Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nový Hyundai Genesis chce konkurovat BMW. Příští rok dorazí do Evropy

Soul - Hyundai by rád zatopil evropským výrobcům luxusních automobilů. Pokusí se o to s novou generací sedanu Genesis, jehož podobu jihokorejská automobilka ukázala na prvních oficiálních skicách. Ještě před koncem letošního roku bude novinka uvedena na domácí trh, během příštího roku zamíří i do světa.

26.10.2013
SDÍLEJ:

Hyundai Genesis.Foto: Hyundai

Hyundai upozornil, že Genesis se stane jeho prvním velkým sedanem, který půjde v Evropě do prodeje. Firma teď na evropském trhu slaví úspěch se svými malými vozy, například s modelem i30, který vyrábí ve svém českém závodě v Nošovicích.

Projekt nového modelu si vyžádal celkovou investici 500 miliard wonů (8,8 miliardy Kč) a jeho vývoj trval čtyři roky. Hyundai si od Genesise slibuje opravdu mnoho, údajně se bude moci pochlubit konstrukcí podvozku, úrovní jízdních vlastností a ovladatelností srovnatelnou s prémiovými evropskými značkami. K tomu měl přispět i bezpočet testů na různých místech po celém světě, včetně jízdních zkoušek na slavném okruhu Nürburgring v Německu.

Hyundai Genesis.

Důraz automobilka kladla také na bezpečnost. Tuhost ve zkrutu a ohybu byla zvýšena rozsáhlejším využitím ultravysokopevnostní oceli, dílů tvářených za tepla, struktur s dvojitým profilem v konstrukci přídě, odolnými přepážkami mezi motorovým prostorem a interiérem a vylepšením podlahových struktur v jejich zadní části a uprostřed vozu.

Hyundai do vozu instaloval také řadu elektronických systémů, například systém řízení trakce při průjezdu zatáčkou ATCC (Advanced Traction Cornering Control), který zvyšuje stabilitu v zatáčkách, či elektrický posilovač uložený na hřebenové tyči řízení R-MDPS (Rack-mounted Motor Driven Electric Power Steering). Toto řešení má poskytovat lepší stabilitu ve vysokých rychlostech a přímé reakce na pohyby volantu při nízkých a středních rychlostech.

Hyundai Genesis.

Genesis se bude poprvé dodávat také se systémem pohonu všech kol Hyundai HTRAC. Ten elektronicky řídí rozdělování točivého momentu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na stavu vozovky a jízdních podmínkách. 

Autor: Redakce

26.10.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Volkswagen Passat
Škoda Citigo
Škoda Citigo
Škoda Citigo

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pohřešované dívky
AKTUALIZOVÁNO

Policie díky všímavým lidem našla obě zmizelá děvčátka

Volkswagen v roce 2016 i přes problémy a pokuty vydělal.
1 6

Německé automobilky soupeřily jen naoko, hrozí jim miliardové pokuty

Ceny chat a chalup vystřelily vzhůru. Za rok se zvýšily o téměř 200 tisíc korun

/INTERAKTIVNÍ INFOGRAFIKA/ Domek se zahradou vhodný k rekreaci seženete v průměru za 1,3 milionu korun.

Do Turecka jen na vlastní nebezpečí, varují Němci

Diplomatická válka mezi Spolkovou republikou Německo a Tureckem pokračuje. Istanbul totiž stále zadržuje německého aktivistu.

Pohledem Stanislava Šulce: Oč jde v Polsku

V souvislosti s Polskem se v posledních dnech vypráví několik příběhů. Jeden vykresluje skvělou hrdou zemi, která si dělá doma pořádek a zlá Evropská unie jí při tom hází byrokratické klacky pod nohy. A v ulicích stojí desítky tisíc lidí, kteří vládní stranu Právo a spravedlnost (PiS) nevolili, tedy jsou menšinou populace a sice můžou demonstrovat, ale jejich požadavky jsou tak nějak nepodstatné.

Cizinci v Česku? Sparta je v klidu, Slavia má problém

Fanoušci na britských ostrovech jsou zvyklí na ledacos. Už dávno se tam smířili s tím, že vstupenka na fotbalový šlágr je dražší než letenka do Ameriky. Mnozí si (chtě nechtě) také zvykli, že klub jejich srdce vlastní boháči ze zahraničí. A nevadí jim ani to, že po hřišti neběhá žádný Angličan. Pravda, je to výjimečné, nicméně třeba Chelsea má ve svém kádru jediného domácího hráče.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení