VYBERTE SI REGION

Volkswagen omladil Scirocco. Stylové kupé dostalo vylepšené motory

Praha /FOTOGALERIE/ - Volkswagen se po šesti letech od uvedení na trh rozhodl omladit model Scirocco. Třídveřové kupé dostalo dravější vzhled, upravený interiér, nové prvky výbavy a hlavně výkonnější motory.

17.2.2014
SDÍLEJ:
Fotogalerie
14 fotografií
Volkswagen Scirocco.

Volkswagen Scirocco.Foto: Volkswagen

Scirocco se nyní chlubí nově navrženými předními a zadními partiemi, maska chladiče například už nemá podelná žebra, změnil se i vzhled předního nárazníku. Větší zadní světlomety zase dostaly novou grafiku. Logo VW na zádi je nyní otočné a slouží jako madlo pro otvírání zadního výklopného víka.

V nabídce najdeme pět nových laků: bílou, šedou, fialovou, červenou a zlatou.

Volkswagen Scirocco.

V interiéru, který je sériově vybaven sportovními sedadly a kůží obšitým sportovním volantem, se objevují mimo jiné nové tkaniny a barvy. Mezi nové technické prvky výbavy patří speciálně pro Scirocco navržený audiosystém Dynaudio Excite a parkovací asistent ParkAssist s automatickým řízením. Další novinkou na palubě je středová kaplička s ukazatelem plnicího tlaku, stopkami a ukazatelem teploty motorového oleje. Toto řešení má připomínat původní Scirocco. Šikovná je nová odkládací přihrádka u ruční brzdy.

Volkswagen Scirocco.

Motorová paleta zahrnuje šest jednotek (čtyři zážehové, dvě vznětové) s přeplňováním turbodmychadlem a přímým vstřikováním paliva. Všechny patří k nejnovější generaci čtyřválcových motorů Volkswagen, oproti předchůdcům nabízejí vyšší výkon a současně mají být úspornější. Až na ostré Scirocco R jsou standardně vybaveny systémem start-stop.

Základem je čtrnáctistovka s výkonem 125 koní (+3 k) a normovanou spotřebou 5,4 l/100 km, zájemci rychlejší svezení pak mohou sáhnout po třech verzích přeplňovaného dvoulitru. Nejslabší produkuje 180 (+20 k), prostřední 220 (+10 k) a vrcholné Scirocco R 280 koňských sil (+15 k). Nejsilnější verze by si přitom měla vystačit s 8 litry na 100 kilometrů, méně výkonné varianty dokonce jen s 6 litry benzinu.

Zájemci o turbodiesel mají dvě možnosti. Slabší provedení motoru 2.0 TDI nabídne při spotřebě 4,1 l/100 km výkon 150 koní (+10 k), silnější 184 koňských sil. V tomto případě se konzumace paliva zvedne na 4,3 l/100 km.

Volkswagen Scirocco.

Všechny motorizace jsou standardně dodávány s šestistupňovou manuální převodovkou, kromě základní 1.4 TSI lze volit i dvouspojkový automat DSG se stejným počtem rychlostních stupňů.

Volkswagen samozřejmě přiveze "nové" Scirocco na březnový autosalon v Ženevě, prodeje se rozběhnou v polovině srpna. 

Autor: Redakce

17.2.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Švýcaři otevírají nejdelší tunel světa

Historický moment. V neděli 11. prosince 2016 se pro pravidelný provoz otevře Gotthardský železniční tunel. V jeho případě se podařilo něco neskutečného – stavitelé dodrželi rozpočet schválený už na počátku 90. let.

Spisovatel Jiří Stránský: Škoda každého dobrého slova, které se neřeklo

Praha /ROZHOVOR/ - Autorem oblíbených dětských knih O dešťovém kameni, Povídačky pro moje slunce nebo Perlorodky je spisovatel a scénárista Jiří Stránský (85). Čtenáři a diváci jej přitom znají více jako autora filmů Zdivočelé země, Bumerangu či Štěstí, zachycujících atmosféru komunistického režimu a života politických vězňů v kriminálech a lágrech. „Slíbil jsem ve vězení básníkovi Honzovi Zahradníčkovi, že podám svědectví o lidech, kteří s námi seděli," říká Jiří Stránský, který připravuje další tři scénáře, povídkové knížky a prozrazuje, že brzo vyjde kniha Doktor vězeňských věd, kterou napsali s novinářkou Renatou Kalenskou.

Starosta Pískové Lhoty na Nymbursku byl obviněn z rozkrádání obecních peněz

Písková Lhota /FOTOGALERIE/ - Zpronevěra a zneužití pravomoci úřední osoby. To jsou dva trestné činy, z nichž policie obvinila šestačtyřicetiletého starostu Pískové Lhoty na Nymbursku Radovana Staňka. Obecní peníze měl rozkrádat ve spolupráci s účetní obce.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies