VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Volvo modernizovalo modely řady 60

Stockholm - Spotřeba paliva Volva S60 se snížila až na 4,0 l / 100 km a emise CO2 dosahují jen 106 g/km.

28.2.2013
SDÍLEJ:

Nové Volvo XC60Foto: Volvo

„Jedná se o nejrozsáhlejší modernizaci stávajících modelů v historii značky. Hlavním cílem každého vylepšení bylo ještě lépe naplnit potřeby našich zákazníků," prozradil Lex Kerssemakers, viceprezident pro produktovou strategii a modelové řady ve společnosti Volvo Car Group.

„S60 a XC60 jsou našimi nejlépe prodávanými modely na několika důležitých trzích a také V60 Plug-in Hybrid zaznamenal vynikající start," doplnil.

Skandinávský design ztělesňují jednoduché tvary a plochy, které nejsou rušeny žádnými zbytečnými prvky. To je zřejmé z inovovaného interiéru i exteriéru všech nových vozů řady 60.

Zájemci o nové Volvo S60, V60 nebo XC60 si nyní mohou objednat nová sportovní sedadla, která jim stále nabídnou tradiční komfort, ale navíc přidají lepší pocit kontroly a spojení mezi řidičem a jeho vozidlem. K dispozici bude rovněž rozšířená nabídka různých provedení kol.

Skupina Volvo Car Group zároveň pokračuje v posouvání hranic spotřeby paliva a emisí CO2 u všech modelů a motorizací.

Spotřeba paliva čtyřválcového dieselového motoru D2 s výkonem 115 k u nového Volva S60 s manuální převodovkou poklesla na hodnotu 4,0 l / 100 km, což znamená emise CO2 pouze 106 g/km. Odpovídající hodnoty u verze s automatickou převodovkou jsou 4,1 l / 100 km a 107 g/km.

Ve verzi kombi – Volvu V60 D2 - dosahuje u tohoto motoru spotřeba 4,1 l / 100 km (109 g/km) s manuální a 4,2 l / 100 km (110 g/km) s automatickou převodovkou.

Motory D3 (136 k) a D4 (163 k) s automatickou převodovkou u nových modelů Volvo S60 a V60 dosahují emisí CO2 129 g/km (4,9 l / 100 km). Vylepšeno bylo i Volvo XC60, které má s motory D5 (215 k) a D4 (163 k) s manuální převodovkou a pohonem všech kol kombinovanou spotřebu paliva 5,3 l / 100 km (139 g/km).

Inovace se nevyhnuly ani benzínovým motorům – model S60 s 1,6litrovým motorem GTDi (benzínový přeplňovaný motor s přímým vstřikováním paliva) T4 (180 k) nebo T3 (150 k) a s automatickou převodovkou má nyní spotřebu paliva 6,8 l / 100 km (159 g/km). Odpovídající hodnoty pro Volvo V60 T4 a T3 jsou 7,2 l / 100 km (167 g/km).

Autor: Redakce

28.2.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Angela Merkelová
AKTUALIZOVÁNO
4 7

První letošní úspěch Merkelové ve volbách. CDU jasně uspěla v Sársku

Vít Kalvoda.
10 12

Muž, který bojoval proti šmejdům: Někdo mi zapálil auto, raději jsem skončil

AKTUALIZUJEME

Nejlepší poločas v historii ČR! Fotbalisté zničili San Marino šesti góly

/OD ZVLÁŠTNÍHO ZPRAVODAJE DENÍKU/ Povinné vítězství vyšperkované šesti góly. Čeští fotbalisté pod vedením trenéra Karla Jarolíma potvrdili roli favorita a na půdě San Marina zvítězili vysoko 6:0. V pátém duelu kvalifikace mistrovství světa si tak připsali druhou výhru. V Serravalle dokonce odehráli nejlepší půli v historii, fotbalovému trpaslíkovi vystřelili do pauzy pět branek.

Muž zemřel přímo na zastávce. Nezachránili ho řidič, kolemjdoucí ani lékaři

Plzeňští policisté vyjížděli krátce před nedělní půl desátou dopolední do Dopravní ulice na Nové Hospodě. Na zastávce MHD tam ležel 70letý muž bez známek života.

AKTUALIZOVÁNO

Vojenský konvoj dnes opustil ČR. Před kasárnami zasahovala policie

Konvoj americké a britské armády má za sebou přesun přes Českou republiku. Poslední, sedmá část konvoje překročila přechod do Polska v Náchodě po 15:00. Vojáci jeli přes ČR od soboty. Vojenská kolona čítající 125 vozidel a 550 lidí se přes Česko přesouvala z Německa do Polska, kde by vojáci měli působit v rámci snahy NATO o posílení svých východních členů.

Útok v Berlíně: kriminalisté varovali před Amrim už před rokem

Kriminalisté v Severním Porýní-Vestfálsku už loni v březnu varovali, že by Tunisan Anis Amri mohl plánovat teroristický útok. Napsal to dnes list Bild am Sonntag. Amriho sledovaly německé úřady opakovaně, loni v prosinci ale stejně spáchal útok na vánoční trh v Berlíně, při kterém zahynulo 12 lidí a desítky utrpěly zranění.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies