Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nový pohled, hezčí kabina a úspornější motory. Citroën modernizoval model C4

Mulhouse/Praha /FOTOGALERIE/ - Citroën C4 byl na trh uveden v roce 2010 a doposud se ho v továrně v Mulhouse ve Francii vyrobilo více než 450 000 kusů. Do nového roku tento model zamíří s omlazeným vzhledem o modernizovanou technikou.

18.12.2014
SDÍLEJ:

Design se však proměnil jen lehce. Citroën C4 dostal především nové světlomety s pruhem z LED diod, pod nimiž našly místo mlhovky s funkcí přisvícení do zatáček. Jiné "lampy" najdeme i vzadu. V nabídce se objeví dva nové odstíny karoserie (šedá Galet a šedá Platinium) a také kola s novým designem. 

Upravena byla podoba palubní desky, které nyní dominuje sedmipalcový dotykový displej. Výrobce se kromě toho chlubí lepším zpracováním a kvalitními materiály. Novinku představují i dva nové druhy čalounění a poprvé se ve voze objevuje také bezklíčový přístup a startování.

Citroën C4.

Výbavu elektronických asistentů rozšiřují například systém usnadňující jízdu na povrchu se zhoršenou přilnavostí, který umí přesunout sílu na kolo, které je v daný okamžik nejstabilnější, dále asistent pro rozjezd do kopce, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu či ultrazvukový systém sledování mrtvého úhlu.

Modernizovaný Citroën C4 používá motory splňující normu Euro 6: jde o dvě benzinové jednotky PureTech a dva turbodiesely BlueHDi.

Základem je přeplňovaný tříválec PureTech o objemu 1,2 litru s výkonem 110 koní a maximálním točivým momentem 205 N.m. Ve spojení s šestistupňovou manuální převodovkou si má v kombinovaném provozu vystačit s 4,7 litru benzinu na 100 kilometrů.

Výkonnější verze stejného motoru spolupracuje s šestistupňovým automatem a poskytuje výkon 130 koní, točivý moment dosahuje 230 N.m.

Citroën C4.

Zájemci o naftové agregáty mohou vybírat ze dvou variant čtyřválcových turbodieselů o objemu 1,6 litru. Slabší, která je spřažena s pětistupňovým manuálem, nabídne výkon 99 koňských sil a točivý moment 254 N.m, silnější, spojená s šestirychlostní skříní, pak 120 koní a až 300 N.m.

Autor: Redakce

18.12.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Volkswagen Passat
Škoda Citigo
Ford Fiesta
Škoda Fabia
Ammán, Jordánsko
AKTUALIZOVÁNO
1

Izraelská ambasáda v Jordánsku pod útokem, zatím asi dva mrtví

Ilustrační foto
7 8

V autoškole neuspěje každý druhý. Na vině je i stres

AUTOMIX.CZ

GALERIE: Co by bylo, kdyby Škodu nepřevzal Volkswagen? Felicia mohla být sedan

Favorit, přelomový model české automobilky Škoda, letos slaví třicetiny. A tohle je poslední ze série našich příběhů, které se věnují jeho vývoji. Tentokrát se dostaneme až k jeho nástupci, Felicii. Ta se rodila do jisté chvíle ve stejných porodních bolestech jako Favorit. Pak ale na scénu vstupuje Volkswagen.

Hrajete si s ohněm, varuje Arabská liga. Detektory neodstraníme, kontruje Izrael

"Izrael si hraje s ohněm. Jeruzalém představuje červenou linii, která nesmí být narušena," varovali ministři zahraničí zemí Arabské ligy v souvislosti s rozhodnutím Izraele instalovat u vstupu na Chrámovou horu detektory kovu. "Detektory zůstanou, kde jsou," oponuje Izrael.

Množí se falešné sbírky na ulicích. Zkušenost s nimi má už čtvrtina lidí

Předstírají, že jsou neslyšící, kteří pořádají sbírku na dobrou věc. Ale jen do chvíle, než narazí na člověka, který ovládá znakovou řeč. Pak utečou.

AKTUALIZOVÁNO

Pilný s Babišem jednali v Lánech s prezidentem o rozpočtu

Ministr financí Ivan Pilný (ANO) mluvil dnes v Lánech s prezidentem Milošem Zemanem o přípravě rozpočtu na příští rok, ale i dlouhodobých aspektech české ekonomiky, třeba o chybějících lidech na trhu práce a evropských dotacích. Pravidelného jednání expertů se účastnil také Pilného předchůdce v křesle ministra financí Andrej Babiš (ANO), který návrh rozpočtu s deficitem 50 miliard připravoval. Prezident podle Hradu radil autorům rozpočtu soustředit se na investice víc než na spotřebu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení