VYBERTE SI REGION

Pojištění i opravu kola zařídíte online

Možná vám už také někdo ukradl kolo a nové vám samozřejmě nikdo nedal. Ti, kdo je náhodou dostali zpět, mohou mluvit o štěstí ne nepodobném výhře v loterii.

12.1.2012
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Deník/Michal Bílek

Pro cyklisty, kteří chtějí mít větší jistotu, že místo ukradeného kola dostanou nové, je tu zajímává služba BikePoint Assistent. Radek Záhejský, ředitel společnosti BikePoint.cz, která nabízí pojištění kol zakoupených v obchodech sdružených v síti BikePoint.biz, tvrdí, že v této online podobě pojištění realizovali jako první v Evropě.

Jaká je cena takového pojištění?
Cena služby BikePoint Assistent jsou dvě procenta z prodejní ceny kola, minimálně pět tisíc korun, maximálně padesát tisíc včetně příslušenství.

Dalším zajímavým produktem, který nabízíte, je takzvaný Bike Home Servis. O co jde?
Tato služba umožňuje objednat si z pohodlí domova servis svých kol v nejbližším či oblíbeném obchodě v naší síti maloobchodů. Objednat si ji můžete online na našich webových stránkách, v některých případech i přímo na stránkách maloobchodů.

Kdo tuto službu využívá?
Lidé, kteří si nechtějí zašpinit auto nebo si nechtějí kvůli servisu kola jednorázově instalovat držák na auto. Anebo prostě nemají čas, ale mají peníze. Zkušenost je taková, že tito zákazníci si nakonec nechají opravit bicykly celé rodiny. Řeknou si: když už sem jedou, tak jim dám kola všechna. Chtěli jsme nabídnout zákazníkovi možnost servisu, aniž by musel jet do obchodu, a zároveň začít pracovat s finančně silnou skupinou lidí, která nemá na své kolo čas, a přesto jej chce mít pravidelně servisované.

Takže to bude asi drahé.
Cena služby se skládá ze dvou částí. Z ceny za dopravu, kterou zajišťují maloobchody a pohybuje se od jedné koruny v zimním období po osm stovek v letním období podle množství práce, avšak bez ohledu na počet kol. Druhou složkou je samozřejmě cena za samotný servis. Tu určuje vždy maloobchod podle typu opravy. Částky se pohybují od tří set do dvanácti set korun.

Jak jste se vlastně dostal zrovna ke kolům a jejich prodeji?
Již od roku 1999 jsem pracoval pro jednoho výrobce kol a do roku 2005 jsem hodně cestoval do západní Evropy, nejvíc do Německa. Tam jsem navštívil celkem 36 montážních společností a studoval jejich trh. I díky tomu jsem se rozhodl spustit podobný projekt, který právě v Německu funguje déle jak 40 let. Maloobchody se sdružují, protože tak mohou mnohem lépe konkurovat supermarketům, neodborným obchodům a mají mnohem větší šance na přežití.

Čím se BikePoint.biz liší od konkurence?
Nemáme přímou konkurenci. Jedinou nepřímou konkurencí je zvyk, který lze charakterizovat slovy: Dělám to tak již 20 let a bude to fungovat i nadále. Tento projekt naopak boří zavedené standardy a přináší v tomto oboru nové marketingové metody, což však může být výhoda i nevýhoda. Nicméně současná doba nám velice nahrává, neboť maloobchodům se daří hůře než před pěti lety a musí se mnohem více snažit marketingově přemýšlet. I díky tomu plánujeme rozšíření projektu o Polsko a Slovensko. Za tímto účelem také momentálně hledáme investory.

Filip Lukeš

12.1.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Babiš: Jsem manažer obyvatel této země a mám co nabídnout

Spuštění první fáze EET i snahy o zavedení různých výjimek udaly tón veřejné debatě končícího týdne. Kromě toho byl přijat zákon o střetu zájmů, který bude mít pro Andreje Babiše dalekosáhlé důsledky. Není divu, že během rozhovoru občas křičel, odbíhal pro různé materiály a maily od občanů, kroutil hlavou, ale také se srdečně smál. I když tvrdí, že je naštvaný, hlavně na Bohuslava Sobotku, evidentně je odhodlaný poprat se o vítězství ve volbách a další čtyři roky vést zemi.  

Martin Svoboda: Za jedovatý alkohol má být potrestán výrobce, ne prodejce

/ROZHOVOR/ Když v září 2012 pacient havířovské nemocnice řekl lékařům, že oslepl po vypití alkoholu, který koupil jeho bratr ve stánku pod náměstím TGM v Havířově-Šumbarku, byl to stánek, kde byl provozní Martin Svoboda a kde šťárou policie, hygieniků a celníků začala metylová kauza, která zasáhla celou republiku a dokonce překročila její hranice.

Muž, který postupně přestává ovládat své nohy a ruce: Chci žít naplno

Pracuje jako právník a každý den několik hodin cvičí, aby kvůli své nemoci neskončil nehybný na lůžku. Bojuje, a přes všechny obtíže s postupující ztrátou hybnosti rukou a nohou, které mu způsobuje nemoc nazvaná Charcot-Marie-Tooth (C-M-T), považuje svůj život za šťastný.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies