Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Toyota konečně úplně odhalila nové Aygo. Vypadá naštvaně

Ženeva /FOTOGALERIE/ - Toyota na ženevském autosalonu představila nové Aygo. Malé auto do města se bude stejně jako sourozenci Peugeot 108 a Citroën C1 vyrábět v kolínské automobilce TPCA. Prodávat se začne v červnu.

4.3.2014
SDÍLEJ:

Zatímco Citroën i Peugeot sázejí především na oblou roztomilost, Aygo vypadá docela přísně. Skoro až naštvaně. Hlavním desigovým prvkem je výrazné "X" vymezující prostory kolem masky chladiče a oproti francouzské dvojici vypadá dynamičtěji i silueta, na čemž má největší podíl stoupající spodní linka bočních oken.

Toyota Aygo.

Netradičně Toyota přistoupila k možnostem individualizace, na karoserii totiž najdeme vyměnitelné plastové díly - celkem jich je deset. Barevné provedení karoserie tak půjde doplnit v podstatě libovolnou kombinací vyměnitelných prvků.

Rozměrově je samozřejmě vůz takřka totožný jako francouzská dvojice a stejně jako Peugeot a Citroën, také Aygo bude k dispozici v pětidveřovém i třídveřovém provedení. Dostane se i na "polokabriolet" s posuvnou plátěnou střechou. Pro zavazadla je k dispozici kufr o objemu 168 litrů.

Toyota Aygo.

Aygo je prvním z trojčat, které nám umožňuje nahlédnout do interiéru nové generace kolínských prcků. Kabina po vzoru exteriéru nabídne široké možnosti přizpůsobení vzhledu vlastnímu vkusu a i zde najdeme vyměnitelné plastové díly. Jedinou skutečně danou barvou je lak karoserie viditelný na částech dveří.

Toyota podle očekávání tvrdí, že uvnitř došlo ke zlepšení ve všech myslitelných směrech. A i když jde o malý vůz, slibuje, že se na zadní sedadla pohodlně usadí dva dospělí cestující.

Sympatický je seznam výbavy, a to i té příplatkové. Aygo totiž podobně jako dva Francouzi nabídne řadu prvků výbavy, které nejsou v tomto segmentu úplně obvyklé. Připlatit si například lze za kožené čalounění. Jinak v základu najdeme rádio s USB č multimediální systém x-touch se sedmipalcovým dotykovým displejem a s funkcí MirrorLink. Ta umožňuje propojední auta s chytrým telefonem a "promítání" jeho systému právě na obrazovku.

Toyota Aygo.

V době uvedení do prodeje budou moci zájemci zvolit ze tří motorizací. Všechny však používají zážehový stejný litrový tříválec VVT-i s výkonem 69 koní a s točivým momentem 95 N.m. Spotřeba v základním provedení s pětistupňovou manuální převodovkou má činit 4,1 l/100 km, v úsporné verzi Eco s prodlouženým čtvrtým a pátým rychlostním převodem a s pneumatikami s nízkým valivým odporem dokonce 3,9 l/100 km. Třetí možnost představuje agregát zkombinovaný s robotizovanou převodovkou x-shift.

Toyota Aygo.

Druhá generace Toyoty Aygo se u nás začne prodávat v červnu, ceny zatím výrobce neprozradil.

Autor: Redakce

4.3.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Škoda Fabia
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 208
Otec a syn Bushovi
1 16

Rodina Bushů se připojila ke kritikům Trumpa. Jeho poradní tým se rozpadl

Lázně Bohdaneč. Fontána na Masarykově náměstí.
8

Lázně hlásí plno. Po letech škrtů se pustily i do oprav

RECENZE: Retro pro tátu. Strniště pro Jana Svěráka

Laskavé retro z těžké doby. Natočené podle klíče Obecné školy. To je v kostce nový film Jana Svěráka Po strništi bos, který režisér natočil spíš kvůli otci nežli kvůli sobě.

Pohledem Stanislava Šulce: Slyšet HDP růst

Výkon ekonomiky je stále obdivuhodnější. Tedy alespoň to tak vypadá u stolů makroekonomů, kteří sledují výlučně růst hrubého domácího produktu. Růst HDP o 4,5 procenta by nám mohli ostatní snad i závidět. Proti tomu však stojí rostoucí počet nespokojených lidí, kterým je růst HDP lhostejný, protože jej jednoduše neprožívají. Kvalita jejich životů stagnuje stejně jako platy, mírný růst vyváží stále sílící zdražování, které se zdaleka neomezuje jen na máslo.

Podvodníci zaplavují sociální sítě. Chtějí získat peníze skrze falešné profily

Neposílejte nikomu svoje číslo, policie varuje před podvodníky, kteří vytvářejí falešné profily na Facebooku a chtějí získat peníze. Méně pozorné uživatele dokáží připravit o tisíce korun. Snaží se získat ověřovací SMS pro internetové mobilní platby.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení