VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volkswagen omladil stylový Beetle. Na techniku se ale nesahalo

Volkswagen omladil svůj stylový model Beetle. Pro "brouka" je to možná poslední modernizace, hovoří se totiž o tom, že druhá novodobá generace kvůli nepříliš velkému množství zákazníků nedostane nástupce.

30.5.2016
SDÍLEJ:
Fotogalerie
12 fotografií

Volkswagen Beetle.Foto: Volkswagen

Největší změnou v oblasti designu jsou nové přední nárazníky, u verze R-Line navíc doplněné o chladící otvor pod kapotou. Nové jsou i zadní světlomety s LED diodami.

Zájemci dále budou moci vybírat z rozšířené nabídky kol - přibyly například nové sedmnáctky i osmnáctky - a širší palety laků. Nově lze zvolit světlou stříbrnou metalízu nebo zelený metalický lak, který má připomínat odstín skleněných lahví.

Volkswagen Beetle.

Nové barvy (čalounění a dekorů) se objevují také v interiéru, změnou jsou i ukazatele na vrchní části palubní desky pro sportovně laděnou výbavu R-Line. Toto řešení už dříve nabídl ostrý Beetle GSR. Jinak omlazení zahrnuje záležitosti jako lepší materiály, upravenou grafiku budíků, jasnější podsvícení či vylepšení multimediálního systému.

Nemění se ale nabídka motorů, která čítá pět variant. K dispozici jsou tedy tři benzinové motory: 1.2 TSI (77 kW/105 k), 1.4 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TSI (162 kW/220 k). Naftu spalují dvě verze dvoulitru se 110 (81 kW) a 150 koňskými silami (110 kW).

Zmínit pak lze speciální provedení jménem Denim v modré metalíze, s modrou plátěnou střechou u kabrioletu, koly s chromovaným límcem a modrými sedadly. Tato verze má připomenout originálního "džínového brouka" poprvé uvedeného v roce 1973.

Volkswagen Beetle.

Současná generace modelu Beetle nepatří zrovna mezi bestsellery. V loňském roce Volkswagen v Evropě prodal zhruba 25 tisíc a ve Spojených státech amerických 23 tisíc brouků, což nejsou závratná čísla. 

Volkswagen je navíc, jak známo, v nezáviděníhodné situaci, kdy kvůli emisnímu skandálu musí pečlivě zvažovat každý krok, který by mohl ovlivnit hospodaření koncernu. A samozřejmě musí šetřit. V takové chvíli není překvapivé, že VW údajně nejenže zvažuje ukončení výroby současného brouka už v roce 2018, ale především prý nechystá ani jeho nástupce.

Místo toho se v blízké budoucnosti pravděpodobně začne více soustředit na typy aut, které mají potenciál vydělat mu více peněz. Německá automobilka se tak zaměří především na oblíbené crossovery a SUV.

Autor: Redakce

30.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Kanylu doktoři zavádějí pacientům při závažnějších operacích. Ilustrační foto.
9

Stížnost na lékaře? Pacient platí za důkazy. Komora to chce změnit

Amazon v Dobrovízi.
DOTYK.CZ

Po Rohlíku zasahovala cizinecká policie také v Amazonu

Brexit bude drahý. Pro všechny

Britská premiérka Theresa Mayová dnes oficiálně posílá do Bruselu dopis, kterým odstartuje to, čemu se říká „proces odchodu z EU". Co může brexit znamenat pro Británii a co pro samotnou i unii?

Pohledem Davida Vagadaye: Babiš se naštval

Miliardáře a ministra financí Andreje Babiše naštval komentář našeho redakčního kolegy. V reakci pak jeho styl psaní nazval amatérským a přidal hodně dlouhý výčet počinů, které se mu ve vládě povedly.

V Peru odvolali viceministryni. Během záplav a v pracovní době se opalovala

V Peru skončila náměstkyně ministra zemědělství za to, že se v pracovní době opalovala. Eufrosina Santaová tak činila v době, kdy země bojuje s ničivými záplavami. O případu informoval server Infobae.

Spartě hrozí kolaps. Fanoušci napsali Křetínskému: Ukončete chaos

Kdyby mohly fotbalové kluby mluvit, Sparta by si asi teď postěžovala: Jsem jako fackovací panák. Ano, bez přehánění se dá říct, ženejúspěšnější celek v české historii dostává jednu ránu za druhou. Neustálé výměny trenérů, krach v Evropě, vzdalující se vidina titulu a také lapálie Tomáše Rosického.Může být hůř? Odpověď zní: samozřejmě. Poslední políček dostala Sparta od vlastních příznivců. Před nedělním derby se Slavií se ozvala nejvěrnější skupina: oficiální fankluby.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies