Podle výrobce je F-Pace dokonce prvním Jaguarem, který byl vyvíjen také mimo klasické asfaltové silnice. Vůz se tak podíval například do horských průsmyků, kde polykal testovací kilometry na štěrkových cestách.

Ještě zajímavější je ale "nasazení" v oblastech za polárním kruhem či v rozpálené arabské poušti. 

Jaguar F-Pace.

Začněme na severu Švédska, v testovacím středisku automobilky Jaguar Land Rover u městečka Arjeplog. Průměrná zimní teplota tu prý jen zřídka překročí -15°C a často tu naměříte až -40°C. Jaguar se za polárním kruhem vcelku pochopitelně zaměřil především na nastavení pohonu všech kol a technologií souvisejících s jízdou na sněhu a ledu.

Zdroj: Youtube

V Dubaji proti tomu nejsou výjimkou teploty okolo 50°C ve stínu. Tato horka se "hodí" například pro test funkčnosti dotykové vrstvy displeje multimediálního systému, neboť v kabině odstaveného auta se teplota snadno může vyšplhat až k 70°C.

Jaguar F-Pace.

Výrobce pak samozřejmě také zkoumá, co vedra a bezvětří při zátěži udělají s chladicími systémy nového modelu.

Jaguar do svého prvního SUV vkládá velké naděje a věří, že značce pomůže výrazně zvýšit prodeje. Nový F-Pace na trh zamíří v roce 2016.