Firma totiž auto důkladně "překopala", změnila dokonce i jméno - na Pogea Ares - a dodala i řádně naštvaný vzhled.

Pod kapotou sice zůstala "jen" čtrnáctistovka s turbem z Abarthu 500, ale díky novým pístům, novému turbodmychadlu, jiné klikové hřídeli, výkonnějšímu chlazení, nové vačkové hřídeli a mnoha dalším úpravám novým dílům malý motor nabízí neuvěřitelných 404 koňských sil (320 kW) a 445 Nm točivého momentu.

Čtěte také: Volkswagen uvádí tři verze omlazeného Golfu. Nejsilnější GTI má teď 245 koní

Technika pak zahrnuje také přepracovanou pětsitupňovou manuální převodovku a novou spojku. Kola jsou 18palcová a obouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport, nové je také zavěšení a pochopitelně nechybí výkonné brzdy. 

To všechno je zabalené do rozšířené karoserie (je o 48 mm širší než standardní model) s mnoha karbonovými panely.

Nepřehlédněte: Brabus Ultimate 125 je vytuněný Smart za absurdní cenu

A dynamika? Z klidu na stovku Ares zrychlí za 4,7 sekundy a umí jet až 288 km/h. Podle výrobce by auto zvládlo akceleraci ještě lépe, kdyby se mu dostávalo více trakce předních kol.

Jestli se vám pětistovka od firmy Pogea líbí, můžete si ji objednat. Ale není levná, úpravce si za ni žádá 58 950 eur, tedy v přepočtu skoro 1,6 milionu korun. A za tyhle peníze už u nás koupíte třeba i nové Porsche 718 Cayman.