VYBERTE SI REGION

Cestovky lákají klienty obchodů i předplatitele tisku

Konkurence na trhu se zájezdy nutí tuzemské cestovní kanceláře k vymýšlení nových marketingových aktivit. Nové klienty hledají například mezi zákazníky supermarketů, klienty pojišťoven a předplatiteli cestovatelských časopisů.

9.1.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: shutterstock.com

Oslovení klientů partnerských společností prostřednictvím letákové kampaně nebo rozesíláním sdělení do jejich e-mailových schránek je nyní běžná praxe, uvedl mluvčí cestovní kanceláře Čedok Tomáš Brejcha.

Do makra

Nejčerstvější partnerství v minulých dnech navázala cestovní kancelář Fischer s tuzemskou pobočkou velkoobchodního řetězce Makro. Zákazníkům řetězce budou společnosti každý měsíc zasílat novou nabídku dovolených u moře, eurovíkendů, wellness pobytů a poznávacích cest, uvedl deník E15.

„Jde spíše o marketingovou akci, než o seriózní prodejní kanál. Letáčkem je možné upoutat pozornost na cestovní kancelář a klient si zpravidla na jejím základě vybere jiný zájezd z další nabídky cestovní kanceláře,“ uvedl k této formě získávání nových zákazníků marketingový ředitel kanceláře Exim Tours Stanislav Zíma. Exim podobnou spolupráci navázal vloni s řetězci Interspar a Kaufland a prý se touto formou prodalo jen pár desítek zájezdů.

Přímo k zákazníkovi

Cestovní kancelář Adventura se podle jejího majitele Petra Novotného snaží oslovovat vhodnou cílovou skupinu prostřednictvím databáze českých předplatitelů cestovatelského časopisu National Geographic. „Nejsme cestovka, která by byla masová,“ odmítl Novotný možnost budoucí spolupráce s některým z obchodních řetězců. Podle něj je pro společnost efektivnější zaměřit se přímo na potenciálního zákazníka, který je náročný a zcestovalý, než oslovovat široké procento populace.

Renesanci tradičních forem prodeje zájezdů potvrzuje Exim tours. „V poslední době nám výrazně stoupá množství zájezdů, které jsou prodané po telefonní lince, což je v období internetu poměrně zajímavé,“ řekl Zíma. To podle něj může být způsobeno zejména tím, že zkušení zaměstnanci dokážou během telefonního rozhovoru produkt vhodně popsat a vzbudit v zákazníkovi jistotu, že se ho rozhodne koupit.

Autor: ČTK

9.1.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Kardinálové chtějí od papeže odpověď, Vatikán mluví o skandálu

Vatikán - Za velmi vážný skandál označil předseda jednoho z nejvyšších soudů římskokatolické církve otevřený dopis čtveřice kardinálů, kterým žádají papeže o vyjasnění jeho názoru na rozvedené. Kardinálové z Německa, Itálie a USA odpověď Františka na svůj původní dotaz nedostali, proto s ním vyšli nedávno na veřejnost.

Zadeha v Praze znovu zadržela policie

Praha/Brno - Policie dnes v Praze zadržela obžalovaného podnikatele Sharama Abdullaha Zadeha, celý den u něj prováděla domovní prohlídku, uvedl v tiskové zprávě Zadehův mediální konzultant Jan Jetmar. Večer ho podle něj převezla k výslechu do Brna. Zadeh je obžalován z daňových úniků, hlavní líčení se koná u brněnského krajského soudu.

V Norsku našli nápis Arbeit macht frei ukradený z Dachau

Bergen - Norská policie nejspíš objevila nechvalně proslulý nápis Arbeit macht frei (Práce osvobozuje) ukradený v roce 2014 z brány bývalého německého koncentračního tábora Dachau. S odvoláním na bavorskou policii o tom dnes informovala agentura AFP.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies