VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nissan ukázal novou Navaru pro Evropu. Pracant dostal diesel se dvěma turby

Nissan sice novou generaci terénního pick-upu Navara představil už loni v červnu, tehdy ale šlo o provedení pro domácí japonský trh. Na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem však výrobce konečně ukáže evropskou verzi.

25.8.2015
SDÍLEJ:

Nissan NP300 Navara.Foto: Nissan

Ještě před premiérou Nissan zveřejnil první fotografie, které doplnil i poměrně podrobnými informacemi.

Z obrázků je zřejmé, že Navara pro starý kontinent je vzhledově stejná jako ta "japonská". Nejvýraznějším prvkem je bohatě chromované maska chladiče ve tvaru písmena "V".

Nissan NP300 Navara.

Doby, kdy interiéru v terénním pick-upu stačilo zaměření na funkčnost, už jsou dávno pryč, zákazníci dnes chtějí víc. Proto nepřekvapí, že v kabině nové Navary můžeme najít například rozměrný dotykový displej, hodnotné materiály či kožené čalounění.

Nissan tvrdí, že velkou péči věnoval pohodlí posádky a nabízí například dvouzónovou klimatizaci či ventilaci pro zadní sedadla. A když už jsme u sedaček, výrobce se chlubí, že ty přední využívají technologii inspirovanou NASA, která má poskytovat perfektní oporu těla.

Nissan NP300 Navara.

I když se výrobce snažil svůj pick-up učinit "civilnějším" a přiblížit jej kategorii SUV, Navara naštěstí zůstavá hlavně pracantem. Rám karoserie má být odolnější a podvozek byl spolu se zadním odpružením pomocí listových per přepracován a navržen tak, aby se bez problémů popasoval s intenzivní zátěží.

Pokud však sáhnete po variantě Double Cab (pětimístná verze), dostanete místo listových per novou pětiprvkovou zadní nápravu, která má zajistit lepší jízdní komfort i ovladatelnost. Toto řešení je prý také ve srovnání s předchozí zadní nápravou s listovými pery o 20 kilogramů lehčí.

Nissan NP300 Navara.

Na korbě Navara uveze až tunu vážící náklad, tažná kapacita činí 3500 kilogramů. Pětimístné provedení má korbu dlouhou 1578 milimetrů (o 67 mm víc než u předchůdce), verze s kratší kabinou King Cab se chlubí korbou o délce 1788 mm.

Pod kapotou evropské verze se ukrývá nový 2,3litrový naftový čtyřválec, který má být až o 24 procent úspornější než v předchozí generaci.

Nissan nabídne dvě varianty: slabší poskytuje výkon 160 koní (118 kW), silnější, přeplňovaná dvěma turbodmychadly, pak 190 koňských sil (140 kW). K dispozici bude šestistupňová manuální převodovka nebo sedmistupňový automat, na výběr je i mezi verzemi s pohonem zadních kol nebo pohonem 4x4.

Autor: Redakce

25.8.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Škoda Fabia
Hyundai Elantra
Mercedes-Benz A 180
Mercedes-Benz A 160
Andrej Babiš
DOTYK.CZ

Jste zloděj formátu, jaký tu nikdy nebyl, uslyšel Babiš na svém mítinku

Kybernetický útok, ilustrační foto
AKTUALIZOVÁNO
8 8

Ukrajina hlásí kyberútok. Nebezpečný email se šíří světem, zasáhl i Česko

Stříbrný tým z Eura pohledem vedoucího: Pohodář, srdcař i dva mimozemšťané

Je to takový renesanční muž českého reprezentačního áčka v malém fotbale. Stará se o chod týmu jako jeho vedoucí, trénuje gólmany, do toho na mistrovství Evropy v Brně zajištoval komunikaci se zahraničními účastníky.

Ostatky Horákové jsou 67 let po její popravě stále neznámo kde

Ani 67 let po justiční vraždě právničky Milady Horákové není zřejmé, jak komunistický režim naložil s jejími ostatky.

Záhadná smrt bezdomovce Indiána: viděl jsem, jak ho surově mlátí, tvrdí svědek

Smrt ústeckého bezdomovce Jaroslava Dvořáka začala šetřit krajská kriminálka. Přihlásil se jí mladík, který viděl, jakým způsobem bývalý hokejista zemřel. Redaktor Deníku mluvil se svědkem, ještě než se přihlásil na policii.

AUTOMIX.CZ

Teď umřu... Richard Hammond se konečně vyjádřil k nehodě, co přesně se stalo?

Jsou to už více než dva týdny, co moderátor Richard Hammond ošklivě boural ve Švýcarsku s elektromobilem Rimac Concept One. Na konci vrchařské trati vyletěl ze silnice, a urazil 300 metrů dolů z kopce, než se auto zastavilo a shořelo.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies