Ta totiž dokáže, pokud je aktivován rychlý režim Ludicrous, zrychlit z klidu na 60 mil za hodinu (96,6 km/h) za 2,5 sekundy. Jde o čas, který podle Tesly také z elektrického sedanu dělá třetí nejrychlejší produkční auto vůbec - po LaFerrari a Porsche 918 Spyder.

Obě exotická superauta se však nevyrábějí či nevyráběla vyloženě masově a nelze je již v současnosti koupit nová.

Obdivuhodná akcelerace, která se může srovnávat s podobnými specialitami, však z pohledu typického zákazníka Tesly asi nebude tou nejdůležitější vlastností nové vrcholné verze Modelu S.

Pro potenciální kupce je zřejmě podstatnější přítomnost nového balíčku baterií o kapacitě 100 kWh, která prý zajistí dojezd až 613 kilometrů (podle evropského měřícího cyklu; podle amerického pak 507 km).

Baterie budou k dispozici také pro SUV Model X. S nimi vůz zrychlí z nuly na 60 mil v hodině za 2,9 sekundy a dle evropského měření na plně nabité baterie ujede až 542 km.

Noví zákazníci, kteří už si objednali Model S či Model X v dosud nejvyšších verzích P90D Ludicrous, ale ještě ho nepřevzali, si baterii mohou doobjednat, zaplatí navíc 10 000 dolarů (240 000 Kč). Stávající majitelé mohou ale také "povýšit", ti však už musejí zaplatit 20 000 dolarů kvůli nákladům na recyklaci současné baterie.

Cena nového vozu Model SP100D bude začínat na 134 500 USD (3,2 milionu Kč). Model X s novou baterií je o 1000 dolarů draží.