Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nissan ukázal novou Navaru pro Evropu. Pracant dostal diesel se dvěma turby

Nissan sice novou generaci terénního pick-upu Navara představil už loni v červnu, tehdy ale šlo o provedení pro domácí japonský trh. Na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem však výrobce konečně ukáže evropskou verzi.

25.8.2015
SDÍLEJ:

Nissan NP300 Navara.Foto: Nissan

Ještě před premiérou Nissan zveřejnil první fotografie, které doplnil i poměrně podrobnými informacemi.

Z obrázků je zřejmé, že Navara pro starý kontinent je vzhledově stejná jako ta "japonská". Nejvýraznějším prvkem je bohatě chromované maska chladiče ve tvaru písmena "V".

Nissan NP300 Navara.

Doby, kdy interiéru v terénním pick-upu stačilo zaměření na funkčnost, už jsou dávno pryč, zákazníci dnes chtějí víc. Proto nepřekvapí, že v kabině nové Navary můžeme najít například rozměrný dotykový displej, hodnotné materiály či kožené čalounění.

Nissan tvrdí, že velkou péči věnoval pohodlí posádky a nabízí například dvouzónovou klimatizaci či ventilaci pro zadní sedadla. A když už jsme u sedaček, výrobce se chlubí, že ty přední využívají technologii inspirovanou NASA, která má poskytovat perfektní oporu těla.

Nissan NP300 Navara.

I když se výrobce snažil svůj pick-up učinit "civilnějším" a přiblížit jej kategorii SUV, Navara naštěstí zůstavá hlavně pracantem. Rám karoserie má být odolnější a podvozek byl spolu se zadním odpružením pomocí listových per přepracován a navržen tak, aby se bez problémů popasoval s intenzivní zátěží.

Pokud však sáhnete po variantě Double Cab (pětimístná verze), dostanete místo listových per novou pětiprvkovou zadní nápravu, která má zajistit lepší jízdní komfort i ovladatelnost. Toto řešení je prý také ve srovnání s předchozí zadní nápravou s listovými pery o 20 kilogramů lehčí.

Nissan NP300 Navara.

Na korbě Navara uveze až tunu vážící náklad, tažná kapacita činí 3500 kilogramů. Pětimístné provedení má korbu dlouhou 1578 milimetrů (o 67 mm víc než u předchůdce), verze s kratší kabinou King Cab se chlubí korbou o délce 1788 mm.

Pod kapotou evropské verze se ukrývá nový 2,3litrový naftový čtyřválec, který má být až o 24 procent úspornější než v předchozí generaci.

Nissan nabídne dvě varianty: slabší poskytuje výkon 160 koní (118 kW), silnější, přeplňovaná dvěma turbodmychadly, pak 190 koňských sil (140 kW). K dispozici bude šestistupňová manuální převodovka nebo sedmistupňový automat, na výběr je i mezi verzemi s pohonem zadních kol nebo pohonem 4x4.

Autor: Redakce

25.8.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Hyundai i30
Škoda Fabia
Peugeot 206
Škoda Citigo
Odchytové klece na divočáky na myslivecké střelnici ve Zlíně.
23

Když se prase otočí, klec se uzavře. Hejtman nevylučuje ani trávení divočáků

Adam Matouš z Předlic má malé zemědělské hospodářství a někdo mu bezdůvodně tráví zvířata.
8

Mladému chovateli z Předlic zabili lidé už desítky zvířat

Krkonošská expedice na Špicberky. Tam, kde nezapadá slunce

Skupina krkonošských přírodovědců absolvovala expedici na severské souostroví Špicberky, přesněji v norštině Svalbard. Nejvyšší české hory za Arktidu vyměnilo na čtrnáct dní osm pracovníků Správy Krkonošského národního parku.

Evropu drancují lupiči sladkostí. Ve Švédsku ukradli čtyři tuny Ferrera

Řidič kamionu s nákladem čokoládových pochoutek spal na odpočívadle v jižním Švédsku. Hbití zloději zatím z návěsu „vymístili“ čtyři tisíce kilogramů nejrůznějších výrobků známé italské značky Ferrero.

Den D se přiblížil. Ve čtvrtek se rozhodne o osudu OKD

Už ve čtvrtek se sejdou věřitelé společnosti Ostravsko-karvinské doly, která je od loňského května v insolvenci, aby rozhodli o osudu největší těžební firmy v zemi a tím i budoucnosti jejích zaměstnanců.

Pátrání po psech ztěžují nezodpovědní nálezci

/INFOGRAFIKA/ Jen loni přijal útulek v Troji téměř dva tisíce psů. Psi se ztrácejí častěji než fenky. Jejvětší překážkou při pátrání jsou samotní nálezci. Jejich povinností je nález psa nahlásit. Pokud tak neudělají, může jim hrozit trestní stíhání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení