VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volvo modernizovalo modely řady 60

Stockholm - Spotřeba paliva Volva S60 se snížila až na 4,0 l / 100 km a emise CO2 dosahují jen 106 g/km.

28.2.2013
SDÍLEJ:

Nové Volvo XC60Foto: Volvo

„Jedná se o nejrozsáhlejší modernizaci stávajících modelů v historii značky. Hlavním cílem každého vylepšení bylo ještě lépe naplnit potřeby našich zákazníků," prozradil Lex Kerssemakers, viceprezident pro produktovou strategii a modelové řady ve společnosti Volvo Car Group.

„S60 a XC60 jsou našimi nejlépe prodávanými modely na několika důležitých trzích a také V60 Plug-in Hybrid zaznamenal vynikající start," doplnil.

Skandinávský design ztělesňují jednoduché tvary a plochy, které nejsou rušeny žádnými zbytečnými prvky. To je zřejmé z inovovaného interiéru i exteriéru všech nových vozů řady 60.

Zájemci o nové Volvo S60, V60 nebo XC60 si nyní mohou objednat nová sportovní sedadla, která jim stále nabídnou tradiční komfort, ale navíc přidají lepší pocit kontroly a spojení mezi řidičem a jeho vozidlem. K dispozici bude rovněž rozšířená nabídka různých provedení kol.

Skupina Volvo Car Group zároveň pokračuje v posouvání hranic spotřeby paliva a emisí CO2 u všech modelů a motorizací.

Spotřeba paliva čtyřválcového dieselového motoru D2 s výkonem 115 k u nového Volva S60 s manuální převodovkou poklesla na hodnotu 4,0 l / 100 km, což znamená emise CO2 pouze 106 g/km. Odpovídající hodnoty u verze s automatickou převodovkou jsou 4,1 l / 100 km a 107 g/km.

Ve verzi kombi – Volvu V60 D2 - dosahuje u tohoto motoru spotřeba 4,1 l / 100 km (109 g/km) s manuální a 4,2 l / 100 km (110 g/km) s automatickou převodovkou.

Motory D3 (136 k) a D4 (163 k) s automatickou převodovkou u nových modelů Volvo S60 a V60 dosahují emisí CO2 129 g/km (4,9 l / 100 km). Vylepšeno bylo i Volvo XC60, které má s motory D5 (215 k) a D4 (163 k) s manuální převodovkou a pohonem všech kol kombinovanou spotřebu paliva 5,3 l / 100 km (139 g/km).

Inovace se nevyhnuly ani benzínovým motorům – model S60 s 1,6litrovým motorem GTDi (benzínový přeplňovaný motor s přímým vstřikováním paliva) T4 (180 k) nebo T3 (150 k) a s automatickou převodovkou má nyní spotřebu paliva 6,8 l / 100 km (159 g/km). Odpovídající hodnoty pro Volvo V60 T4 a T3 jsou 7,2 l / 100 km (167 g/km).

Autor: Redakce

28.2.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

eet
6

EET: obchodníci s obuví mají strach ze sankcí a kontrol

Donald Trump
2 4

USA rozšířily možnosti pro deportace migrantů

Co je nepřijatelné? Večerní emaily nebo zdrobněliny v doméně

Lidé často v elektronické komunikaci podceňují pravidla slušného chování. Ať se jedná o emaily, esemesky nebo internetové diskuse. Jak na úřední mail?

Lidl dramaticky zvyšuje nástupní mzdu a srovnává platy v regionech

Praha - Diskontní řetězec Lidl zvýší od 1. března nástupní mzdu zaměstnanců v obchodech o 25 procent, ta tak dosáhne 23 333 korun při čtyřicetihodinovém úvazku. Průměrná mzda prodavačů a pokladních bude při stejném úvazku 24 897 Kč.

ODS půjde do sněmovních voleb s podporou Strany soukromníků

Opoziční ODS se dohodla na spolupráci se Stranou soukromníků před letošními volbami do Poslanecké sněmovny. Předseda ODS Petr Fiala o tom informoval poté, co dnes odpoledne spolupráci podpořila výkonná rada strany. Soukromníci by měli obsadit zhruba 40 míst na kandidátkách ODS, a to ve všech krajích. Podle Fialy svazek zabrání tříštění sil na pravicové straně politického spektra a posílí pozici obou stran do voleb.

DOTYK.CZ

Příjmy začínajících vědců jsou pod hranicí chudoby

V České republice je přibližně 25 tisíc doktorandů. Mnozí na začátku studia pomýšlí na vědeckou dráhu. Ve vědě je přitom čím dál víc důležitá mezinárodní spolupráce. Podle slov předsedkyně České asociace doktorandek a doktorandů Kateřiny Cidlinské však českým studentům současný systém nedovoluje být na této mezinárodní úrovni zcela konkurenceschopní.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies