

Téma svobody médií v České republice se už dostalo i do agendy jednání Evropského parlamentu. Dne 1. června se budou poslanci zabývat tématem Riziko politického zneužití médií v ČR.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies