VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Turisty hledají také po obchodních domech

Destinační společnost Východní Čechy zahájila velkou letní turistickou kampaň v osmi krajských městech České republiky.

20.5.2015
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Lenka Klimentová

„Jde o city light kampaň a roadshow po vybraných obchodních domech," prohlásila ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy Alena Horáková.

V osmdesáti city light vitrínách jsou umístěny plakáty se sloganem Vaše východní Čechy, které zvou návštěvníky do Pardubického kraje.

Se zahájením city light kampaně byla v nákupním centru Forum Ústí nad Labem odstartována i roadshow po obchodních domech ve stejných osmi městech.
V osmi týdnech tak budou mít návštěvníci vždy jednoho vybraného obchodního domu v Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Praze, Plzni, Liberci, Jihlavě a Ostravě možnost seznámit se s turistickou nabídkou Pardubického kraje.

Tipy na výlety

Po dobu jednoho týdne bude na každém místě instalováno deset oboustranných roll-up bannerů, které tematicky mapují turistickou nabídku v Pardubickém kraji. „Dva dny v týdnu se tam bude odehrávat i osobní prezentace spojená s rozdáváním propagačních letáčků," upřesnil projektový manažer Destinační společnosti Josef Rychter.

„City light kampaň i roadshow nám dávají možnost oslovovat potenciální návštěvníky Pardubického kraje v různých koutech České republiky. Osobní prezentaci turistických atraktivit vnímám jako jeden z nejúčinnějších nástrojů, jak lidi oslovit, prezentovat jim osobní zkušenosti, rady a tipy na výlety," uvedl radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch René Živný.

Za evropské peníze

Letní turistická kampaň Pardubického kraje je součástí projektu Vaše východní Čechy, který je spolufinancován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod.

Autor: Redakce

20.5.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Opel Insignia Grand Sport.

Francouzi chtějí Opel. Rýsuje se nový automobilový gigant

Žižkovský vysílač v Praze

Nové televizní vysílání startuje od března

Spoření na penzi. Vydělává, ale slabá koruna ho sráží

Penzijní fondy si pochvalují, že spoření na penzi táhne více než v nedávné minulosti. Na přilepšení k důchodu dokonce svým dětem začínají šetřit i někteří rodiče.

EUC koupila od Homolky firmu poskytující nadstandardní péči

Praha - Skupina EUC (dříve Euroclinicum), která v Česku provozuje mimo jiné síť poliklinik a laboratoři, koupila za 50,5 milionu korun firmu Homolka Premium Care, která se specializuje na poskytování nadstandardní individuální zdravotní péče. Prodej akcií firmy je součástí likvidace společnosti Holte, která je dceřinou společností Nemocnice Na Homolce. Ve čtvrtek o tom informovala mluvčí nemocnice Martina Dostálová.

Praha zaplatí na 22 školách výuku češtiny jako cizího jazyka

Praha - Hlavní město zaplatí ve 22 základních školách výuku češtiny pro děti, pro které není mateřským jazykem. Dvě vyučovací hodiny jednou týdně město vyjdou za celý rok zhruba na 620 tisíc korun. Přidělení peněz ve čtvrtek schválili pražští zastupitelé.

Zlikviduje KLDR svého velvyslance v Česku? Prý je na řadě

Paranoidní severokorejský režim v čele s Kim Čong-unem by mohl zlikvidovat svého velvyslance v Česku Kim Pchjong-ila, který patří k členům vládnoucí dynastie. Tvrdí to zahraniční experti na KLDR, podle nichž je ambasador pro režim hrozbou, stejně jako nedávno zavražděný bratr diktátora Kim Čong-una.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies