VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Škoda Rapid dostává nový naftový motor a xenonové světlomety

Mladá Boleslav – Od 5. srpna bude Škoda Rapid dostupná i s naftovým motorem 1,6 TDI o výkonu 90 koní a dostane i několik nových prvků výbavy. 

5.7.2013
SDÍLEJ:

Alternativou ke standardním halogenovým světlometům jsou nově u Rapidu xenonové výbojky.Foto: Škoda

Nabídka motorů pro model ŠkodA Rapid se nyní rozšiřuje o naftový motor 1,6 TDI/66 kW (90 k). Tento agregát pracuje s přímým vstřikováním common-rail, je vybaven filtrem pevných částic a může být na přání vybaven buď 7stupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou nebo pětistupňovou manuální převodovkou.

I pro tento naftový motor výrobce nabízí úspornou verzi Green tec. Paket Green tec zahrnuje technologie snižující spotřebu vozu, jako je systém start-stop, rekuperace brzdné energie a pneumatiky s optimalizovaným valivým odporem. Emise CO2 u modelu Rapid 1,6 TDI 66 kW Green tec dosahují pouhých 104 g/km, odpovídající normovaná spotřeba paliva činí 3,9 l/100 km.

K drobným změnám došlo v interiéru. Rapid bude mít nyní nové tříramenné volanty. Rozdíly jsou v použitých materiálech (PUR, PUR v kombinaci s chromem, kůže s chromem) a funkčnosti (s tlačítky nebo bez tlačítek multifunkčního displeje/telefonu/audiosystému).

Nové ozdobné lišty ve čtyřech designových variantách budou mít u modelu Rapid výbavové verze Ambition a Elegance. Pro tyto verze jsou připraveny rovněž nové potahy sedadel. Pro výbavové verze Rapid Active a Ambition je připravena přístrojová deska a obložení dveří v novém šedém tónu. Rádio Swing dostane modernější panel, rádio Blues bude mít ovládací prvky doplněné o chromové detaily.

Škoda Rapid 2014.

Objednat lze pro model Škoda Rapid nyní také xenonové světlomety. Nízkoenergetický xenonový zdroj má světelný tok do 2 000 lumenů. Tento systém nevyžaduje, na rozdíl od řešení používaných ve vozech vyšších tříd, automatickou regulaci sklonu a ostřikovače světlometů. Výhodou je nižší cena ve srovnání s xenonovými světlomety s vyšším světelným tokem, při zachování srovnatelné intenzity osvětlení.

Autor: Redakce

5.7.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Škoda Kodiaq.
36

Škoda Kodiaq je hit. Na některé verze se čeká půl roku

Ministryně školství, mládeže a tělovýchovy Kateřina Valachová.
AKTUALIZOVÁNO
2 17

Valachová chce maturitu SOŠ z matematiky do roka po gymnáziích

Druhá vlna přináší větší nároky na technické zabezpečení

Zatímco v první vlně EET podnikatelům postačil často tablet a vhodný program, nyní by měly firmy vybírat pečlivěji. Je jich totiž mnohem více a s náročnějšími podmínkami podnikání.

Rakouskou star zabila sláva. Falco by oslavil šedesátku

Jako první německy zpívající interpret dobyl Ameriku. Liboval si v extrémech a měl sklon k přehánění. Jeho sláva byla vrtkavá a zářil krátce, přesto se stal jedním z největších umělců rakouské hudební scény 80. a 90. let.V neděli by Falco, občanským jménem Johann Hölzel, oslavil 60. narozeniny. Zemřel po autonehodě, která byla možná sebevraždou. Řidič autobusu byl odsouzen, Falco měl v sobě koktejl drog a alkoholu. Dožil se pouhých 40 let.

VIDEO: Legendární "vejtřaska" slaví, před 65 lety byl vyroben první prototyp

Před 65 lety, 18. února 1952, byl v pražských Vysočanech vyroben první prototyp terénního nákladního automobilu Praga V3S. Legendární "vejtřaska", jak se autu přezdívá, byla vojenským třítunovým speciálem, ale své místo si našla i v zemědělství nebo na stavbách.

Nizozemský publicista: Wilders volby vyhrál už před hlasováním

Klíčovým úkolem pro nizozemské politiky by měla být snaha zasypat příkopy, které se mezi občany vytvářejí v souvislosti s březnovými parlamentními volbami. Myslí si to nizozemský učitel a publicista s tureckými kořeny Halil Karaaslan. Krajně pravicová Strana pro svobodu (PVV) Geerta Wilderse podle něj v zásadě vyhrála už před samotným hlasováním, neboť ostatním stranám dokázala vnutit svůj pohled na situaci v zemi a svou velmi vyhraněnou interpretaci problémů, s nimiž se teď Nizozemsko potýká.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies