VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Ministerstvo zastaví kampaň Nemyslíš, zaplatíš!

Praha – Ministerstvo dopravy zastaví dopravněbezpeč­nostní kampaň Nemyslíš, zaplatíš!. Příští rok tak ušetří 45 milionů korun.

31.10.2010 1
SDÍLEJ:

Kampaň Nemyslíš, zaplatíš! končí, na program nejsou peníze.Foto: MDČR

Informovaly o tom televize Prima a Nova. Na milionový projekt nejsou peníze, proto bylo výběrové řízení na jeho pokračování zastaveno. Navíc koncem roku vyprší licence na vysílání klipů, napsala nedávno Mladá fronta Dnes. Ministerstvo je přesvědčeno, že kampaň, která byla nejdražší v jeho historii, zabrala, protože nehod se smrtelnými následky ubylo.

„Končí k poslednímu prosinci letošního roku. Je doba úspor, takže se ten záměr přehodnotil,“ řekl mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka. Slogan Nemyslíš, zaplatíš! však prý bude ministerstvo při svých akcích používat i nadále.

Kampaň, která trvala tři roky, stála 150 milionů korun. „Z našeho pohledu byla předražená,“ prohlásil ministr dopravy Vít Bárta (VV).

Tvůrci klipů v čele s režisérem Filipem Renčem dostanou za svou práci namísto plánovaných 3,5 milionu korun, jen 500.000 korun. „To je pro mě uzavřená kapitola,“ řekl Renč.

Vyprší licence na klipy

Mladá fronta Dnes navíc nedávno napsala, že na konci roku vyprší ke spotům licence a podle vedení ministerstva dopravy jsou smlouvy s dodavatelskou agenturou tak nevýhodné, že neobsahují delší autorská práva. „Pokud bychom chtěli klipy nadále používat, museli bychom za ně zase draze zaplatit. A to nechceme,“ řekl deníku náměstek ministra dopravy Radek Šmerda.

Ministerstvo dopravy v polovině července uvedlo, že kampaň zachránila v loňském roce 160 životů. Úřad si ke kampani navíc nechal zpracovat průzkum, z něhož vyplývá, že pokračování kampaně si přeje 94 procent dotázaných.

Spoty vysílají celostátní i regionální televizní stanice, rádia i kina. Logo kampaně s drastickými záběry z nehod lze vidět na billboardech, v klubech a na diskotékách. Kampaň je i na internetu, na sociální síti Facebook má přes 410.000 příznivců. Získala také několik ocenění, například za spot Blázinec Zlatou pecku.

Autor: ČTK

31.10.2010 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

S novým rokem se opět mírně upravují pravidla pro přiznání důchodu: rozhoduje nejen dosažení zákonem stanoveného věku, ale rovněž doba pojištění.

Co je dobré stihnout, než odejdete do důchodu

Divadlo Bez zábradlí. Ilustrační fotografie.
16

Kavárna divadla, kde hraje žena Stropnického, nemá EET. Prý nemusí

Mládek nevydržel, Sobotka ho odvolal. Na tahu je Zeman

/ANALÝZA/ - Volby se nevyhrávají díky potlesku velkých firem, ale díky lidem, kteří vhazují hlasovací lístek do urny. Většinou to dělají na základě svých zkušeností – u lékaře, ve škole, při pohledu na výplatní pásku nebo na účet od mobilního operátora. A právě ten je nepřiměřeně vysoký celé tři roky, kdy vedl ministerstvo průmyslu a obchodu Jan Mládek (ČSSD).

Čeští vojáci měli konflikt s policií v Litvě

Pětice českých vojáků, kteří jsou na tříměsíčním cvičení v Litvě, měli v noci na neděli incident s policií v přístavu Klaipeda. Vojáci byli údajně opilí a dožadovali se vstupu do nočního klubu. Informoval o tom server iHned.cz s odvoláním na litevskou policii a ruská a litevská média.

VIDEO: Ve Zlíně na cyklostezce spálili korán

„Proč pálíme korán? Chceme podpořit slovenskou aktivistku, která řekla svůj názor a byla za svůj čin zatčena," komentoval David Nepimach ze Zlína akt, při kterém v pondělí ve Zlíně společně s desítkou zúčastněných spálil na cyklostezce na Vršavě svatou knihu muslimů.

EET? Prázdné výlohy a strach

Po restauracích, barech a hotelech, které už mají za sebou skoro tři měsíce zkušeností, míří elektronická evidence tržeb (EET) do dalších provozoven. Od začátku letošního března čeká živnostníky podnikající v maloobchodě i velkoobchodě. Někteří jsou už teď dokonale připraveni, jiní podlehli strachu a s podnikáním raději končí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies