Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volkswagen omladil stylový Beetle. Na techniku se ale nesahalo

Volkswagen omladil svůj stylový model Beetle. Pro "brouka" je to možná poslední modernizace, hovoří se totiž o tom, že druhá novodobá generace kvůli nepříliš velkému množství zákazníků nedostane nástupce.

30.5.2016
SDÍLEJ:

Volkswagen Beetle.Foto: Volkswagen

Největší změnou v oblasti designu jsou nové přední nárazníky, u verze R-Line navíc doplněné o chladící otvor pod kapotou. Nové jsou i zadní světlomety s LED diodami.

Zájemci dále budou moci vybírat z rozšířené nabídky kol - přibyly například nové sedmnáctky i osmnáctky - a širší palety laků. Nově lze zvolit světlou stříbrnou metalízu nebo zelený metalický lak, který má připomínat odstín skleněných lahví.

Volkswagen Beetle.

Nové barvy (čalounění a dekorů) se objevují také v interiéru, změnou jsou i ukazatele na vrchní části palubní desky pro sportovně laděnou výbavu R-Line. Toto řešení už dříve nabídl ostrý Beetle GSR. Jinak omlazení zahrnuje záležitosti jako lepší materiály, upravenou grafiku budíků, jasnější podsvícení či vylepšení multimediálního systému.

Nemění se ale nabídka motorů, která čítá pět variant. K dispozici jsou tedy tři benzinové motory: 1.2 TSI (77 kW/105 k), 1.4 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TSI (162 kW/220 k). Naftu spalují dvě verze dvoulitru se 110 (81 kW) a 150 koňskými silami (110 kW).

Zmínit pak lze speciální provedení jménem Denim v modré metalíze, s modrou plátěnou střechou u kabrioletu, koly s chromovaným límcem a modrými sedadly. Tato verze má připomenout originálního "džínového brouka" poprvé uvedeného v roce 1973.

Volkswagen Beetle.

Současná generace modelu Beetle nepatří zrovna mezi bestsellery. V loňském roce Volkswagen v Evropě prodal zhruba 25 tisíc a ve Spojených státech amerických 23 tisíc brouků, což nejsou závratná čísla. 

Volkswagen je navíc, jak známo, v nezáviděníhodné situaci, kdy kvůli emisnímu skandálu musí pečlivě zvažovat každý krok, který by mohl ovlivnit hospodaření koncernu. A samozřejmě musí šetřit. V takové chvíli není překvapivé, že VW údajně nejenže zvažuje ukončení výroby současného brouka už v roce 2018, ale především prý nechystá ani jeho nástupce.

Místo toho se v blízké budoucnosti pravděpodobně začne více soustředit na typy aut, které mají potenciál vydělat mu více peněz. Německá automobilka se tak zaměří především na oblíbené crossovery a SUV.

Autor: Redakce

30.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Volkswagen Passat
Škoda Citigo
Škoda Rapid
Pohřešované dívky

Viděli jste je? Policie hledá dvě zmizelá děvčátka z Prahy

Bezpečnostní kontroly před branami Chrámové hory v Jeruzalémě.
10

Izrael ustoupil. Ochranné rámy u vchodů na Chrámovou horu odstraní

EXKLUZIVNĚ

Zločin, nebo neštěstí? Policie pro ověření vyhazovala z 6. patra hotelu figurínu

Policie v Pardubicích rekonstruovala poslední okamžiky života 45leté ženy: pád z okna hotelu. K čemu policisté dospěli?

Do Turecka jen na vlastní nebezpečí, varují Němci

Diplomatická válka mezi Spolkovou republikou Německo a Tureckem pokračuje. Istanbul totiž stále zadržuje německého aktivistu.

Pohledem Stanislava Šulce: Oč jde v Polsku

V souvislosti s Polskem se v posledních dnech vypráví několik příběhů. Jeden vykresluje skvělou hrdou zemi, která si dělá doma pořádek a zlá Evropská unie jí při tom hází byrokratické klacky pod nohy. A v ulicích stojí desítky tisíc lidí, kteří vládní stranu Právo a spravedlnost (PiS) nevolili, tedy jsou menšinou populace a sice můžou demonstrovat, ale jejich požadavky jsou tak nějak nepodstatné.

Cizinci v Česku? Sparta je v klidu, Slavia má problém

Fanoušci na britských ostrovech jsou zvyklí na ledacos. Už dávno se tam smířili s tím, že vstupenka na fotbalový šlágr je dražší než letenka do Ameriky. Mnozí si (chtě nechtě) také zvykli, že klub jejich srdce vlastní boháči ze zahraničí. A nevadí jim ani to, že po hřišti neběhá žádný Angličan. Pravda, je to výjimečné, nicméně třeba Chelsea má ve svém kádru jediného domácího hráče.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení