VYBERTE SI REGION

Pojištění i opravu kola zařídíte online

Možná vám už také někdo ukradl kolo a nové vám samozřejmě nikdo nedal. Ti, kdo je náhodou dostali zpět, mohou mluvit o štěstí ne nepodobném výhře v loterii.

12.1.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Deník/Michal Bílek

Pro cyklisty, kteří chtějí mít větší jistotu, že místo ukradeného kola dostanou nové, je tu zajímává služba BikePoint Assistent. Radek Záhejský, ředitel společnosti BikePoint.cz, která nabízí pojištění kol zakoupených v obchodech sdružených v síti BikePoint.biz, tvrdí, že v této online podobě pojištění realizovali jako první v Evropě.

Jaká je cena takového pojištění?
Cena služby BikePoint Assistent jsou dvě procenta z prodejní ceny kola, minimálně pět tisíc korun, maximálně padesát tisíc včetně příslušenství.

Dalším zajímavým produktem, který nabízíte, je takzvaný Bike Home Servis. O co jde?
Tato služba umožňuje objednat si z pohodlí domova servis svých kol v nejbližším či oblíbeném obchodě v naší síti maloobchodů. Objednat si ji můžete online na našich webových stránkách, v některých případech i přímo na stránkách maloobchodů.

Kdo tuto službu využívá?
Lidé, kteří si nechtějí zašpinit auto nebo si nechtějí kvůli servisu kola jednorázově instalovat držák na auto. Anebo prostě nemají čas, ale mají peníze. Zkušenost je taková, že tito zákazníci si nakonec nechají opravit bicykly celé rodiny. Řeknou si: když už sem jedou, tak jim dám kola všechna. Chtěli jsme nabídnout zákazníkovi možnost servisu, aniž by musel jet do obchodu, a zároveň začít pracovat s finančně silnou skupinou lidí, která nemá na své kolo čas, a přesto jej chce mít pravidelně servisované.

Takže to bude asi drahé.
Cena služby se skládá ze dvou částí. Z ceny za dopravu, kterou zajišťují maloobchody a pohybuje se od jedné koruny v zimním období po osm stovek v letním období podle množství práce, avšak bez ohledu na počet kol. Druhou složkou je samozřejmě cena za samotný servis. Tu určuje vždy maloobchod podle typu opravy. Částky se pohybují od tří set do dvanácti set korun.

Jak jste se vlastně dostal zrovna ke kolům a jejich prodeji?
Již od roku 1999 jsem pracoval pro jednoho výrobce kol a do roku 2005 jsem hodně cestoval do západní Evropy, nejvíc do Německa. Tam jsem navštívil celkem 36 montážních společností a studoval jejich trh. I díky tomu jsem se rozhodl spustit podobný projekt, který právě v Německu funguje déle jak 40 let. Maloobchody se sdružují, protože tak mohou mnohem lépe konkurovat supermarketům, neodborným obchodům a mají mnohem větší šance na přežití.

Čím se BikePoint.biz liší od konkurence?
Nemáme přímou konkurenci. Jedinou nepřímou konkurencí je zvyk, který lze charakterizovat slovy: Dělám to tak již 20 let a bude to fungovat i nadále. Tento projekt naopak boří zavedené standardy a přináší v tomto oboru nové marketingové metody, což však může být výhoda i nevýhoda. Nicméně současná doba nám velice nahrává, neboť maloobchodům se daří hůře než před pěti lety a musí se mnohem více snažit marketingově přemýšlet. I díky tomu plánujeme rozšíření projektu o Polsko a Slovensko. Za tímto účelem také momentálně hledáme investory.

Filip Lukeš

12.1.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Záchranné práce u hotelu Rigopiano, který zavalila lavina.
25

Klienti mají strach. Šéf hotelu žádal hodiny před lavinou o pomoc

Ilustrační foto.
4

Německá vláda chystá celoevropský systém mýtného

Fašistický převrat měl začít v Brně. Cíl? Totalitní stát podobný Itálii

Brno - Čtyřiaosmdesát let uplynulo v neděli od neúspěšného pokusu o fašistický převrat v brněnských Židenicích. Událost si na místě připomenou lidé v prvorepublikových uniformách.

Desátek už nestačí. Církvi mají pomoci vyšší příspěvky od farníků

Církvím v Česku sice začal stát v posledních letech vracet majetek, který jim od padesátých let minulého století zestátňoval komunistický režim, ale na druhou stranu nyní církvím postupně klesají státní příspěvky určené na jejich chod a dále budou klesat až k nule.

Motorový surf z Moravy dobyl svět, výroba se blíží továrnám formule 1

Holdujete surfování? Pak máte na českých rybnících problém. Ale jde to i bez mořského příboje. Brněnský inženýr Martin Šula vsadil na vývoj motorizovaného surfu, který si poradí bez vln. Dnes dominuje světovému trhu.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies