VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Modernizovaný Yeti má české ceny, základní provedení vyjde na 340 tisíc

Mladá Boleslav /FOTOGALERIE/ - Modernizované SUV od Škody už má české ceny, nejlevnější Yeti vyjde na 339 900 korun. Vůz je možné už objednávat, na český trh však bude oficiálně uveden až v lednu příštího roku.

2.10.2013
SDÍLEJ:
Fotogalerie
5 fotografií

Škoda Yeti.Foto: Škoda

Největší novinkou modernizovaného Yetiho je premiéra dvou verzí: Yeti a Yeti Outdoor. Mezi hlavní viditelné rozdíly patří odlišné prvky přídě a zádě. Nárazníky, ochranné ližiny, boční ochranné lišty a prahy jsou buď lakované v barvě vozu, nebo – v případě varianty Outdoor – černé. Outdoor má navíc v sériové výbavě stříbrné kryty vnějších zpětných zrcátek, paket pro špatné cesty a tažné zařízení, elektronickou kontrolu tlaku vzduchu v pneumatikách, specifický design potahů sedadel, skla SunSet se zvýšeným stupněm tónování a kryty pedálů z ušlechtilé oceli.

K dispozici je celkem sedm motorů, vůz je nabízen s pohonem předních nebo všech kol prostřednictvím spojky Haldex 5. generace, v kombinaci s mechanickými převodovkami nebo převodovkami DSG. Kromě toho jsou v nabídce také nová kola z lehkých slitin a nové interiérové prvky. Jako první vůz značky Škoda může být Yeti na přání vybaven parkovací kamerou.

"Městský Yeti" v základní verzi Active stojí s manuální převodovkou a motorem 1,2 TSI (105 koní) 339 900 Kč – to je o 10 000 korun méně, než činila dosavadní základní cena modelu Yeti. Součástí výbavy jsou mimo jiné i manuální klimatizace, systém elektronické stabilizace ESC včetně ABS, brzdového asistenta a regulace prokluzu, čtyři airbagy, tónovaná skla, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Paket Active PLUS pak za 10 000 Kč přidává autorádio s přehrávačem CD a MP3, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a palubní počítač. Yeti Outdoor se ve výbavovém stupni Active nenabízí.

Škoda Yeti.

To Ambition je k dispozici pro obě designové varianty. Zahrnuje navíc šestnáctipalcová hliníková kola, hlavové airbagy řidiče a spolujezdce, kolenní airbag řidiče, malý kožený paket, displej Maxi DOT, Jumbo Box mezi předními sedadly, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, tempomat a rádio s přehrávačem CD a MP3. Základní motorizací městského Yetiho je také motor 1,2 TSI, dodávaný výlučně v kombinaci s automatickou dvouspojkovou převodovkou. Cena této kombinace motoru a převodovky činí 434 900 Kč.

Základní motorizací modelu ŠKODA Yeti Outdoor Ambition je 1,4 TSI (122 koní), prodávaný za cenu od 464 900 Kč. Výbavu obou variant modelu Yeti je možno rozšířit paketem Ambition PLUS, za 10 000 korun získá zákazník navíc dvouzónovou klimatizaci Climatronic, vyhřívaná sedadla vpředu, parkovací senzory, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním a dešťový senzor.

Větší komfort nabízí výbavový stupeň Elegance: základní motorizací této verze je v obou variantách modelu Yeti čtyřválcový benzinový motor 1,4 TSI (120 koní) s manuální šestistupňovou převodovkou, systémem start-stop a rekuperací brzdné energie. Nad rámec výbavy Ambition nabízí sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, mlhové světlomety s funkcí přisvícení do zatáčky, zadní skupinová světla s LED technologií, dvouzónovou klimatizaci Climatronic, systém bezklíčového odemykání a startování, vyhřívané přední sedačky, autorádio Swing s přehrávačem CD a MP3, kožený multifunkční volant, elektrické ovládání zadních oken a dešťový senzor.

Automobilka Škoda Auto po čtyřech letech oficiálně představila nový facelift modelu Yeti.

Cena modelu Škoda Yeti Elegance startuje na částce 494 900 Kč, Yeti Outdoor vyjde na 514 900 Kč. Volitelně je pro obě verze v nabídce také paket Elegance PLUS za příplatek 18 000 Kč. Ten zahrnuje bixenonové světlomety s funkcí AFS, elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka se osvětlením nástupního prostoru u řidiče a spolujezdce s automatickým stmíváním, autorádio Bolero s přehrávačem CD a MP3 a s měničem na 6 CD.

Špičkovou verzí je model L&K (Laurin & Klement), který disponuje mimo jiné koženou výbavou, sedmnáctipalcovými dvoubarevnými koly z lehkých slitin, bixenonovými světlomety, světelným senzorem, elektricky nastavitelným sedadlem řidiče, vyhřívaným předním sklem a audiosystémem Bolero s dvanácti reproduktory. Městská Škoda Yeti L&K se dodává výlučně s automatickými převodovkami DSG, základní cena začíná na 624 900 Kč za motorizaci 1,4 TSI (122 k) s pohonem předních kol. Outdoor L&K se dodává volitelně s manuální převodovkou nebo automatickou převodovkou DSG a stojí nejméně 644 900 korun.

K dispozici bude opět i verzi GreenLine s turbodieselem 1,6 TDI (105 k), s pohonem předních kol a s pětistupňovou manuální převodovkou. Kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat na hodnotě 4,6 litru nafty na 100 kilometrůGreenLine je k dostání od 429 900 Kč.

Autor: Redakce

2.10.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

EET ilustrační foto
5

Zmatení řezníci či pekaři. Nevědí, zda mají povinně dávat účtenky

Ilustrační foto.
6

Policie v Porsche. Muži zákona jezdí zabavenými auty

Práva občanů, přístup na trh. Strany se shodly na českých prioritách pro brexit

Zachování práv českých občanů, ekonomických vazeb a spojenectví v bezpečnostní a vojenské oblasti jsou nejdůležitějšími zásadami Česka pro jednání o vystoupení Velké Británie z EU. Na dnešní schůzce, kterou svolal předseda vlády Bohuslav Sobotka (ČSSD), se na tom shodli zástupci všech parlamentních stran. Podle premiéra jde o vzácnou shodu české politické scény. Schůzky zástupců stran by měly pokračovat i do budoucna.

DOTYK.CZ

Evropa, daňový ráj to na pohled

Španělsko a další země EU by podle MMF hospodařily s přebytkem. Kdyby část jejich daní nemizela za hranicemi.

Policie obvinila hejtmana Půtu z korupce. Nic jsem neudělal, říká politik

Po téměř třech letech ukončili kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu vyšetřování údajné korupce kolem libereckého hejtmana Martina Půty (STAN). Spis předali státnímu zástupci s návrhem obžalovat Půtu a dalších 12 lidí a také čtyři firmy. Hejtmana viní z přijetí úplatku a zneužití pravomoci úřední osoby, za což mu hrozí pět až deset let vězení, uvedlo dnes Právo.

Školy zakazují žákům mobily, hrozí i dvojka z chování

O tom, zda vůbec mobilní telefony patří dětem do ruky a od kolika let, se zabýval průzkum Deníku v minulém roce. Z něj vyšlo najevo, že rodiče většinou pořizují dítěti mobilní telefon v momentě, kdy začne chodit do školy bez jejich doprovodu. Naskýtá se však otázka, zda mobil patří do školy a jakým způsobem omezit jeho používání při vyučovacích hodinách.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies