VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volkswagen Caddy dostal "skoroterénní" verzi Alltrack. Čtyřkolka je za příplatek

Volkswagen Caddy i v nové generaci dostane oplastovanou "skoroterénní" verzi. Jen už se nebude jmenovat Cross Caddy, ale Caddy Alltrack.

14.9.2015
SDÍLEJ:

Volkswagen Caddy Alltrack.Foto: Volkswagen

Provedení Alltrack bude k dispozici pro osobní i skříňový vůz. Od klasických variant se liší například 17palcovými koly se speciálním designem a řadou stylistických prvků. Nechybí černé ochranné lemování podběhů kol, boční prahy a spodní části nárazníků. Ochranný panel spodní části vozidla je černý se stříbrným doplňkovým prvkem.

Caddy Alltrack dostal také specifickou lakovanou mřížku masky chladiče se třemi chromovanými ozdobnými lištami, dvojité světlomety, tmavě tónovaná krycí skla zadních světlometů, loga Alltrack na masce chladiče a zádi a stříbrné podélné střešní nosiče.

Zajímavé je, že Volkswagen se nezmiňuje o světlé výšce. Je tedy možná, že podvozek "skoroterénní" varianty bude stejně vysoko od země jako u běžného Caddyho.

Volkswagen Caddy Alltrack.

Interiér oživují kůží čalouněný volant a v případě osobní verze i bohatší výbava, která zahrnuje například nastavitelnou středovou loketní opěrku, chromované detaily, pedály se vzhledem hliníku či tmavé ozdobné obložení.

Sériová výbava obsahuje vždy asistent pro rozjezd do kopce, "civilní" Caddy Alltrack disponuje navíc manuální klimatizací, samostmívacím vnitřním zpětným zrcátkem, automatickým ovládáním světlometů, světlomety pro denní svícení, dešťovým senzorem, omezovačem rychlosti a audiosystémem s pětipalcovým dotykovým displejem.

Volkswagen Caddy Alltrack.

Vůz půjde objednat se čtyřmi variantami vznětového motoru 2.0 TDI s výkony od 75 do 150 koní, třemi zážehovými jednotkami (přeplňovaný tříválec 1.0 TSI, dále čtyřválecové 1.2 TSI a 1.4 TSI s výkony od 84 do 125 koní) a také v provedení 1.4 TGI na zemní plyn s výkonem 110 koňských sil.

V závislosti na motoru jsou na výběr pětistupňové nebo šestistupňové mechanické převodovky, případně šestistupňové nebo sedmistupňové dvouspojkové převodovky DSG. Nový Caddy Alltrack lze pořídit i s pohonem všech kol.

Na český trh se novinka dostane pravděpodobně ještě do konce roku.

Autor: Redakce

14.9.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Škoda Fabia
Hyundai Elantra
Mercedes-Benz A 180
Toyota Aygo
Kandidát na prezidenta Jiří Drahoš
17 7

Median: Drahoš by ve druhém kole prezidentské volby porazil Zemana

Afričtí uprchlíci na ostrově Lampedusa. Prostředky na jejich život si pro sebe inkasovala italská mafie.
1

Libyjští pašeráci lidí cpou do lodí rekordní počty uprchlíků

Krev v mobilech? Suroviny pro baterie se těží v drastických podmínkách

Věděli jste, odkud pochází suroviny pro mobily, notebooky, nebo televize? Přichází totiž nová doba železná. O kontrolu nad těžbou a obchodem s kovy, ze kterých se vyrábí plošné spoje do elektronických přístrojů, se vedou tvrdé boje, na jejímž počátku jsou zubožené děti v afrických dolech a na konci spokojení uživatelé se smartphony. Z celosvětového byznysu profituje Čína, zásoby ale nejsou nekonečné.

Zeman má dalšího soupeře. Pana Škodu Vratislava Kulhánka

Miloši Zemanovi přibývají silní soupeři. Vedle bývalého předsedy Akademie věd ČR Jiřího Drahoše je to Vratislav Kulhánek, bývalý šéf mladoboleslavské Škody Auto. Jako prezidentského kandidáta ho zítra představí Občanská demokratická aliance podnikatele Pavla Sehnala.

DOTYK.CZ

První světovou válku roznítil nedomrlý intelektuál, který dožil v Čechách

Jeho kulka rozpoutala válku, které podlehlo 40 milionů nešťastníků. Sarajevský atentátník Gavrilo Princip byl bystrý chlapec, v Srbsku dodnes obdivovaný – jmenují se po něm ulice a náměstí. Ovšem mučedníkem se nestal, v době atentátu byl totiž nezletilý a tudíž nemohl dostat oprátku. Princip dožil v Čechách, v terezínské pevnosti, kde jeho tělo rozežírala tuberkulóza a duši sžírala samota i zlé zprávy o válečném osudu jeho milované země.

Stížností na zubaře přibývá, lidem vadí špatná čeština a drahé služby

Jsme zahlceni stížnostmi od pacientů, hlásí Česká stomatologická komora. Každý měsíc jich prý dostanou několik. Stížnosti směřují hlavně na kolegy z cizích zemí. Důvody: zubaři nerozumí dobře česky, další lidem nutí příliš drahé výkony. U některých lékařů se navíc provalilo, že nemají specializaci, kterou uvádějí na vizitce. To by mělo skončit, slibují stomatologové.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies