VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volkswagen omladil stylový Beetle. Na techniku se ale nesahalo

Volkswagen omladil svůj stylový model Beetle. Pro "brouka" je to možná poslední modernizace, hovoří se totiž o tom, že druhá novodobá generace kvůli nepříliš velkému množství zákazníků nedostane nástupce.

30.5.2016
SDÍLEJ:

Volkswagen Beetle.Foto: Volkswagen

Největší změnou v oblasti designu jsou nové přední nárazníky, u verze R-Line navíc doplněné o chladící otvor pod kapotou. Nové jsou i zadní světlomety s LED diodami.

Zájemci dále budou moci vybírat z rozšířené nabídky kol - přibyly například nové sedmnáctky i osmnáctky - a širší palety laků. Nově lze zvolit světlou stříbrnou metalízu nebo zelený metalický lak, který má připomínat odstín skleněných lahví.

Volkswagen Beetle.

Nové barvy (čalounění a dekorů) se objevují také v interiéru, změnou jsou i ukazatele na vrchní části palubní desky pro sportovně laděnou výbavu R-Line. Toto řešení už dříve nabídl ostrý Beetle GSR. Jinak omlazení zahrnuje záležitosti jako lepší materiály, upravenou grafiku budíků, jasnější podsvícení či vylepšení multimediálního systému.

Nemění se ale nabídka motorů, která čítá pět variant. K dispozici jsou tedy tři benzinové motory: 1.2 TSI (77 kW/105 k), 1.4 TSI (110 kW/150 k) a 2.0 TSI (162 kW/220 k). Naftu spalují dvě verze dvoulitru se 110 (81 kW) a 150 koňskými silami (110 kW).

Zmínit pak lze speciální provedení jménem Denim v modré metalíze, s modrou plátěnou střechou u kabrioletu, koly s chromovaným límcem a modrými sedadly. Tato verze má připomenout originálního "džínového brouka" poprvé uvedeného v roce 1973.

Volkswagen Beetle.

Současná generace modelu Beetle nepatří zrovna mezi bestsellery. V loňském roce Volkswagen v Evropě prodal zhruba 25 tisíc a ve Spojených státech amerických 23 tisíc brouků, což nejsou závratná čísla. 

Volkswagen je navíc, jak známo, v nezáviděníhodné situaci, kdy kvůli emisnímu skandálu musí pečlivě zvažovat každý krok, který by mohl ovlivnit hospodaření koncernu. A samozřejmě musí šetřit. V takové chvíli není překvapivé, že VW údajně nejenže zvažuje ukončení výroby současného brouka už v roce 2018, ale především prý nechystá ani jeho nástupce.

Místo toho se v blízké budoucnosti pravděpodobně začne více soustředit na typy aut, které mají potenciál vydělat mu více peněz. Německá automobilka se tak zaměří především na oblíbené crossovery a SUV.

Autor: Redakce

30.5.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Vybete si svůj vůz

Citroën C3
Mercedes-Benz A 180
Ford Fiesta
Renault Megane
Rekreační areál Čapí hnízdo u Olbramovic na Benešovsku.
7 5

Audit Čapího hnízda ulítl na internet. Namočení Agrofertu nelze vyloučit

Miroslav Pelta (vlevo) v diskusi s Romanem Berbrem a Dušanem Svobodou.
7

Hádka o fotbalového předsedu: Fouska naštvaly Berbrovy "čachry"

DOTYK.CZ

Uřezaná hlava nebo razie esesáků: atentát na Heydricha ve vzpomínkách

Dotyk.cz shromáždil u příležitosti 75. výročí atentátu na zastupujícího říšského protektora Reinharda Heydricha záznamy vzpomínek posledních pamětníků, které redaktoři Deníku pořídili v minulých pěti letech. 

AKTUALIZUJEME

Další krvavý útok na křesťany v Egyptě. Zemřelo téměř třicet lidí

Další střelecký útok v Egyptě šokoval svět. V pátek neznámí ozbrojenci zaútočili na skupinu koptských křesťanů. Podle posledních informací zabili šestadvacet lidí a stejný počet zranili.

Prezident Kiska povýšil in memoriam odbojáře Gabčíka na generálmajora

V roce 1942 se podílel se na atentátu na zastupujícího říšského protektora a spolutvůrce holokaustu Reinharda Heydricha. Nyní byl odbojář a hrdina Jozef Gabčík slovenským prezidentem Andrejem Kiskou in memoriam povýšen na generálmajora.

Šestkrát unikl vrah z Alabamy trestu smrti, popravili ho až po 35 letech

V roce 1982 spáchal nájemnou vraždu. Přes třicet let se odsouzenému vrahovi dařilo díky různým kličkám a řadě odvolání unikat trestu smrti. Díky tomu si vysloužil přezdívku „Houdini cely smrti". Až v noci na pátek ho americký stát Alabama v 75 letech popravil injekcí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies