VYBERTE SI REGION

Nový Hyundai Genesis chce konkurovat BMW. Příští rok dorazí do Evropy

Soul - Hyundai by rád zatopil evropským výrobcům luxusních automobilů. Pokusí se o to s novou generací sedanu Genesis, jehož podobu jihokorejská automobilka ukázala na prvních oficiálních skicách. Ještě před koncem letošního roku bude novinka uvedena na domácí trh, během příštího roku zamíří i do světa.

26.10.2013
SDÍLEJ:

Hyundai Genesis.Foto: Hyundai

Hyundai upozornil, že Genesis se stane jeho prvním velkým sedanem, který půjde v Evropě do prodeje. Firma teď na evropském trhu slaví úspěch se svými malými vozy, například s modelem i30, který vyrábí ve svém českém závodě v Nošovicích.

Projekt nového modelu si vyžádal celkovou investici 500 miliard wonů (8,8 miliardy Kč) a jeho vývoj trval čtyři roky. Hyundai si od Genesise slibuje opravdu mnoho, údajně se bude moci pochlubit konstrukcí podvozku, úrovní jízdních vlastností a ovladatelností srovnatelnou s prémiovými evropskými značkami. K tomu měl přispět i bezpočet testů na různých místech po celém světě, včetně jízdních zkoušek na slavném okruhu Nürburgring v Německu.

Hyundai Genesis.

Důraz automobilka kladla také na bezpečnost. Tuhost ve zkrutu a ohybu byla zvýšena rozsáhlejším využitím ultravysokopevnostní oceli, dílů tvářených za tepla, struktur s dvojitým profilem v konstrukci přídě, odolnými přepážkami mezi motorovým prostorem a interiérem a vylepšením podlahových struktur v jejich zadní části a uprostřed vozu.

Hyundai do vozu instaloval také řadu elektronických systémů, například systém řízení trakce při průjezdu zatáčkou ATCC (Advanced Traction Cornering Control), který zvyšuje stabilitu v zatáčkách, či elektrický posilovač uložený na hřebenové tyči řízení R-MDPS (Rack-mounted Motor Driven Electric Power Steering). Toto řešení má poskytovat lepší stabilitu ve vysokých rychlostech a přímé reakce na pohyby volantu při nízkých a středních rychlostech.

Hyundai Genesis.

Genesis se bude poprvé dodávat také se systémem pohonu všech kol Hyundai HTRAC. Ten elektronicky řídí rozdělování točivého momentu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na stavu vozovky a jízdních podmínkách. 

Autor: Redakce

26.10.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Donald Trump.
AKTUALIZOVÁNO
16 22

S Trumpem začínají nebezpečné roky, píše polský list

Advokát Miroslav Jansta

Vlivný advokát Jansta se v Zemanově kampani angažovat nehodlá

Déčko může mít ze začátku jen dvě stanice. Sousedící

Praha /INFOGRAFIKA/ - Problémy s výkupem pozemků komplikují stavbu metra D. Dopravní podnik nyní vypracovává analýzu, v jakém pořadí by se měly stanice trasy budovat. V úvahu přichází i varianty, které nepočítají s tím, že by vozy z počátku jezdily až do Písnice.

Le Penová: Každá země musí mít možnost opustit euro

Vůdkyně francouzské krajní pravice Marine Le Penová prohlásila, že každá země musí mít možnost opustit euro, pokud si to bude přát. "Neříkám, že každá země musí opustit euro, ale musíme mít tuto možnost, pokud si to daná země přeje," řekla a sklidila potlesk na konferenci evropské krajní pravice v Koblenzi.

AKTUALIZOVÁNO

Ze zavaleného hotelu v Itálii se zachránilo 11 lidí, pět zahynulo

Z trosek lavinou zasypaného hotelu ve střední Itálii záchranáři v noci na dnešek vyprostili další čtyři živé lidi. Podle čerstvé bilance se tak zachránilo 11 lidí, potvrzeno je pět mrtvých. Úřady provincie Pescara dnes oznámily, že nejméně 23 lidí se stále pohřešuje.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies