VYBERTE SI REGION

Nový Seat Toledo se bude vyrábět u Škody v Boleslavi

Praha /FOTOGALERIE/ - Nová generace Seatu Toledo se bude vyrábět v závodě Škody Auto v Mladé Boleslavi. Řekl to mluvčí Škody Josef Baláž. Toledo španělské automobilky má být sesterským modelem k připravované Škodě Rapid.

2.3.2012 3
SDÍLEJ:
Fotogalerie
5 fotografií
Nová generace modelu Seat Toledo, který by měl být dvojčetem nové Škody označované jako Rapid.

Nová generace modelu Seat Toledo, který by měl být dvojčetem nové Škody označované jako Rapid.Foto: ČTK/PR/Seat

Podle Baláže jde v případě připravované nové kompaktní limuzíny Škody a Seatu Toledo o dva odlišné modely. „V rámci sdílení kapacit jednotlivých závodů koncernu Volkswagen bude výroba modelu Toledo umístěná v Mladé Boleslavi,“ uvedl. Škoda začala loni svůj mateřský závod rozšiřovat a připravovat jej na produkci třetího modelu vedle Fabie a Octavie.

Seat dnes uvolnil fotografie téměř sériové podoby Toleda. Toledo Concept se objeví příští týden na autosalonu v Ženevě, naopak představení Rapidu, který má zapadat velikostí mezi Fabii a Octavii, Škoda podle dřívějších informací odsunula až na pozdější dobu během letošního roku.

Výrobu téměř stejných modelů si již Škoda a Seat spolu s Volkswagenem vyzkoušely u trojice mini vozů Citigo, Mii a Up!, které produkuje bratislavský závod Volkswagenu. Škoda v 90. letech vyráběla v závodě v Kvasinách pro Volkswagen užitkový model Caddy.

Škoda v Česku vyrábí mimo Citigo všechny své modely, tedy Fabii, Octavii, Superb, Roomster a Yeti. Vedle ní závod TPCA v Kolíně vyrábí trojici minivozů Toyota Aygo, Citroen C1 a Peugeot 107 a Hyundai v Nošovicích dodává na evropský trh modely i30, ix20 a ix35.

Vychází z konceptu Škody MissionL

Toledo Concept vzhledem vychází z konceptu Škody MissionL, který automobilka prezentovala již na podzim ve Frankfurtu. Škoda zároveň na konci minulého roku začala v Indii vyrábět verzi vozu pro tamní trh. Toledo má s délkou 4,48 metru, rozvorem 2,6 metru a zavazadlovým prostorem o objemu 500 litrů téměř stejné rozměry, jako MissionL.

„Budoucí sériově vyráběný model, nové Toledo, postavené na jasné identitě značky Seat, vynikajících standardech kvality a výjimečném poměru cena/výkon napíše zcela novou úspěšnou kapitolu do naší historie. Nové Toledo znamená po rodině modelů Mii a nové Ibize další vlnu v naší modelové ofenzivě a růstové strategii,“ uvedl prezident Seatu James Muir.

Seat vyrábí sedan nižší střední třídy Toledo od roku 1991. Od té doby prodal 860.000 vozů první a druhé generace.

Autor: ČTK

2.3.2012 VSTUP DO DISKUSE 3
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Policie intenzivně pátrá po pohřešované Míše Patricii Muzikářové.
9 21

Pátrání po pohřešované Míše o víkendu nabírá na intenzitě. Tým se rozšířil

Ilustrační foto.
8

Domácích zabijaček prasat ubývá

Motoristům se má ulevit při registru aut na úřadech. Emise budou v systému

Teplicko Je to dobrá zpráva pro všechny majitele aut. Motoristé už by totiž v budoucnu nemuseli chodit vyřizovat změny v registru vozidel pouze na úřady podle svého bydliště. Registrovat vozidlo by mohli na všech úřadech obcí s rozšířenou působností. „Novelu zákona schválili poslanci a poslali ji do Senátu. Ještě ji bude muset podepsat prezident. Zhruba za čtvrt roku by mohla začít platit," říká Michal Cuc, předseda Profesní komory STK a vedoucí STK Ivesur v Dubí a v Litoměřicích.

Před rokem zemřel europoslanec KSČM Miloslav Ransdorf

Europoslanec KSČM Miloslav Ransdorf, který zemřel náhle před rokem, 22. ledna 2016, byl výrazným komunistickým politikem posledních 25 let. Nejprve zasedal ve Federálním shromáždění, poté byl poslancem Sněmovny a od roku 2004 vykonával mandát v Evropském parlamentu. Ransdorf byl znám svým intelektuálním rozhledem, který oceňovali i jeho političtí oponenti. Dožil se 62 let.

Udělal si fajn selfie. Ostatní mysleli, že je sebevrah

Ústí nad Labem – „Je tam sebevrah," ukazovali kolemjdoucí na oblouk Benešova mostu. Na místě svítily majáčky policie a hasičů, byla sobota asi osm hodin večer, provoz na mostě byl uzavřen policií a vypnuto trakční vedení trolejbusů.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies