VYBERTE SI REGION

Omlazený Ford Focus má české ceny. Prodávat se u nás bude i sedan

Praha /FOTOGALERIE/ - Modernizovaný Ford Focus dorazil na český trh. Zájemci o něj budou moci vybírat ze tří karosářských verzí: kromě pětidveřového hatchbacku a kombíku se totiž u nás bude prodávat také sedan.

17.9.2014
SDÍLEJ:

Ford Focus.Foto: Ford

Omlazený Focus se od stávající verze liší hlavně v přední části vozu, jejímž hlavním poznávacím znamením je výrazná maska chladiče, která docela připomíná automobily značky Aston Martin. Vůz dostal také nové přední a zadní světlomety, nárazníky, víko zavazadlového prostoru a dokonce i přepracované blatníky.

Novinky najdeme též v interiéru. Především zmizel nepříliš pohledný a přetlačítkovaný středový panel, ovládání nově přebírá osmipalcový dotykový displej a multimediální systém Ford SYNC 2. V kabině se objeví nový volant a výrobce se chlubí i zlepšením akustického komfortu.

Ford Focus ST.

Vylepšen byl ale například také systém automatického parkování, který kromě podélného parkování nově umožňuje automaticky zacouvat do řady kolmo stojících aut – a kam nový Focus sám zaparkuje, odtud pak sám vyjede. Při couvání z kolmého parkovacího se hodí upozorňování na provoz z obou stran.

Úpravy techniky zahrnují zvýšení strukturální tuhosti přední části, přepracování geometrie zavěšení, zvýšení příčné tuhosti uložení náprav a nové naladění tlumičů pérování. A pochopitelně nechybí přepracované motory, které se chlubí nížší spotřebou paliva, údajně až o 19 procent. Novinku představuje jednotka 1.5 EcoBoost s výkonem 150 koní. Od roku 2015 ji bude možné objednávat rovněž se samočinnou šestistupňovou převodovkou.

Ford Focus.

Nejlevnější Focus v základní výbavě Trend a s atmosférickým motorem 1.6 Duratec (105 koní) vyjde na 336 990 Kč, s naftovým motorem 1.6 Duratorq (95 k) pak na 395 990 Kč. Stupeň Trend obsahuje například klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, tříramenný kožený volant nebo audiosystém se vstupem USB. 

Za příplatek 30 tisíc mohou zájemci sáhnout po výbavě Trend Sport, která zahrnuje 16" kola z lehkých slitin, mlhová světla, sportovní odpružení, automatickou dvouzónovou klimatizaci či sportovně tvarovaná přední sedadla. Vrcholem nabídky je tradičně výbava Titanium, která za 25 tisíc navíc nabízí třeba systém SYNC 2 s Bluetooth handsfree a automatickým nouzovým voláním, tempomat, startovací tlačítko či elektricky ovládaná zadní okna.

Ford Focus.

Za provedení sedan se připlácí 10 tisíc, za dalších 10 000 Kč je k mání verze kombi. První vozy dorazí do showroomů na přelomu listopadu a prosince.

Ceník modernizovaného Fordu Focus.

Autor: Redakce

17.9.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Babiš: Jsem manažer obyvatel této země a mám co nabídnout

Spuštění první fáze EET i snahy o zavedení různých výjimek udaly tón veřejné debatě končícího týdne. Kromě toho byl přijat zákon o střetu zájmů, který bude mít pro Andreje Babiše dalekosáhlé důsledky. Není divu, že během rozhovoru občas křičel, odbíhal pro různé materiály a maily od občanů, kroutil hlavou, ale také se srdečně smál. I když tvrdí, že je naštvaný, hlavně na Bohuslava Sobotku, evidentně je odhodlaný poprat se o vítězství ve volbách a další čtyři roky vést zemi.  

Martin Svoboda: Za jedovatý alkohol má být potrestán výrobce, ne prodejce

/ROZHOVOR/ Když v září 2012 pacient havířovské nemocnice řekl lékařům, že oslepl po vypití alkoholu, který koupil jeho bratr ve stánku pod náměstím TGM v Havířově-Šumbarku, byl to stánek, kde byl provozní Martin Svoboda a kde šťárou policie, hygieniků a celníků začala metylová kauza, která zasáhla celou republiku a dokonce překročila její hranice.

Muž, který postupně přestává ovládat své nohy a ruce: Chci žít naplno

Pracuje jako právník a každý den několik hodin cvičí, aby kvůli své nemoci neskončil nehybný na lůžku. Bojuje, a přes všechny obtíže s postupující ztrátou hybnosti rukou a nohou, které mu způsobuje nemoc nazvaná Charcot-Marie-Tooth (C-M-T), považuje svůj život za šťastný.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies