Ferrari Sergio se představilo v roce 2013 jako koncept, který měl uctít památku slavného designéra Sergia Pininfariny. O dva roky později započala produkce omezené série produkční verze Sergio, která se konceptem inspirovala. V podstatě se jednalo o běžný model 458 Spider ovšem se zakázkovou karoserií právě od studia Pininfarina.

Vyrobeno bylo pouze šest kusů, tudíž je samo o sobě vzácností, že se tato specialita objevila na prodej. Nabízený vůz se ještě vymyká svým zbarvením, jelikož větší část z této limitované série byla vyhotovena v červené barvě. Žlutá je tedy velmi neokoukaná.

Irv Gordon a jeho Volvo s rekordním nájezdem.
Jak najezdit s jedním autem miliony kilometrů? Radí chlapík, který o tom něco ví

Původnímu interiéru z Ferrari 458 Spider dominuje černá kůže a alcantara obšívaná kontrastní žlutou nití. V technice ale nakonec přece jen najdete menší změnu, protože uprostřed je uložený výkonnější motor ze 458 Speciale o výkonu 605 koní a točivém momentu 540 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou 3 sekund.

Ačkoliv byl k autu dodáván i ladící set zavazadel, tenhle kousek toho moc neprocestoval. Najeto má pouze 118 kilometrů, takže byl určitě po většinu času zavřen v klimatizované garáži.

Nissan X-Trail.
Omlazený Nissan X-Trail už má české ceny. Kolik stojí?

Jak rychle letí hodnoty unikátních modelů Ferrari nahoru, ukazuje právě i Sergio. Automobilka si za vůz původně žádala v přepočtu asi 66 milionů korun. Dnes je model nabízen za přibližně 111 milionů korun. To je roční zvýšení hodnoty o nějakých 22,5 milionu.

Slušné, že? Při obligátním „přepočtu na Fabie“ (o který vás nemůžeme ochudit) byste si za cenu Sergia mohli dovolit celkem 254 exemplářů českého hatchbacku v té nejlepší výbavě…