VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Omlazená Kia Picanto dostala upravený vzhled, lepší brzdy a chytrou výbavu

Praha - Automobilka Kia poprvé ukázala omlazenou podobu městského modelu Picanto. Jeden z nejlépe prodávaných vozů korejské značky od března dostal nejen upravený vzhled a modernizovanou techniku, ale také několik zajímavých prvků výbavy. 

6.2.2015
SDÍLEJ:

Kia Picanto.Foto: Kia

Modernizované Picanto se chlubí přepracovanými nárazníky, pozornosti neušla ani maska chladiče. Zájemci také mohou sáhnout po "spotovním" paketu, který vzhled doplní o několik stylových prvků.

V interiéru najdeme nové chromové dekory kolem výdechů ventilace a okolo panelu se sdruženými přístroji před řidičem, nový vzor textilního čalounění a odlišné zpracování dekoru kolem audio soustavy.

Kia Picanto.

Novinkou je také doplnění příplatkové výbavy, na seznamu se objevuje například nejnovější generace navigačního a audio/video systému AVN se sedmipalcovým dotykovým displejem (v nabídce bude až od třetího čtvrtletí). Zákazníci si mohou objednat i tempomat a omezovač rychlosti.

Pro modernizovaný model byla dále připravena tři barevná schémata interiéru, a tak si majitel může své Picanto upravit podle vlastního vkusu.

Kia Picanto.

Červené barevné schéma nabídne čalounění sedadel v kombinaci černé umělé kůže a červené látky a také lesklé obkladové panely dveří v červené a černé barvě. Žlutý paket přináší černá sedadla čalouněná umělou kůží v kombinaci s látkou a žlutým stehováním a zářivě žluté dekory na přístrojové desce a volantu.

Hnědé schéma sází na hnědé čalounění sedadel z umělé kůže, hnědé výplně dveří a lesklé dekory na přístrojové desce v klavírním černém laku.

Technické novinky zahrnují větší brzdy - i ty jsou ale za příplatek. Přední kotouče mají průměr zvětšený na 252 mm (dříve 241 mm), díky čemuž údajně vůz zastaví z rychlosti 100 km/h na 37 metrech – což znamená zlepšení o 2 metry.

Kia Picanto.

Menší úpravy prodělal i litrový tříválec MPI a může se pochlubit plněním požadavků emisní normy Euro 6. O přeplňované verzi tohoto motoru zatím první informace mlčí.

Výstavní premiéra je naplánována na březnový autosalon v Ženevě a koncem stejného měsíce se novinka dostane i do prodeje.

Autor: Redakce

6.2.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Citroën C3
Mercedes-Benz A 180
Škoda Fabia
Lancia Ypsilon
Ekonom Pavel Kohout
1

Komentář Pavla Kohouta: Jak je tomu s eurem

Donald Trump, Emmanuel Macron a Theresa Mayová na sicilském summitu G7.
AKTUALIZOVÁNO
13

Víme, jak bolí Bataclan i Manchester, shodli se Mayová s Macronem

Příběhy falešných obětí z Manchesteru. Naletěl i slavný deník Daily Mail

Každá událost přináší nejen opravdové hrdiny a oběti. Už od nepaměti se rodí nepraví hrdinové, vítězové a poražení. Titanic měl své nepravé přeživší i nepřeživší. Sociální sítě umožňují lhářům ucházet se o pozornost. Také výbuch sebevražedného atentátníka v Manchesteru už zrodil na internetu neexistující oběti.

Zkasírovat hosta před každou cigaretou? I to může „přinést" protikuřácký zákon

Jste číšníkem v restauraci a host, který vypil třeba tři piva a jednu štamprli, se zvedne s tím, že si jde ven zapálit. Budete mu důvěřovat, nebo ho zkasírujete hned? I s takovými situacemi si budou muset v restauracích poradit poté, co začne 31. května platit protikuřácký zákon.

Kamiony pustoší silnice v okolí opravovaného tahu z Holic na Vysoké Mýto

Neustálý řev motorů, výfukové zplodiny, na silnici vyjeté koleje, trhající se krajnice. Tak to v těchto dnech vypadá v Jaroslavi na Holicku. Obec doplácí na probíhající rekonstrukci páteřního tahu I/35 z Holic na Vysoké Mýto. Přes Jaroslav teď proudí veškerá silniční doprava včetně kamionové.

Na Sicílii jednají státy G7. Venku je léto, v jednacím sále bude chladno

Všechno je jednou „poprvé". Pro amerického prezidenta Donalda Trumpa je toho tento týden „napoprvé" dost. První zahraniční cesta, první setkání s papežem, první jednání v NATO. Také setkání osmi světových ekonomických velmocí pod hlavičkou G7 je pro amerického politika první. Tentokrát se na něj vydal do Taorminy na Sicílii.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies