VYBERTE SI REGION

Škoda Octavia Combi 4x4 přijde na trh v červnu

Mladá Boleslav/Brno - Od dubna 2013 je v České republice možné objednávat novou generaci vozu Škoda Octavia Combi 4×4. Ceny začínají na 569.900 Kč za model Škoda Octavia Combi 4x4 s naftovým motorem 1,6 TDI/77 kW ve výbavové verzi ‚Ambition'. Oficiální uvedení na český trh proběhne koncem června.

5.4.2013
SDÍLEJ:

Octavia Combi 4x4 Foto: Škoda Auto MB

Nová Škoda Octavia Combi s pohonem všech kol využívá spojky Haldex páté generace. K dispozici jsou dva vznětové (1,6 TDI/77 kW a 2,0 TDI/110 kW) a jeden zážehový motor (1,8 TSI/132 kW).

„Modelová ofenzíva značky Škoda vstoupila do dalšího kola," říká Petr Pečenka, ředitel Škoda Auto Česká republika. „S modelem Octavia Combi 4×4 přicházíme na trh se třetí verzí nové generace řady Octavia v průběhu několika měsíců."

„S novou Octavií Combi 4x4 budeme dále upevňovat dobrou pozici, kterou si na domácím trhu vybudoval předchozí model, který už dnes patří k nejprodávanějším vozům s pohonem všech kol na českém trhu. Od roku 2005 se pro model Octavia s pohonem všech kol rozhodlo více než 17 tisíc českých zákazníků," říká Pečenka.

Mezi tradičně silné trhy modelu Škoda Octavia Combi 4x4 patří také země jako Švýcarsko, Německo, Rakousko, Rusko nebo Norsko.

Velkorysá nabídka prostoru, dynamický design, maximální funkčnost, inovativní bezpečnostní a komfortní systémy, nízká spotřeba, řada ‚Simply Clever' detailů a pro značku Škoda typicky atraktivní poměr ceny a užitné hodnoty, to vše jsou charakteristické rysy, kterými zaujme nová Škoda Octavia Combi 4×4.

Nižší spotřeba

Výjimečné kvality má také použitá technika pohonu všech kol a s tím spojené výjimečné jízdní vlastnosti na různých typech povrchu. Spotřeba verzí s pohonem všech kol je podstatně nižší než u předchozí generace, v případě vznětového motoru až o 14 procent. Umožňuje to až o 40 kg nižší hmotnost, zlepšení techniky pohonu všech kol a použití úsporných motorů.

Nová Škoda Octavia Combi 4×4 má pohon všech kol se zdokonalenou spojkou Haldex páté generace. V rozmezí několika milisekund reaguje na všechny myslitelné vlivy a zlepšuje aktivní bezpečnost a dynamiku jízdy. Za normální situace je poháněna pouze přední náprava. Nastane-li potřeba přenosu vyššího točivého momentu, pohon zadních kol se plynule připojí. V případě nutnosti je však možné přenést téměř 100 % točivého momentu na kola zadní nápravy.

Systém pohonu všech kol je aktivní už předtím, než dojde k prokluzu. Ztráta trakce je tak téměř vyloučena. V porovnání se systémem, který byl dosud v modelu Octavia používán, je pátá generace spojky Haldex o 1,4 kg lehčí.

Nová Octavia Combi 4×4 je vybavena elektronickou uzávěrkou diferenciálu (EDS) a rozšířenou funkcí XDS. EDS a XDS jsou aktivní na přední i zadní nápravě a zajišťují optimální rozdělení hnacího momentu na všechna čtyři kola. XDS umožňuje neutrální chování vozu v zatáčkách při dynamickém stylu jízdy.

Objednávky na nový vůz Octavia Combi 4×4 přijímají od 4. dubna 2013 všichni autorizovaní obchodníci Škoda Auto v České republice.

Autor: Redakce

5.4.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Čeští vědci přišli na to, proč někteří lidé marodí častěji

Brno – Proč jsou někteří lidé náchylnější k infekcím a alergiím? Na tuto otázku možná našli odpověď vědci z Masarykovy univerzity a Fakultní nemocnice u svaté Anny v Brně. 

Pes vběhl na cizí pozemek, majitel mu ustřelil přirození. Teď jej soudí

Klatovsko – Nelehký úkol stojí před klatovským okresním soudem. Musí rozhodnout, zda je Zdeněk Skalický (53 let) nebezpečný pistolník, který ustřelil samonabíjecí pistolí psu přirození jen proto, že vběhl na jeho pozemek, nebo šlo jen o nešťastnou náhodu, když se chovatel snažil bránit své ovce před útočícím predátorem.

Hra s ohněm skončila. Rakousko to zvládlo

Berlín – Němečtí komentátoři vesměs pozitivně hodnotí výsledek rakouských voleb, kdy v nedělních volbách vyhrál kandidát Zelených Alexander Van der Bellen nad Norbertem Hoferem ze Svobodné strany Rakouska (FPÖ).

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies