VYBERTE SI REGION

Na podzimní návštěvu Česka budou turisty lákat historické osobnosti

CzechTourism se snaží nalákat turisty na podzimní návštěvu historických památek a lázeňských měst. Využít chce k tomu pobytů významných historických osobností v Česku, například Alberta Einsteina, kterého Praha údajně inspirovala k objevu teorie relativity, nebo pobytu Johanna Wolfganaga Goetha v Mariánských Lázních. Za vytvoření kampaně a nákup prostoru v médiích agentura zaplatila zhruba 24 milionů korun. Na setkání s novináři to uvedl generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška.

31.8.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Deník/Lenka Střihjavková

„Kampaní jsme chtěli zareagovat na situaci, kdy nám statistiky ukazují snížení dynamiky růstu počtu příjezdů turistů za druhý kvartál," uvedl ředitel odboru strategie a marketingu agentury CzechTurism Marek Mráz. Agentura podle něj na podzim předpokládá zvýšenou poptávku po výletech do evropských metropolí na prodloužené víkendy. Kampaní by tak ráda prodloužila letní turistickou sezonu, jejíž hlavní část se právě chýlí ke konci.

CzechTourism v tomto případě cílí zejména na zahraniční bonitní klientelu, kterou chce kampaní s názvem Česko – místo pro váš příběh motivovat, aby si v tuzemsku prožili podobná dobrodružství, jaká zde zažívaly různé historické osobnosti. Kampaň pro jednotlivé trhy počítá s použitím jiných osobností. Pro italský trh hodlá využít například Francesca Petrarku, Petra Velikého použije jako lákadlo pro potenciální návštěvníky z Ruska a tuzemské návštěvníky bude agentura lákat pomocí připomínky lázeňských pobytů Adiny Mandlové.

Cílem kampaně je podle Mrázka dosažení hodnoty 1,15 milionu kliknutí na stránkách internetových prezentací, inzerci v tištěných médiích by podle něj mělo vidět přes deset milionů čtenářů. Vizuály a bannery by se podle CzechTourismu měly objevit například ve francouzském deníku Le Monde, německé verzi časopisu National Geographic, recenzním portále Trip Advisor, či formou internetové reklamy na vyhledávači Google.

Autor: ČTK

31.8.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Třetina mladých Japonců věří, že se upracuje k smrti

Mladické nadšení a optimismus u Japonců do třiceti let nehledejte. Z celé planety jsou nejvíce pesimističtí. Mají strach z budoucnosti a bojí se mít i děti.

Případ úplatků Horkého a lobbistky Mrencové se vrací do Chebu

Plzeň - Krajský soud v Plzni zrušil původní verdikt a vrátil případ k novému projednání do Chebu.

Z izraelského nákupu ponorek prý bude profitovat i Írán

Tel Aviv - Aféra kolem nákupu dalších tří ponorek pro izraelskou armádu nabrala nové obrátky. Objevily se totiž informace, že v německé společnosti ThyssenKrupp, která je měla dodat, má podíl i úhlavní nepřítel židovského státu Írán. Informovala o tom agentura AFP.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies