Problémem je ovšem samozřejmě váha automobilu. Už dnešní GT-R je velmi těžkým vozem a přidáním hybridního pohonu by se hmotnost auta ještě zvýšila.

Podle magazínu Motor Trend je tak hybrid jen jednou ze dvou možných alternativ. Tou druhou je „nastavení turbo kompresoru a generátoru", které je však stále ve fázi testování a má docílit lepší výkon současného motoru.

Vylepšený model Nissan GT-R by zároveň mohl využívat i systému start-stop, což by rovněž mohlo podstatně zvýšit dojezd vozu.

Pokud se ovšem japonská automobilka rozhodne pro hybridní pohon, bude muset výrazně zapracovat na snížení hmotnosti modelu GT-R.

Vzhledem k tomu, že hlavní inženýr Nissanu Kazutoši Mizuno je na dlouhodobé zdravotní dovolené, nedá se předpokládat, že nová generace GT-R se na trh dostane dříve, než někdy v letech 2017-2018.