VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Rychlé Audi S1 Sportback dorazilo na český trh. Stojí přes tři čtvrtě milionu

Praha /FOTOGALERIE/ - Nejmenší vůz automobilky Audi nesoucí označení pro sportovně laděné modely dorazil na český trh. Malé S1 Sportback s pohonem všech kol a výkonem 231 koní dostalo cenovku 769 900 korun.

13.4.2014
SDÍLEJ:
Fotogalerie
14 fotografií

Audi S1 Sportback.Foto: Audi

V základním provedení jsou zahrnuty mimo jiné bi-xenonové světlomety, automatická klimatizace, rádio s přehrávačem CD/MP3 a čtyři reproduktory. Poměrně rozsáhlá je ale také nabídka příplatkových prvků - k dispozici je celá řada dalších vyspělých informačních a zábavních modulů včetně systému Audi connect s možností připojení k internetu. Kompletní ceník najdete zde.

Sportovní verzi S1 Sportback od běžného modelu poznáte snadno. Vůz má agresivně tvarovaný přední a zadní nárazník, boční prahy, střešní spoiler, zadní difuzor a dvojici oválných chromovaných koncovek výfuku na obou stranách. Auto stojí na sedmnáctipalcových kolech z lehké slitiny s pneumatikami s rozměry 215/40 R17.

Audi S1 Sportback.

V interiéru najdeme tříramenný volant obšitý kůží, pedály z ušlechtilé oceli a hliníkové prahové lišty opatřené emblémy S, které zdobí rovněž přístroje, volant a čalounění sedadel. Schopně vypadají anatomicky tvarovaná sportovní sedadla.

Audi S1 Sportback.

Zdrojem hnací síly je turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI s výkonem 231 koní. Točivý moment dosahuje 370 N.m. Není tedy divu, že S1 zrychlí z 0 na 100 km/h jen za 5,9 sekundy. Nejvyšší rychlost je 250 km/h. Spotřeba by přitom neměla být závratná, Audi udává hodnotu 7 l/100 km.

Audi S1 Sportback.

Model S1 Sportback je vybaven pohonem všech kol quattro, jehož srdcem je hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka uložená před zadním diferenciálem. Činnost lamelové spojky doplňuje funkce elektronické uzávěrky nápravových diferenciálů, která zajišťuje ještě dynamičtější průjezd zatáčkou a preciznější řízení citlivým přibrzďováním jednotlivých kol. Oproti standardní verzi byl přepracován podvozek i řízení s elektromechanickým posilovačem. Zadní náprava s vlečenými rameny, používaná u modelů A1, byla nahrazena čtyřprvkovou konstrukcí.

Autor: Redakce

13.4.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
David Rath.
17 21

Rath posílá prezidenta Zemana k Ústavnímu soudu

Trend, dobře známý například v Budapešti, představil v Brně Marek Fišer pod názvem Kološkopek.
2 3

Do Brna se řítí cyklohospoda. Lidé si vychutnají pivo při šlapání do pedálů

Děti zůstávají v ústavech. Může za to jejich vyšší věk i stávající krize rodiny

V boskovickém dětském domově momentálně žije čtyřiatřicet dětí. Pracovníci navíc čekají na dvě další, které se vrací od pěstounů. Stejně na tom bylo zařízení ústavní výchovy loni. Tak jako další na Vyškovsku i Blanensku potvrzuje celorepublikový fenomén – počet chovanců v ústavech se nedaří snižovat.

150 milionů korun. Tolik pošle Česko na pomoc s migrací

Česko letos pošle do zahraničí na pomoc uprchlíkům a státům čelícím migračním tlakům 150 milionů korun. Ministerstvo vnitro v tiskové zprávě uvedlo, že částku v rámci jeho koncepce pro asistenci uprchlíkům na dnešním jednání schválila vláda. Prvních 40 milionů korun z této částky by mělo jít na obnovu uprchlického tábora Azrak v Jordánsku.

Stánky ve Znojmě jsou prázdné. Trhovkyně: Nechci se učit novoty kvůli EET

Brambory, cibuli, jablka nebo třeba česnek od místních prodejců si mohli obyvatelé Znojma donedávna koupit na stáncích na Masarykově náměstí. Zhruba desítka prodejců zde nabízela zboží každé dopoledne vždy od pondělí do soboty. Nyní zůstala prodejní místa opuštěná, i když na konci března již vždy trhovci bývali na svých místech.

Výuka venku? Většina dětí i rodičů ji vítá

Učit se občas venku na čerstvém vzduchu místo mezi čtyřmi stěnami učeben? K tomu se kloní ve spoustě škol. Však venkovní učebny se dají využít od jara do podzimu. Jenže ne vždy je na jejich vybudování v městské či obecní kase hned dost peněz.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies