VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Na podzimní návštěvu Česka budou turisty lákat historické osobnosti

CzechTourism se snaží nalákat turisty na podzimní návštěvu historických památek a lázeňských měst. Využít chce k tomu pobytů významných historických osobností v Česku, například Alberta Einsteina, kterého Praha údajně inspirovala k objevu teorie relativity, nebo pobytu Johanna Wolfganaga Goetha v Mariánských Lázních. Za vytvoření kampaně a nákup prostoru v médiích agentura zaplatila zhruba 24 milionů korun. Na setkání s novináři to uvedl generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška.

31.8.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Deník/Lenka Střihjavková

„Kampaní jsme chtěli zareagovat na situaci, kdy nám statistiky ukazují snížení dynamiky růstu počtu příjezdů turistů za druhý kvartál," uvedl ředitel odboru strategie a marketingu agentury CzechTurism Marek Mráz. Agentura podle něj na podzim předpokládá zvýšenou poptávku po výletech do evropských metropolí na prodloužené víkendy. Kampaní by tak ráda prodloužila letní turistickou sezonu, jejíž hlavní část se právě chýlí ke konci.

CzechTourism v tomto případě cílí zejména na zahraniční bonitní klientelu, kterou chce kampaní s názvem Česko – místo pro váš příběh motivovat, aby si v tuzemsku prožili podobná dobrodružství, jaká zde zažívaly různé historické osobnosti. Kampaň pro jednotlivé trhy počítá s použitím jiných osobností. Pro italský trh hodlá využít například Francesca Petrarku, Petra Velikého použije jako lákadlo pro potenciální návštěvníky z Ruska a tuzemské návštěvníky bude agentura lákat pomocí připomínky lázeňských pobytů Adiny Mandlové.

Cílem kampaně je podle Mrázka dosažení hodnoty 1,15 milionu kliknutí na stránkách internetových prezentací, inzerci v tištěných médiích by podle něj mělo vidět přes deset milionů čtenářů. Vizuály a bannery by se podle CzechTourismu měly objevit například ve francouzském deníku Le Monde, německé verzi časopisu National Geographic, recenzním portále Trip Advisor, či formou internetové reklamy na vyhledávači Google.

Autor: ČTK

31.8.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační fotografie.
1 25

Na kolapsech se podílí horko, ale i alkohol. Lékaři: Omezte pobyt na slunci

Ilustrační fotografie.
1 30

Vyplašená zvěř, zničené porosty. Čtyřkolky přidělávají vrásky myslivcům

DOTYK.CZ

Česká agentura veze z Cannes několik cen. Za kampaň pro časopis, co už nevychází

Čím jsou pro světový film ceny americké filmové akadamie Oscar, tím je pro evropskou reklamu mezinárodní reklamní festival Cannes Lions. Koná se vždy koncem června ve francouzském letovisku Cannes a v posledních letech je na něm úspěšná česká pobočka reklamní sítě Young & Rubicam.

Ohnivé peklo v Pákistánu, nejméně 120 lidí uhořelo po vzplanutí cisterny

K tragédii došlo v Pákistánu, kde havarovala cisterna s palivem. Následně ji zachvátil požár, který se rychle rozšířil na okolní automobily a motorky. Při nehodě zemřelo podle posledních informací přes 120 lidí. Další desítky byly s vážnými popáleninami převezeny do nemocnic. Podle záchranářů tak mohou počty obětí nadále stoupat.

Týdenní zkrat: Milionová milost

Paroubek to zkusil, Zaorálek mu to zarazil, Klaus slavil a dostal milion. I další zprávy měly katastrofický rozměr.

Macron spojil se Schwarzeneggerem síly v boji proti změně klimatu

/VIDEO/ Slavný herec a bývalý kalifornský guvernér Arnold Schwarzenegger našel spojence v boji za záchranu klimatu: francouzského prezidenta Emmanuela Macrona. Oba si přejí zvrátit rozhodnutí odstoupit od klimatické dohody z Paříže, které nedávno učinil americký prezident Donald Trump.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies