VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volkswagen Caddy dostal "skoroterénní" verzi Alltrack. Čtyřkolka je za příplatek

Volkswagen Caddy i v nové generaci dostane oplastovanou "skoroterénní" verzi. Jen už se nebude jmenovat Cross Caddy, ale Caddy Alltrack.

14.9.2015
SDÍLEJ:
Fotogalerie
8 fotografií

Volkswagen Caddy Alltrack.Foto: Volkswagen

Provedení Alltrack bude k dispozici pro osobní i skříňový vůz. Od klasických variant se liší například 17palcovými koly se speciálním designem a řadou stylistických prvků. Nechybí černé ochranné lemování podběhů kol, boční prahy a spodní části nárazníků. Ochranný panel spodní části vozidla je černý se stříbrným doplňkovým prvkem.

Caddy Alltrack dostal také specifickou lakovanou mřížku masky chladiče se třemi chromovanými ozdobnými lištami, dvojité světlomety, tmavě tónovaná krycí skla zadních světlometů, loga Alltrack na masce chladiče a zádi a stříbrné podélné střešní nosiče.

Zajímavé je, že Volkswagen se nezmiňuje o světlé výšce. Je tedy možná, že podvozek "skoroterénní" varianty bude stejně vysoko od země jako u běžného Caddyho.

Volkswagen Caddy Alltrack.

Interiér oživují kůží čalouněný volant a v případě osobní verze i bohatší výbava, která zahrnuje například nastavitelnou středovou loketní opěrku, chromované detaily, pedály se vzhledem hliníku či tmavé ozdobné obložení.

Sériová výbava obsahuje vždy asistent pro rozjezd do kopce, "civilní" Caddy Alltrack disponuje navíc manuální klimatizací, samostmívacím vnitřním zpětným zrcátkem, automatickým ovládáním světlometů, světlomety pro denní svícení, dešťovým senzorem, omezovačem rychlosti a audiosystémem s pětipalcovým dotykovým displejem.

Volkswagen Caddy Alltrack.

Vůz půjde objednat se čtyřmi variantami vznětového motoru 2.0 TDI s výkony od 75 do 150 koní, třemi zážehovými jednotkami (přeplňovaný tříválec 1.0 TSI, dále čtyřválecové 1.2 TSI a 1.4 TSI s výkony od 84 do 125 koní) a také v provedení 1.4 TGI na zemní plyn s výkonem 110 koňských sil.

V závislosti na motoru jsou na výběr pětistupňové nebo šestistupňové mechanické převodovky, případně šestistupňové nebo sedmistupňové dvouspojkové převodovky DSG. Nový Caddy Alltrack lze pořídit i s pohonem všech kol.

Na český trh se novinka dostane pravděpodobně ještě do konce roku.

Autor: Redakce

14.9.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Stojící tramvaje. Ilustrační foto.
AKTUALIZOVÁNO
7

Prahu postihly rozsáhlé výpadky elektřiny, nejezdily tramvaje

Oto Košta sleduje výsledky hlasování o jeho odvolání z funkce hejtmana
AKTUALIZUJEME
31

Hejtman Olomouckého kraje Košta odvolán, vládnout by měl Okleštěk

DOTYK.CZ

Jako po válce. Podívejte se na kdysi výstavní čtvrť v Ostravě

Třeba to opravit a ne opustit! Těžko říci, zda sprejeři říkající si Deroj a Breck mysleli tyto slova vážně či ironicky. Nastříkali je každopádně mezi ruiny, které kdysi bývaly výstavními činžáky pro železničáře.

Sazka může na internetu provozovat Sportku nebo Eurojackpot

Sázková společnost Sazka může na internetu provozovat loterie jako například Sportku, Eurojackpot, Euromiliony nebo Kasičku. Dnes to sdělil mluvčí společnosti Václav Friedmann. Informaci potvrdilo i ministerstvo financí (MF), které Sazce licenci udělilo. Spuštění her online plánuje Sazka v nejbližší možné době.

AKTUALIZOVÁNO

Vraždu novorozence potrestal soud 15 lety vězení

Za vraždu novorozence potrestal dnes ústecký krajský soud ženu ze Štětí na Litoměřicku patnácti lety vězení. Matka dvou dětí těhotenství tajila, dítě porodila doma a životaschopného chlapce uložila do igelitové tašky, uvedla obžaloba. Tělíčko našel o měsíc později na poli traktorista.

Student z Brna vymyslel jedinečný výpočet. Dostal cenu Wernera von Siemense

Už jako středoškolák chodil občas o prázdninách vypomáhat do Ústavu přístrojové techniky Akademie věd. „Hrozně mě to bavilo. Tak jsem u toho pak už zůstal," vzpomíná pětadvacetiletý Tomáš Pikálek. Jeho diplomové práci letos v únoru udělila porota prestižní cenu Wernera von Siemense pro mladé talentované vědce.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies