VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nový Hyundai i10 přijíždí na český trh, základní provedení stojí 230 tisíc

Praha /FOTOGALERIE/ - Hyundai přichází na český trh s novou generací modelu i10. Nejmenší model korejské automobilky mezigeneračně výrazně narostl, nyní patří mezi nejprostornější vozy ve své třídě. Ceny začínají na 229 990 Kč.

22.11.2013
SDÍLEJ:

Nová generace i10 s vnější délkou 3665 mm patří mezi nejdelší vozy ve svém segmentu a má také jeden z nejprostornějších interiérů a nabízí i největší objem zavazadlového prostoru - 252 litrů se vzpřímenými zadními sedadly a 1046 litrů se sklopenými zadními sedadly. Celkový prostor pro nohy vpředu a vzadu činí 1890 mm.

Hyundai i10.

Hyundai dává zájemcům o novou generaci i10 na výběr dva zážehové motory, které pohání přední kola prostřednictvím pětistupňové manuální nebo čtyřstupňové samočinné převodovky (za příplatek 20 tisíc korun).

Pohonné jednotky pro novou generaci i10 se zdvihovým objemem 1,0 litru a 1,25 litru pocházejí z řady motorů Hyundai „Kappa". Tříválec nabídne výkon 66 koní, točivý moment dosahuje hodnoty 94 N.m.

Tato jednotka se bude na přání dodávat přímo z výroby ve verzi na LPG. V této podobě je nejvyšší výkon 67 k a maximální točivý moment 90 N.m.

Čtyřválcový motor má výkon 87 koní a maximální točivý moment 120 N.m.

Hyundai i10.

Novinka bude nabízena ve dvou výbavových stupních: Classic a Family.

Základní provedení Classic obsahuje například elektronicky řízený stabilizační systém (ESC), řízení stability vozidla (VSM), systém sledování tlaku vzduchu v pneumatikách, šest airbagů, automatické centrální zamykání, palubní počítač či výškově nastavitelný volant.

Stupeň Family přidává rádio, manuální klimatizaci a dojezdovou rezervu. V rámci několika paketů lze do vozu pořídit i několik až luxusních vychytávek, například tempomat s nastavitelným omezovačem rychlosti a ovládacími prvky na volantu, vyhřívaný a kůží obšitý volant, vyhřívaná přední sedadla, asistent pro rozjezd do svahu, bezklíčkové startování a vstup do vozu, světlomety LED pro denní svícení nebo automatickou klimatizaci.

Standardem je u Hyundai komplexní 5letá záruka.

Kompletní ceník najdete zde.

Hyundai i10: Český ceník
Výbava Motor Cena
Classic 1,0i (66 k) 229 990 Kč
Family 1,0i (66 k) 239 990 Kč
1,2i (87 k) 254 990 Kč

Autor: Redakce

22.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Napadení seniora.
6

Mladý cizinec zkopal seniora na zastávce. Nechtěl se nechat okrást

František Rajtoral
AKTUALIZUJEME
10

Smutná zpráva. Fotbalista Rajtoral spáchal sebevraždu

Severokorejci: Jsme připraveni potopit americké lodě

Pchjongjang se dnes nechal slyšet, že je připraven potopit americkou loď, která demonstruje svoji vojenskou sílu u korejských břehů. K americké letadlové lodi u břehů Severní Korey se včera připojily dvě japonské, kvůli cvičení v západním Pacifiku. Japonsko má v Asii druhou největší ozbrojenou flotilu, hned po Číně.

Nelegální tunningový sraz: policie musela zasahovat

Kvílení pneumatik, řev trápených motorů a hlasitá muzika. V Mladé Boleslavi, na parkovišti marketů Obi a Albert v ulici Na Radouči, si dali nenahlášený sraz příznivci tunningu, aby se navzájem pochlubili svými vyšperkovanými vozy. 

Jablonec selhal, od Příbrami dostal čtyři góly. Opět jí pomáhá zachránit ligu

Jablonec nad Nisou – Nejhorší tým fotbalové ligy si vyšlápl na Jablonec. Příbram nasázela na Střelnici čtyři góly, zvítězila 4:2 a po 25. kole opustila poslední příčku.

Akce Kulak, pak samota, vypráví pamětnice

Ze třiaosmdesátihektarového statku v Mistříně na Hodonínsku se museli přestěhovat za jeden den. V roce 1951 jim ho totiž vzali komunisté při akci Kulak. Při ní zabavovali majetek všem velkým statkářům, aby vytvořili státní hospodářství. „Bylo nás devět. Vojáci nás převezli na samotu u Jestřabice na Kroměřížsku, která měla jen jednu místnost," vzpomíná šestaosmdesátiletá Eliška Kolečkářová na dobu, kdy jí bylo osmnáct let. Jejího otce letos hodonínský okresní soud rehabilitoval a očistil jeho jméno.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies