VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nový pohled, hezčí kabina a úspornější motory. Citroën modernizoval model C4

Mulhouse/Praha /FOTOGALERIE/ - Citroën C4 byl na trh uveden v roce 2010 a doposud se ho v továrně v Mulhouse ve Francii vyrobilo více než 450 000 kusů. Do nového roku tento model zamíří s omlazeným vzhledem o modernizovanou technikou.

18.12.2014
SDÍLEJ:
Fotogalerie
10 fotografií

Citroën C4.Foto: Citroën

Design se však proměnil jen lehce. Citroën C4 dostal především nové světlomety s pruhem z LED diod, pod nimiž našly místo mlhovky s funkcí přisvícení do zatáček. Jiné "lampy" najdeme i vzadu. V nabídce se objeví dva nové odstíny karoserie (šedá Galet a šedá Platinium) a také kola s novým designem. 

Upravena byla podoba palubní desky, které nyní dominuje sedmipalcový dotykový displej. Výrobce se kromě toho chlubí lepším zpracováním a kvalitními materiály. Novinku představují i dva nové druhy čalounění a poprvé se ve voze objevuje také bezklíčový přístup a startování.

Citroën C4.

Výbavu elektronických asistentů rozšiřují například systém usnadňující jízdu na povrchu se zhoršenou přilnavostí, který umí přesunout sílu na kolo, které je v daný okamžik nejstabilnější, dále asistent pro rozjezd do kopce, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu či ultrazvukový systém sledování mrtvého úhlu.

Modernizovaný Citroën C4 používá motory splňující normu Euro 6: jde o dvě benzinové jednotky PureTech a dva turbodiesely BlueHDi.

Základem je přeplňovaný tříválec PureTech o objemu 1,2 litru s výkonem 110 koní a maximálním točivým momentem 205 N.m. Ve spojení s šestistupňovou manuální převodovkou si má v kombinovaném provozu vystačit s 4,7 litru benzinu na 100 kilometrů.

Výkonnější verze stejného motoru spolupracuje s šestistupňovým automatem a poskytuje výkon 130 koní, točivý moment dosahuje 230 N.m.

Citroën C4.

Zájemci o naftové agregáty mohou vybírat ze dvou variant čtyřválcových turbodieselů o objemu 1,6 litru. Slabší, která je spřažena s pětistupňovým manuálem, nabídne výkon 99 koňských sil a točivý moment 254 N.m, silnější, spojená s šestirychlostní skříní, pak 120 koní a až 300 N.m.

Autor: Redakce

18.12.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Škoda Kodiaq.
36

Škoda Kodiaq je hit. Na některé verze se čeká půl roku

V paneláku Na Borku v Jirkově hořelo. Plameny vyšlehly zřejmě po přechozím výbuchu.
2 13

Požár v jirkovském paneláku: Dva lidé zemřeli, hasiči evakuovali sto lidí

Druhá vlna přináší větší nároky na technické zabezpečení

Zatímco v první vlně EET podnikatelům postačil často tablet a vhodný program, nyní by měly firmy vybírat pečlivěji. Je jich totiž mnohem více a s náročnějšími podmínkami podnikání.

Rakouskou star zabila sláva. Falco by oslavil šedesátku

Jako první německy zpívající interpret dobyl Ameriku. Liboval si v extrémech a měl sklon k přehánění. Jeho sláva byla vrtkavá a zářil krátce, přesto se stal jedním z největších umělců rakouské hudební scény 80. a 90. let.V neděli by Falco, občanským jménem Johann Hölzel, oslavil 60. narozeniny. Zemřel po autonehodě, která byla možná sebevraždou. Řidič autobusu byl odsouzen, Falco měl v sobě koktejl drog a alkoholu. Dožil se pouhých 40 let.

VIDEO: Legendární "vejtřaska" slaví, před 65 lety byl vyroben první prototyp

Před 65 lety, 18. února 1952, byl v pražských Vysočanech vyroben první prototyp terénního nákladního automobilu Praga V3S. Legendární "vejtřaska", jak se autu přezdívá, byla vojenským třítunovým speciálem, ale své místo si našla i v zemědělství nebo na stavbách.

Nizozemský publicista: Wilders volby vyhrál už před hlasováním

Klíčovým úkolem pro nizozemské politiky by měla být snaha zasypat příkopy, které se mezi občany vytvářejí v souvislosti s březnovými parlamentními volbami. Myslí si to nizozemský učitel a publicista s tureckými kořeny Halil Karaaslan. Krajně pravicová Strana pro svobodu (PVV) Geerta Wilderse podle něj v zásadě vyhrála už před samotným hlasováním, neboť ostatním stranám dokázala vnutit svůj pohled na situaci v zemi a svou velmi vyhraněnou interpretaci problémů, s nimiž se teď Nizozemsko potýká.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies