VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Krkonoše chtějí turisty lákat pohádkami

Není člověka, který by neznal vládce hor Krakonoše, a není dítěte, kterému by o slavném a spravedlivém vládci hor dospělí nevyprávěli. Krkonošské pohádky se stanou hlavním zdrojem projektu, který má do nejvyšších českých hor přilákat více turistů.

23.3.2014
SDÍLEJ:

Krkonošské pohádkyFoto: Archiv

Moderní projekt Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší uvádí do života Svazek měst a obcí Krkonoše společně s dalšími partnery. Jsou jimi Sdružení Podzvičinsko, obecně prospěšná společnost Revitalizace Kuks a královédvorská zoo.

Kampaň má moderní charakter a v regionu nemá dosud obdoby. „Produkt Krakonošovy Krkonoše a Podkrkonoší chceme uskutečňovat v rámci celého regionu od Kořenova až po Žacléř. Pečlivě jsme vybírali smysluplné aktivity s aplikací moderních trendů, které využívá dnešní mládež," vysvětlila ředitelka Svazku Krkonoše Kamila Hlinková.

Návštěvníci se mohou těšit na příběhy Krakonoše a dalších postav, které je budou provázet při návštěvách regionu.

Chystají se velkoformátové postavy vládce hor, geolokační hry, vědomostní soutěže, razítkovací hra a mnoho dalších aktivit. Propagační materiály najdou lidé hlavně v informačních centrech.

„Pohádky z Krkonoš se mohou stát vděčným marketinkovým trhákem," odtušil včera návštěvník Trutnova Petr Skalický. „S rodinou jsme před lety prošli pohádkovou stezku v Malé Úpě, která návštěvníkům na trase dlouhé šest kilometrů přibližuje příběhy pohádkové babičky Marie Kubátové. Děti to moc bavilo," dodal turista.

Autor: Jana Mudrová

23.3.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační fotografie.
25

Na kolapsech se podílí horko, ale i alkohol. Lékaři: Omezte pobyt na slunci

Martin Kratochvíl.

Týdenní zkrat: Milionová milost

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

V Pákistánu vzplála nabouraná cisterna, nejméně 120 lidí přišlo o život

K tragédii došlo v Pákistánu, kde havarovala cisterna s palivem. Při nehodě zemřelo podle posledních informací přes 120 lidí. Další desítky byly s vážnými popáleninami převezeny do nemocnic. Podle záchranářů tak mohou počty obětí nadále stoupat.

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky přidělávají vrásky myslivcům

Majitelé čtyřkolek a terénních motorek přídělávají každoročně vrásky myslivcům i správcům lesů. Jejich hlučné stroje totiž plaší zveř a ničí lesní porosty a půdu. V boji proti jejich „řádění" jsou však lesníci i myslivci často bezmocní.

Macron spojil se Schwarzeneggerem síly v boji proti změně klimatu

/VIDEO/ Slavný herec a bývalý kalifornský guvernér Arnold Schwarzenegger našel spojence v boji za záchranu klimatu: francouzského prezidenta Emmanuela Macrona. Oba si přejí zvrátit rozhodnutí odstoupit od klimatické dohody z Paříže, které nedávno učinil americký prezident Donald Trump.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies