Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Cestovky lákají klienty obchodů i předplatitele tisku

Konkurence na trhu se zájezdy nutí tuzemské cestovní kanceláře k vymýšlení nových marketingových aktivit. Nové klienty hledají například mezi zákazníky supermarketů, klienty pojišťoven a předplatiteli cestovatelských časopisů.

9.1.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: shutterstock.com

Oslovení klientů partnerských společností prostřednictvím letákové kampaně nebo rozesíláním sdělení do jejich e-mailových schránek je nyní běžná praxe, uvedl mluvčí cestovní kanceláře Čedok Tomáš Brejcha.

Do makra

Nejčerstvější partnerství v minulých dnech navázala cestovní kancelář Fischer s tuzemskou pobočkou velkoobchodního řetězce Makro. Zákazníkům řetězce budou společnosti každý měsíc zasílat novou nabídku dovolených u moře, eurovíkendů, wellness pobytů a poznávacích cest, uvedl deník E15.

„Jde spíše o marketingovou akci, než o seriózní prodejní kanál. Letáčkem je možné upoutat pozornost na cestovní kancelář a klient si zpravidla na jejím základě vybere jiný zájezd z další nabídky cestovní kanceláře,“ uvedl k této formě získávání nových zákazníků marketingový ředitel kanceláře Exim Tours Stanislav Zíma. Exim podobnou spolupráci navázal vloni s řetězci Interspar a Kaufland a prý se touto formou prodalo jen pár desítek zájezdů.

Přímo k zákazníkovi

Cestovní kancelář Adventura se podle jejího majitele Petra Novotného snaží oslovovat vhodnou cílovou skupinu prostřednictvím databáze českých předplatitelů cestovatelského časopisu National Geographic. „Nejsme cestovka, která by byla masová,“ odmítl Novotný možnost budoucí spolupráce s některým z obchodních řetězců. Podle něj je pro společnost efektivnější zaměřit se přímo na potenciálního zákazníka, který je náročný a zcestovalý, než oslovovat široké procento populace.

Renesanci tradičních forem prodeje zájezdů potvrzuje Exim tours. „V poslední době nám výrazně stoupá množství zájezdů, které jsou prodané po telefonní lince, což je v období internetu poměrně zajímavé,“ řekl Zíma. To podle něj může být způsobeno zejména tím, že zkušení zaměstnanci dokážou během telefonního rozhovoru produkt vhodně popsat a vzbudit v zákazníkovi jistotu, že se ho rozhodne koupit.

Autor: ČTK

9.1.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

USA zažily poprvé od roku 1918 úplné zatmění Slunce napříč celým územím.
AKTUALIZOVÁNO
1 23

VIDEO: Nad USA bylo po 99 letech vidět úplné zatmění Slunce

Ilustrační foto.
8

Vláda jednala s odbory o platech. Učitelům by mohly růst víc než ostatním

Teror v Barceloně: Otec chránil syna vlastním tělem. Chlapec přežil, on zemřel

Životní příběhy, jak je posbírala ve stručnosti britská BBC, ukazují, že za krví na La Rambla nebyly bezejmenné davy turistů nebo domácích obyvatel města. Ale konkrétní lidé se svými radostmi, starostmi a teď už i věčným spánkem.

K bazénu v Chomutově přišly oblečené muslimky. Plavce to rozhořčilo

/ANKETA/ Ženy neměly burkiny, což jsou speciální plavky, ale dlouhé černé hábity.

AKTUALIZOVÁNO

Policie zastřelila hledaného teroristu z Barcelony. Měl na sobě atrapu výbušnin

Španělští policisté oznámili, že dopadli nebezpečného pachatele, který měl na těle sebevražedný pás. Policie potvrdila, že se jedná o hledaného 22letého Maročana Younese Abouyaaquouba. Ten minulý týden vjel dodávkou v Barceloně do davu, celkem připravil o život patnáct lidí.

Česko pošle do Srbska a Jordánska 42 milionů, kvůli migraci

Česko podpoří 42 miliony korun Jordánsko a Srbsko v rámci programu na pomoc uprchlíkům a zemím čelícím migračním tlakům. Ministerstvo vnitra v tiskové zprávě uvedlo, že jeho návrh dnes schválila vláda.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení