Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volkswagen omladil stylový Beetle. Na techniku se ale nesahalo

Volkswagen omladil svůj stylový model Beetle. Pro "brouka" je to možná poslední modernizace, hovoří se totiž o tom, že druhá novodobá generace kvůli nepříliš velkému množství zákazníků nedostane nástupce.

30.5.2016
SDÍLEJ:

Volkswagen Beetle.Foto: Volkswagen

Největší změnou v oblasti designu jsou nové přední nárazníky, u verze R-Line navíc doplněné o chladící otvor pod kapotou. Nové jsou i zadní světlomety s LED diodami.

Zájemci dále budou moci vybírat z rozšířené nabídky kol - přibyly například nové sedmnáctky i osmnáctky - a širší palety laků. Nově lze zvolit světlou stříbrnou metalízu nebo zelený metalický lak, který má připomínat odstín skleněných lahví.

Volkswagen Beetle.

Nové barvy (čalounění a dekorů) se objevují také v interiéru, změnou jsou i ukazatele na vrchní části palubní desky pro sportovně laděnou výbavu R-Line. Toto řešení už dříve nabídl ostrý Beetle GSR. Jinak omlazení zahrnuje záležitosti jako lepší materiály, upravenou grafiku budíků, jasnější podsvícení či vylepšení multimediálního systému.

Nemění se ale nabídka motorů, která čítá pět variant. K dispozici jsou tedy tři benzinové motory: 1.2 TSI (77 kW/105 k), 1.4 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TSI (162 kW/220 k). Naftu spalují dvě verze dvoulitru se 110 (81 kW) a 150 koňskými silami (110 kW).

Zmínit pak lze speciální provedení jménem Denim v modré metalíze, s modrou plátěnou střechou u kabrioletu, koly s chromovaným límcem a modrými sedadly. Tato verze má připomenout originálního "džínového brouka" poprvé uvedeného v roce 1973.

Volkswagen Beetle.

Současná generace modelu Beetle nepatří zrovna mezi bestsellery. V loňském roce Volkswagen v Evropě prodal zhruba 25 tisíc a ve Spojených státech amerických 23 tisíc brouků, což nejsou závratná čísla. 

Volkswagen je navíc, jak známo, v nezáviděníhodné situaci, kdy kvůli emisnímu skandálu musí pečlivě zvažovat každý krok, který by mohl ovlivnit hospodaření koncernu. A samozřejmě musí šetřit. V takové chvíli není překvapivé, že VW údajně nejenže zvažuje ukončení výroby současného brouka už v roce 2018, ale především prý nechystá ani jeho nástupce.

Místo toho se v blízké budoucnosti pravděpodobně začne více soustředit na typy aut, které mají potenciál vydělat mu více peněz. Německá automobilka se tak zaměří především na oblíbené crossovery a SUV.

Autor: Redakce

30.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vyberte si svůj vůz

Ford C-Max
Škoda Fabia
Citroën DS
Studentské koleje. Ilustrační foto.
8

Univerzitní koleje hlásí stop stav, tisíce studentů jsou bez ubytování

Stanislav Šulc.
12

Pohledem Stanislava Šulce: Není Německo jako Německo

AKTUALIZOVÁNO

Herec Jan Tříska se zranil při pádu z Karlova mostu, je ve vážném stavu

Herec Jan Tříska leží ve vážném stavu v nemocnici. Zranil se včera po pádu z Karlova mostu v Praze. Populární český herec měl od pondělí natáčet film Na střeše. 

Kobyla spadla do díry u bazénu. Před utonutím ji zachránili hasiči a jeřáb

/FOTOGALERIE/ V technické šachtě bazénu se zaklínil kůň v Lelekovicích na Brněnsku. V neděli ráno našel majitel kobylu uvězněnou v šachtě s otvorem o průměru zhruba metr a půl. V následujících minutách nastalo drama, prostor se totiž začal plnit vodou z přilehlého bazénu, podle hasičů patrně kvůli poškozenému potrubí.

AKTUALIZOVÁNO

Německé kroje nebo prezident ve frontě. Uživatelé se baví německými volbami

Německé volby byly tématem nedělního dne. Za velkého zájmu odvolila i německá kancléřka Angela Merkelová. Na místě na ni čekaly desítky novinářů. Na mnoha místech se tvořily fronty. Tu si kvůli velkému zájmu musel vystát i současný prezident Frank-Walter Steinmeier. Ještě větší pozornost však vzbudili někteří občané, již přišli volit v krojích.

Nejvyšší soud staví přístavbu za 114 milionů. Soudní procesy to nezkrátí

Deset lidí v jedné kanceláři, chybějící klimatizace a katastrofální stav knihovny. To jsou problémy současného sídla Nejvyššího soudu v brněnské Burešově ulici. Vyřešit je má nová přístavba za 114 milionů korun. Procesy se ale ani díky ní nezkrátí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení