VYBERTE SI REGION

Stylové MPV od Fiatu má české ceny, začínají na 347 tisících

Praha - Fiat oznámil české ceny nejnovějšího přírůstku do "pětistovkové" rodiny. MPV s retro tvary a názvem 500L Living u nás bude stát nejméně 346 900 korun. Základní pohonnou jednotku představuje benzinová čtrnáctistovka.

16.9.2013
SDÍLEJ:

Fiat 500L Living.Foto: Fiat

V levnější ze dvou nabízených výbav s označením Plus najdeme například dálkové ovládání centrálního zamykání, nastavitelný volant, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, manuální klimatizaci, rádio s ovládáním na volantu, tempomat, šest airbagů nebo Bluetooth handsfree.

Fiat 500L Living.

Stupeň Lounge přidává za příplatek 40 tisíc korun přední mlhovky, zadní parkovací senzory, světelný a dešťový senzor, vnitřní zpětné zrcátko se samozatmavovací funkcí, elektrické stahování zadních oken či automatickou klimatizaci. Tato výbava vyjde nejlevněji s přeplňovaným dvouválcem 0.9 TwinAir - stojí 406 900 Kč.

K dispozici jsou čtyři motorizace. Benzinové jednotky zastupují motory 1.4 16v (95 koní) a 0.9 TwinAir Turbo (105 koní), ty naftové pak dva turbodiesely 1.3 MultiJet (84 k) a 1.6 MultiJet (105 k).

Fiat 500L Living.

Fiat 500L Living, jak už napovídá název, vychází nejen designově z modelu 500L. Oproti němu však samozřejmě narostla, zejména na délku - o 21 centimetrů na celkových 435 centimetrů. Malé MPV je i nepatrně vyšší, šírka zůstala zachována. Narostl prostor pro zavazadla, kufr má nyní objem 638 litrů. Kabina nabízí uspořádání 5+2, což napovídá, že třetí řada sedadel bude sloužit spíše jako nouzová. Kromě sedmimístné verze (za níž se příplácí 20 tisíc korun) půjde samozřejmě objednat i pětimístná varianta.

Automobilka se chlubí také širokými možnostmi individualizace vzhledu - na to jsme ostatně u "pětistovkové" rodiny zvyklí. Na výběr tak bude z 19 barevných provedení karoserie, 15 druhů kol a 6 barevných variant interiéru.

Fiat 500L Living: České ceny
Motor 1.4, výbava Plus 346 900 Kč
Motor 0.9 TwinAir, výbava Plus 366 900 Kč
Motor 0.9 TwinAir, výbava Lounge 406 900 Kč
Motor 1.3 MultiJet, výbava Plus 406 900 Kč
Motor 1.3 MultiJet (převodovka 5MA), výbava Plus 431 900 Kč
Motor 1.3 MultiJet (převodovka 5MA), výbava Lounge 471 900 Kč
Motor 1.6 MultiJet, výbava Plus 436 900 Kč
Motor 1.6 MultiJet, výbava Lounge 476 900 Kč

Kompletní ceník najdete zde.

Autor: Redakce

16.9.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Americký velvyslanec Andrew Schapiro
18 6

Schapiro v pátek skončí ve funkci, jeho rodina zůstane v Praze

TK k projektu registru smluv probíhala 16. ledna v Praze. Na snímku Michal Bláha, Hlídač smluv.
EXKLUZIVNĚ
18 26

Autor Hlídače smluv pomůže Horáčkovi s prezidentskou kampaní

VIDEO: Bezva finta? Řidiče načapali se „schovávací“ SPZ

Možná jste si taky někdy chtěli připadat jako James Bond, jehož otáčecí SPZ na autě se stala legendární vychytávkou. Podobné pocity nedávno zažíval jistý řidič z americké Floridy. I když… Vlastně se chtěl jen vyhnout placení mýtného.

Sobotka je nakloněn pomoci krajům při zvyšování mezd řidičů

Praha - Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) je nakloněn tomu, aby vláda pomohla krajům při financování růstu mezd řidičů linkových autobusů. Sobotka to dnes řekl po jednání s hejtmany. Místopředseda Asociace krajů a liberecký hejtman Martin Půta (STAN) premiérovu garanci vítá a věří, že se výsledky dnešního jednání projeví již v únorových mzdách řidičů. Příští týden Sobotka předloží problém koaliční radě. Nařízení o zvýšení mezd řidičů od letošního ledna schválila vláda.

Češi mají stále nejnižší nezaměstnanost v celé EU. Firmy ale krvácejí

Nejaktuálnější čísla z Eurostatu potvrzují, že Česko zůstává s 3,7 procent zemí s nejnižší mírou nezaměstnanosti v Evropské unii. A to před Německem a Maďarskem. Z evropských států mimo EU je na tom lépe jen Island, naopak nejhůře Řecko a Španělsko. To, co lze na jednu stranu vnímat jako výrazný český úspěch, je na druhou možno považovat i za hrozbu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies