VYBERTE SI REGION

Turisty hledají také po obchodních domech

Destinační společnost Východní Čechy zahájila velkou letní turistickou kampaň v osmi krajských městech České republiky.

20.5.2015
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Lenka Klimentová

„Jde o city light kampaň a roadshow po vybraných obchodních domech," prohlásila ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy Alena Horáková.

V osmdesáti city light vitrínách jsou umístěny plakáty se sloganem Vaše východní Čechy, které zvou návštěvníky do Pardubického kraje.

Se zahájením city light kampaně byla v nákupním centru Forum Ústí nad Labem odstartována i roadshow po obchodních domech ve stejných osmi městech.
V osmi týdnech tak budou mít návštěvníci vždy jednoho vybraného obchodního domu v Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Praze, Plzni, Liberci, Jihlavě a Ostravě možnost seznámit se s turistickou nabídkou Pardubického kraje.

Tipy na výlety

Po dobu jednoho týdne bude na každém místě instalováno deset oboustranných roll-up bannerů, které tematicky mapují turistickou nabídku v Pardubickém kraji. „Dva dny v týdnu se tam bude odehrávat i osobní prezentace spojená s rozdáváním propagačních letáčků," upřesnil projektový manažer Destinační společnosti Josef Rychter.

„City light kampaň i roadshow nám dávají možnost oslovovat potenciální návštěvníky Pardubického kraje v různých koutech České republiky. Osobní prezentaci turistických atraktivit vnímám jako jeden z nejúčinnějších nástrojů, jak lidi oslovit, prezentovat jim osobní zkušenosti, rady a tipy na výlety," uvedl radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch René Živný.

Za evropské peníze

Letní turistická kampaň Pardubického kraje je součástí projektu Vaše východní Čechy, který je spolufinancován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod.

Autor: Redakce

20.5.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
3

Zvěř kromě hladu trápí i psi. Myslivci se snaží pomoct i zakládáním políček

Likvidační a dezinfekční práce v ohnisku nákazy ptačí chřipkou.
17

Poláci utratili drůbež. Ptačí chřipka je v sousedství

Eiffelovu věž čeká „plastika". Za osm miliard

Nepřehlédnutelný symbol Paříže čeká dlouhá a nákladná rekonstrukce. Trvat by měla až do roku 2025 a stát 300 milionů eur, v přepočtu tedy přes osm miliard korun.

Šamanka z dob lovců mamutů dostane tvář. Vědci vytvoří bustu s lidskými vlasy

Brno – Brněnští vědci pracují na jedinečném projektu. Vytváří bustu tisíce let staré šamanky na základě kostry z Dolních Věstonic.

Brno přišlo o 23 památek. Kvůli administrativní chybě

Brno /INFOGRAFIKA/ – Čtvrt tisíciletí v něm fungovala lékárna, první zmínka o něm je už z roku 1344. Přesto brněnský dům U zlatého orla na náměstí Svobody přišel o status památky. Nárožní budově nepomohly ani zachovalé renesanční prvky. Patří mezi první „oběti" pozdního zápisu na seznam památek. Mezi první, ale nikoliv jediné.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies